關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 在SPCC讀了三年了
樓主: 喇叭茶
go

在SPCC讀了三年了   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


360
2441#
發表於 4 天前 |只看該作者
請問每年中四全級(DSE+IB) 大約有多少位同學仔呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2442#
發表於 4 天前 |只看該作者
B.B.BaBa 發表於 26-6-25 08:54
聽講今年人事變動的風浪頗大......
請教什麼人事風浪?
難道。。。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2443#
發表於 4 天前 |只看該作者
mandyhollylai 發表於 26-6-25 13:30
請問每年中四全級(DSE+IB) 大約有多少位同學仔呢?
今年中四200 零幾人 。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2444#
發表於 4 天前 |只看該作者
334455 發表於 26-6-25 11:52
如果唔介意,少少提議…特殊時期用特殊手段,宜家係比較適合嘅時機去補習,離DSE只淨20個月,跳出舒適圈。 ...
謝! 態度問題,補習可有用?
是否師兄姐這類「榜樣」型的人物,比外面的所謂「名師」,對「態度問題」更有幫助?

Rank: 6Rank: 6


8283
2445#
發表於 4 天前 |只看該作者
大女明年升中六, 目前數學仍然只是在中位線上下波動. 問她是否需要補習, 她又不願意. 真是頭痛.

小女也是數學不行, 嚴重below average, 但她說她只要best 5 , 所以數學合格就好.

作為阿媽, 當然想他們成績越好越穩陣, 唉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


43852
2446#
發表於 4 天前 |只看該作者
retriever 發表於 26-6-25 08:23
昇學組大姐話學校入得中大醫科,都係有讀Chem Bio
IB stream? 不過我知道今年冇bio有co 的同學,唔係SPCC

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


43852
2447#
發表於 4 天前 |只看該作者
200904 發表於 26-6-25 15:18
大女明年升中六, 目前數學仍然只是在中位線上下波動. 問她是否需要補習, 她又不願意. 真是頭痛.

小女也是 ...
DSE還是適當補習一下比較穩陣。  未必去足全程,同學都係過去拎份題目操練,畢竟DSE大部分科目屬於熟能生巧。

Rank: 3Rank: 3


360
2448#
發表於 3 天前 |只看該作者
回覆 retriever 的帖子

謝謝你

Rank: 5Rank: 5


1850
2449#
發表於 3 天前 |只看該作者
回覆 retriever 的帖子

我哋之前都未補過,宜家關鍵節點所以今個暑假會開始。雖然成績UQ上尚算OK但非常唔穩定。經常以為識但扣分、答題不嚴謹扣分、粗心大意。有些學問上嘅盲點或者真的需要專業補習精準解決。學習態度冇問題今年似變左一個人已經好自律,但學習技巧需要短時間突破,壓縮摸索時間。二來,鍛煉一下戰場心態預防考試臨場失準

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24255
2450#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 poonseelai 於 26-6-26 23:21 編輯

請貴校通知家長唔好塞住條街啦,巴士過唔到呀,好討厭

仲有提下學生上巴士後盡量行入車箱啦,大把位,個個拿手機企係落車門口,話之你個站排緊長龍

Rank: 3Rank: 3


360
2451#
發表於 3 天前 |只看該作者
請問有打算去外國讀書的話,同學是不是通常也是完成完中三才去外國升學?謝謝你

Rank: 5Rank: 5


3992
2452#
發表於 昨天 11:35 |只看該作者
retriever 發表於 26-6-25 14:42
請教什麼人事風浪?
難道。。。

啊仔有提過聽聞今年比較多老師將會離開SPCC

Rank: 8Rank: 8


18636
2453#
發表於 昨天 16:05 |只看該作者
poonseelai 發表於 26-6-26 13:07
請貴校通知家長唔好塞住條街啦,巴士過唔到呀,好討厭

仲有提下學生上巴士後盡量行入車箱啦,大把位,個個 ...

第一個問題,直接打出學校反映或打1823投訴

第二個問題,應是全港性問題,好多時要司機叫,中學生先肯行入d

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24255
2454#
發表於 昨天 17:47 |只看該作者
dreamdream081 發表於 26-6-28 16:05
第一個問題,直接打出學校反映或打1823投訴

第二個問題,應是全港性問題,好多時要司機叫,中學生先肯行 ...

本帖最後由 poonseelai 於 26-6-28 18:00 編輯

已經打了電話去學校,接聽位女士話會通知負責老師,下次我會影相再報警,最最最討厭係巴士司機嚮按D車唔開走,個個都認為其他人要走唔關佢事咁,到學校門口有位才願意走,10分鐘車程變30分鐘,坐我隔離位家長去接孩子,她也說會向學校投訴

即使第二個問題係全港性,唔代表這間學校學生無問題,我有叫佢哋行入D,行入兩步咁多囉,個樣好不情願咁
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊