關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
221#
發表於 08-2-13 09:41 |只看該作者
早上呀 !

我今天開工大吉 昨天同文文&fun 開台,文文做左大贏家,我又係輸家 ,fun 要蝕的士錢 ,`過都很開心
今個新年好似很忙甘,日日都有野搞,不是出去同人拜年就是人地來拜年, 就是甘都不見左10天假期啦

kw :

我很多謝你,我收到你仔仔的衫仔啦,仲係很新淨,超good

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:28 發表

今朝好唔願起身呀!!! 尋晚成12點幾先返屋企, 洗面沖涼成點幾2點先瞓....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
222#
發表於 08-2-13 09:44 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-13 09:41 發表
早上呀 !

我今天開工大吉 昨天同文文&fun 開台,文文做左大贏家,我又係輸家 ,fun 要蝕的士錢 ,`過都很開心
今個新年好似很忙甘,日日都有野搞,不是出去同人拜年就是人地來拜年, 就是甘都不 ...

YAN02: 尋日你地又開枱呀???:)  我LEE個假期都無打過麻雀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
223#
發表於 08-2-13 09:45 |只看該作者
morning!!!

唔舒服就先睇e生la, 知嗎?

他 : 唔好再去諗佢回頭la, 佢要返, 你唔跪都會返, 佢唔返, 就算你而家要係30樓跳落去佢都唔會睬你, 倒不如留番一點尊嚴比自己
原文章由 lky2008 於 08-2-13 09:32 發表
各位早晨!

今日隻眼好腫呀!下晝要睇醫生(個throat好痛),點知話俾boss聽就俾佢鬧一餐,因今日有個briefing,佢想我係樹,但冇法,個throat就來痛C啦!不過俾佢鬧唔多開心。

新年我帶呀女睇左魔法奇緣,好好睇,好多人睇添,初初諗住係car ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
224#
發表於 08-2-13 09:46 |只看該作者
文文咁犀利做winner
原文章由 yan02 於 08-2-13 09:41 發表
早上呀 !

我今天開工大吉 昨天同文文&fun 開台,文文做左大贏家,我又係輸家 ,fun 要蝕的士錢 ,`過都很開心
今個新年好似很忙甘,日日都有野搞,不是出去同人拜年就是人地來拜年, 就是甘都不 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
225#
發表於 08-2-13 09:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 09:46 發表
文文咁犀利做winner  

我老爺奶奶佢地果邊D人而家打麻雀打得好大, 一舖上落可以成仟元 , 所以我都唔敢同佢地打:-x :-x :-x

Rank: 8Rank: 8


17269
226#
發表於 08-2-13 09:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:38 發表

ky: 你點呀....睇醫生好d囉, 不過你boss果度......
我同女女睇cj7咋, 魔法奇緣亞女話唔想睇喎, 我星期六都會同我老公睇"L".

come come:

cj7都有睇,但我覺得麻麻,可能我期望係大笑片,所以......不過徐嬌做得唔錯。

魔法我最初都諗住麻麻,不過女女想睇,咪睇囉,但好睇好笑過cj7呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
227#
發表於 08-2-13 09:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 09:45 發表
morning!!!

唔舒服就先睇e生la, 知嗎?

他 : 唔好再去諗佢回頭la, 佢要返, 你唔跪都會返, 佢唔返, 就算你而家要係30樓跳落去佢都唔會睬你, 倒不如留番一點尊嚴比自己 ...

hoganma,

我都明,幾冇尊嚴的事我都做過,他都係唔回頭,係我儍啫。

Rank: 8Rank: 8


17269
228#
發表於 08-2-13 09:55 |只看該作者
雪雪:

等你好番,返工先幫我攞薑醋啦!唔該哂。

Rank: 8Rank: 8


17269
229#
發表於 08-2-13 09:57 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-13 09:41 發表
早上呀 !

我今天開工大吉 昨天同文文&fun 開台,文文做左大贏家,我又係輸家 ,fun 要蝕的士錢 ,`過都很開心
今個新年好似很忙甘,日日都有野搞,不是出去同人拜年就是人地來拜年, 就是甘都不 ...

yan yan:

過得好充實喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
230#
發表於 08-2-13 09:57 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 09:54 發表

hoganma,

我都明,幾冇尊嚴的事我都做過,他都係唔回頭,係我儍啫。

KY: 你明白就最好啦, 傻都唔好比自己傻咁耐!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
231#
發表於 08-2-13 09:59 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 09:55 發表
雪雪:

等你好番,返工先幫我攞薑醋啦!唔該哂。

KY: 套TEA POT我攞返啦, 點比你呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
232#
發表於 08-2-13 10:03 |只看該作者
幾日都唔見CC嘅??????

Rank: 8Rank: 8


17269
233#
發表於 08-2-13 10:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:59 發表

KY: 套TEA POT我攞返啦, 點比你呀????

係喎!點攞呢?你地係咪22號出來dinner架?係的話我到時攞。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
234#
發表於 08-2-13 10:12 |只看該作者
好似仲放緊假 係咪上左大6
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 10:03 發表
幾日都唔見CC嘅??????

Rank: 8Rank: 8


17269
235#
發表於 08-2-13 10:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 10:03 發表
幾日都唔見CC嘅??????

係喎!唔通仲放緊假。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
236#
發表於 08-2-13 10:13 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:12 發表

係喎!點攞呢?你地係咪22號出來dinner架?係的話我到時攞。

好呀, 一於22號交收啦! 你22號出定15號出黎呀????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
237#
發表於 08-2-13 10:14 |只看該作者
come come:

我見第2個版面有人放全新的neverfull MM,你睇睇啱唔啱!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
238#
發表於 08-2-13 10:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 10:12 發表
好似仲放緊假 係咪上左大6  

佢好似話淨放紅日架喎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
239#
發表於 08-2-13 10:18 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:14 發表
come come:

我見第2個版面有人放全新的neverfull MM,你睇睇啱唔啱!

係咩?? 我有DDDD想買, 但我唔識睇真定假貨喎~~去LOOK LOOKE先.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
240#
發表於 08-2-13 10:20 |只看該作者
都唔知真定假, 博唔過la, 幾千蚊, 我寧願去排waiting or not buy lor
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 10:18 發表

係咩?? 我有DDDD想買, 但我唔識睇真定假貨喎~~去LOOK LOOKE先.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖