- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
早上呀 !
我今天開工大吉 昨天同文文&fun 開台,文文做左大贏家,我又係輸家 ,fun 要蝕的士錢 ,`過都很開心 
今個新年好似很忙甘,日日都有野搞,不是出去同人拜年就是人地來拜年, 就是甘都不見左10天假期啦
kw :
我很多謝你,我收到你仔仔的衫仔啦,仲係很新淨,超good
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:28 發表 
今朝好唔願起身呀!!! 尋晚成12點幾先返屋企, 洗面沖涼成點幾2點先瞓.... |
|