關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
221#
發表於 07-7-4 17:08 |只看該作者
算啦! 當慳返d$$$.
原文章由 雪文 於 07-7-4 16:56 發表
剛剛推咗游水教練   因亞仔點都唔肯一對一學

Rank: 8Rank: 8


17382
222#
發表於 07-7-4 17:09 |只看該作者
你唔好咁快賣左佢住,
暑假果時叫亞仔得閒溫下d書先,
到時溫好曬你先比我都未遲
我亞囡得閒都會睇番d舊書架  

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 17:01 發表
love,你要唔要一些小一的書.
原想俾我媽賣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
223#
發表於 07-7-4 17:10 |只看該作者
我都幾想去, 不過而家未覆倒你住, 因我仲有少少唔舒服!


原文章由 雪文 於 07-7-4 17:05 發表
各位, 有無人星期五晚有興趣一齊去佐敦谷戲水 ? 我一拖二, 7點半可以到.

Rank: 8Rank: 8


17382
224#
發表於 07-7-4 17:12 |只看該作者
如果學校唔多功課既話我都ok既,
但d水會唔會涷左d呢


原文章由 雪文 於 07-7-4 17:05 發表
各位, 有無人星期五晚有興趣一齊去佐敦谷戲水 ? 我一拖二, 7點半可以到.

Rank: 8Rank: 8


17382
225#
發表於 07-7-4 17:13 |只看該作者
咁多,會辛苦左d咁wor,如果星期六先去會唔會好d

原文章由 雪文 於 07-7-4 17:07 發表
e+自己去游多D, 我係想一星期可以帶到佢去游二次的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
226#
發表於 07-7-4 17:15 |只看該作者
中文科都好好玩wor

http://www.twghtttsp.edu.hk/chinese.htm

Rank: 8Rank: 8


17382
227#
發表於 07-7-4 17:15 |只看該作者
我識幾個fd放完個假期都中左招呀,小心小心


原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 17:10 發表
我都幾想去, 不過而家未覆倒你住, 因我仲有少少唔舒服!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
228#
發表於 07-7-4 17:17 |只看該作者
唔係我仔加, 係其它學校的.
我放咗成年都無時間教我仔
你要唔要呀 ?  一就過完暑假先俾你啦.


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 17:09 發表
你唔好咁快賣左佢住,
暑假果時叫亞仔得閒溫下d書先,
到時溫好曬你先比我都未遲
我亞囡得閒都會睇番d舊書架  

[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
229#
發表於 07-7-4 17:19 |只看該作者
今個星期六我都短週, 亞仔又唔使去珠算 ( 只限這星期), 但我唔想起咁早. 同埋下午又要去童軍.

星期五晚無咁多人同埋無咁晒.  水温OK, 晒咗成日, 暖加.

comecome, 唔緊要, 小心身體.  我諗我以後個個星期五都會去的, 大家有興趣就一齊啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 17:13 發表
咁多,會辛苦左d咁wor,如果星期六先去會唔會好d

Rank: 8Rank: 8


17382
230#
發表於 07-7-4 17:19 |只看該作者
好呀,多謝曬先,
你暑假抽d時間比亞仔睇下先啦,
過完暑假你call我過來

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
231#
發表於 07-7-4 17:20 |只看該作者
星期日又有無人有興趣去海洋公園呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
232#
發表於 07-7-4 17:23 |只看該作者
我今個星期六都係短周wor,
我聽日話實你知到唔到呀:loveliness:
我囡好鐘意玩水的



[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 17:19 發表
今個星期六我都短週, 亞仔又唔使去珠算 ( 只限這星期), 但我唔想起咁早. 同埋下午又要去童軍.

星期五晚無咁多人同埋無咁晒.  水

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
233#
發表於 07-7-4 17:23 |只看該作者
Love,星期六早上我想去鯉魚門圖書館, 你二母女去唔去 ?  你屋企樓上的茵茵問咗我好多次幾時會再去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
234#
發表於 07-7-4 17:24 |只看該作者
多左2隻熊貓, 應該會好多人喎!!!!


原文章由 雪文 於 07-7-4 17:20 發表
星期日又有無人有興趣去海洋公園呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
235#
發表於 07-7-4 17:25 |只看該作者
咁多節目
我頂唔住wor

原文章由 雪文 於 07-7-4 17:20 發表
星期日又有無人有興趣去海洋公園呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
236#
發表於 07-7-4 17:25 |只看該作者
我知. 但我有全年入場證, 去一陣出來都無所謂.
同埋要早囉, 早D去無咁多人.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 17:24 發表
多左2隻熊貓, 應該會好多人喎!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
237#
發表於 07-7-4 17:27 |只看該作者
呢樣應該ok,可以食左早餐先去,
因為下午亞囡都要返珠心算

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 17:23 發表
Love,星期六早上我想去鯉魚門圖書館, 你二母女去唔去 ?  你屋企樓上的茵茵問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
238#
發表於 07-7-4 17:27 |只看該作者
雪文: 你老公今晚都ot嗎???

Rank: 8Rank: 8


17382
239#
發表於 07-7-4 17:29 |只看該作者
ocean park我囡一般ja
所以我唔去啦

原文章由 雪文 於 07-7-4 17:25 發表
我知. 但我有全年入場證, 去一陣出來都無所謂.
同埋要早囉, 早D去無咁多人.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
240#
發表於 07-7-4 17:30 |只看該作者
:

放工啦, 二位明天見.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 17:25 發表
咁多節目
我頂唔住wor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖