關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
221#
發表於 07-6-20 11:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

得我地兩個.....你話做咩好.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
222#
發表於 07-6-20 12:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

等我又學9s失蹤一排先....
Cassey 寫道:
駛唔駛我呢個ec開定d....bk美沙同...俾妳頂頂引....?!    [quote]
cheungmp 寫道:
kec,

咁攪法....暑假嗰陣仲靜....   
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
223#
發表於 07-6-20 12:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

搞掂哂妳d秘撈啦....咁歎嘅....?!

[quote]
cheungmp 寫道:
kec,

得我地兩個.....你話做咩好

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
224#
發表於 07-6-20 12:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唔係....做到好悶....上黎搵人吹吓水.....點知....靜到....聽到心跳聲.....
Cassey 寫道:
搞掂哂妳d秘撈啦....咁歎嘅....?!

[quote]
cheungmp 寫道:
kec,

得我地兩個.....你話做咩好

Rank: 4


889
225#
發表於 07-6-20 13:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位媽咪,

我終於大釋放了!     

Rank: 5Rank: 5


4355
226#
發表於 07-6-20 13:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

見到妳...[size=large]大釋放....咁[size=large]大...睇呢妳真係有如重穫新生咁....恭喜....恭喜....!

今個暑期....要玩得盡慶d囉....!
MyJade 寫道:
各位媽咪,

我終於大釋放了!     

Rank: 5Rank: 5


4322
227#
發表於 07-6-20 16:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Dear All Mami,

The KTS website has downloaded the pictures of our kids' English Choral Speaking Competition.

1B mami and 1F mami,

I found the pictures of 1B and 1F class and send to you accordingly. Please check.

mj,

I don't have your email address!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
228#
發表於 07-6-20 16:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi CyrusMom,

啱啱再問阿仔, 佢話兩堂做35題數, 包括加,減,乘數, 佢話老師冇講過話用黎分班......100分都係假嘅, 同平時一樣, 佢地覺得答晒就係100分   

我以為都係平時d工作紙, 所以冇理到

老師話唔計考試分, 只係睇吓佢地學到幾多知識喎....真係奇怪...咁考試卷睇唔到咩      阿仔仲話有同學做唔晒, 因為佢地去左厠所 冇理由咁分班架, 明明校長話冇分精英班架     
cheungmp 寫道:
Hi CyrusMom,

我仔都話做左份卷, 仲話自己100分, 不過佢冇講話係分班用喎...等我今晚問真d
[quote]
CyrusMom 寫道:
  hs,

Cyrus told me that his class have attended a Math test this Monday for P.2 class re-distribution.  Anyone know the detail?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2114
229#
發表於 07-6-20 16:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp, cryusmom

今日亞女話又要做中文..聽講是交政府做來平估小一的情況..(學能測驗)...不用計分的(校內)..每年都要做..中英數...

今日帶回校的彩虹冊..你地睇下有無 全級首20名/班首 3名...等項..班主任有無簽名
我看已改哂卷...亞女音樂 全年甲等..簽左名
我估唔知會唔會第 3 /20名的項也有簽...當然 亞女無份..所以我唔知呀
cheungmp 寫道:
Hi CyrusMom,

啱啱再問阿仔, 佢話兩堂做35題數, 包括加,減,乘數, 佢話老師冇講過話用黎分班......100分都係假嘅, 同平時一樣, 佢地覺得答晒就係100分   

我以為都係平時d工作紙, 所以冇理到

老師話唔計考試分, 只係睇吓佢地學到幾多知識喎....真係奇怪...咁考試卷睇唔到咩      阿仔仲話有同學做唔晒, 因為佢地去左厠所 冇理由咁分班架, 明明校長話冇分精英班架     
[quote]
cheungmp 寫道:
Hi CyrusMom,

我仔都話做左份卷, 仲話自己100分, 不過佢冇講話係分班用喎...等我今晚問真d
[quote]
CyrusMom 寫道:
  hs,

Cyrus told me that his class have attended a Math test this Monday for P.2 class re-distribution.  Anyone know the detail?
[/quote][/quote]

Rank: 4


889
230#
發表於 07-6-20 17:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃兒,

謝謝你! 我剛從網頁中下載.     

小桃兒 寫道:
Dear All Mami,

The KTS website has downloaded the pictures of our kids' English Choral Speaking Competition.

1B mami and 1F mami,

I found the pictures of 1B and 1F class and send to you accordingly. Please check.

mj,

I don't have your email address!

Rank: 5Rank: 5


2114
231#
發表於 07-6-20 17:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

    --hhkk, 比你笑死我

[quote]
heiheikeikei 寫道:
KEC,

解決方案如下:
同佢入房! 息燈! 跟住拎把刀出黎話大家係私民人, 話比佢知,哩隻點睇都係"黑"!!! 黑得無錯!

再嚟張廢紙,話過佢知,當鋪都收佢就無問題! 銀行都唔洗去!

要幫拖!!! 出聲得吖!!! 我地哩啲係上刀嘜, 炸油角! 一定去! (食....) [size=x-small]順唔順氣啲, 夠唔夠燦妳!

Rank: 4


889
232#
發表於 07-6-20 17:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

恭喜哂! 你女女好叻呀!     

Rank: 5Rank: 5


2114
233#
發表於 07-6-20 17:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mj

d 囝囝囡囡考哂試..鬆哂...有無去邊樹慶祝下呀??

我都同亞女去睇左 神奇4俠 又去左 太空館

周五又會去黃埔個 冒險xx 玩下

好似自己放大假呀

Rank: 5Rank: 5


2114
234#
發表於 07-6-20 17:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mj

你講嘜野叻...佢中文 讀左分... ..佢中文已經係最叻果科...所以..依家果心..實左...

所以玩埋 呢個 week...唔諗甘多住

Rank: 5Rank: 5


1246
235#
發表於 07-6-20 18:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp, rn,

Thanks for update.

rn, ra, jenk,

I've download the photo of English Choral Competition & mail to you already, please check.

Rank: 4


575
236#
發表於 07-6-20 18:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MyJade,

恭喜!恭喜!從文字間都感受到你份喜悅﹐真戥你開心! 我亞娘成日响我面前讚你能幹, 但就從未讚過我...

係呢, 囝囝暑假會唔會返學校打波呀?

MyJade 寫道:
各位媽咪,

我終於大釋放了!     
   

Rank: 4


575
237#
發表於 07-6-20 18:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,

感謝你對我地經常性ge照顧!   

1B mami and 1F mami,

I found the pictures of 1B and 1F class and send to you accordingly. Please check.

Rank: 4


889
238#
發表於 07-6-20 18:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

我女女都是今天才考完試, 放學後做左佢最鍾意做但我平時又唔比做的事, 便是看電視, 個幾鐘頭都目不轉睛地坐在梳化上, 直至要接細佬, 跟住又畫畫, 我都是剛剛才接他們回家. 回家前他們有一個要求, 便是借影碟睇. 有係電視! 冇法啦! 鬼叫他們考完試大哂咩! 就黎電視緊要過阿媽啦!




rubyngan 寫道:
mj

d 囝囝囡囡考哂試..鬆哂...有無去邊樹慶祝下呀??

我都同亞女去睇左 神奇4俠 又去左 太空館

周五又會去黃埔個 冒險xx 玩下

好似自己放大假呀

Rank: 4


889
239#
發表於 07-6-20 18:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

魚一丁,

你唔好呷醋啦! 你媽咪只不過日行一善嗟! 你就讓我感受下被人讚的感覺啦, 都冇嘜幾何有咁既機會架.       還有, 你仔仔今個星期五早上得唔得閒呀? 不如約他打波好不好? 如冇問題我就book場.     
這個暑假他只回校打籃球, 冇報到乒乓球, 不過, 是否這個暑假考章呀? 你仔仔會唔會考呀?

魚一丁 寫道:
MyJade,

恭喜!恭喜!從文字間都感受到你份喜悅﹐真戥你開心! 我亞娘成日响我面前讚你能幹, 但就從未讚過我...

係呢, 囝囝暑假會唔會返學校打波呀?

[quote]
MyJade 寫道:
各位媽咪,

我終於大釋放了!     
    [/quote]

Rank: 5Rank: 5


4322
240#
發表於 07-6-20 19:05 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

Where are u recently? Miss u much.
I can't send the photos to you because your mailbox is full!  You must be very busy. :cry:

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖