- 在線時間
- 154 小時
- 最後登錄
- 16-6-23
- 國民生產力
- 49
- 附加生產力
- 28
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2037
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 2114
- UID
- 89777
 
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
mp, cryusmom
今日亞女話又要做中文..聽講是交政府做來平估小一的情況..(學能測驗)...不用計分的(校內)..每年都要做..中英數...
今日帶回校的彩虹冊..你地睇下有無 全級首20名/班首 3名...等項..班主任有無簽名
我看已改哂卷...亞女音樂 全年甲等..簽左名
我估唔知會唔會第 3 /20名的項也有簽...當然 亞女無份..所以我唔知呀cheungmp 寫道:
Hi CyrusMom,
啱啱再問阿仔, 佢話兩堂做35題數, 包括加,減,乘數, 佢話老師冇講過話用黎分班......100分都係假嘅, 同平時一樣, 佢地覺得答晒就係100分
我以為都係平時d工作紙, 所以冇理到
老師話唔計考試分, 只係睇吓佢地學到幾多知識喎....真係奇怪...咁考試卷睇唔到咩 阿仔仲話有同學做唔晒, 因為佢地去左厠所 冇理由咁分班架, 明明校長話冇分精英班架
[quote]
cheungmp 寫道:
Hi CyrusMom,
我仔都話做左份卷, 仲話自己100分, 不過佢冇講話係分班用喎...等我今晚問真d
[quote]
CyrusMom 寫道:
hs,
Cyrus told me that his class have attended a Math test this Monday for P.2 class re-distribution. Anyone know the detail? [/quote][/quote] |
|