關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 報30間幼稚園多唔多?
樓主: 9284
go

報30間幼稚園多唔多? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


292
201#
發表於 10-5-28 10:56 |只看該作者
有好多人真係覺得報30間無問題架, 然後又大把人會靜悄悄報40間架喇, 呢d咪係惡性循環囉, 你嚇我我嚇你, 結果就係學校收錢家長同小朋友辛苦...

我自問真係花唔起呢d時間, 有時間我都諗下點教好個女... 我上年報左12間in左10間, 都覺得自己太過份唔敢同fd 講   

原帖由 VIVIANSHUM 於 10-5-27 22:27 發表
癲咗咩30間

Rank: 5Rank: 5


4454
202#
發表於 10-5-28 10:57 |只看該作者
原帖由 9284 於 10-5-28 10:17 發表
而家cut cut 下, 剩返27間


乜妳冇諗過咩叫"厭戰"?
in 27間;當妳冇撞時間;妳同小朋友in得多都會透支;未in到妳心儀o個間,可能會謝晒(大人&小朋友)!
求搵幾間當rehersal;幾間心儀;兩三間冇人收先去讀已經好最理想。
掉番轉頭諗;收妳都必定唔讀o個d;報左名都無謂去in。
當年阿女報十幾間;填form填到手軟;
到呀仔就只報四/五間;不知幾爽!
當然,如果妳諗住出書"2011/12幼稚園面試眾生相?",報多30間都仲得(講笑;勿見怪!)
祝好運!

Rank: 4


707
203#
發表於 10-5-28 10:58 |只看該作者
係呀, 都要係度同你講聲thankyou :)
開頭幼稚園呢家野真係好不明, 睇左好多materials都仲係不明, 要用好多心機先搞得明小小,好彩有你個blog, 係混亂中的曙光...哈哈

多多指教

原帖由 iantsang 於 10-5-27 18:11 發表
Hi 陳皮爸媽,

I think you are referring to this post in my blog:

http://hk.myblog.yahoo.com/ian-kingdom/article?mid=3

Actually there was a similar thread last year concerning how many kindergartens  ...

Rank: 4


707
204#
發表於 10-5-28 11:01 |只看該作者
原帖由 NICOLE123 於 10-5-27 17:19 發表


基督教中心幼稚園 都係九龍塘既


是不是係kingston隔離個間??
其實係不係cckg??
sorry, 不太清楚, 基督教中心幼稚園有咩令你會choose 佢??
thankyou :)

Rank: 3Rank: 3


292
205#
發表於 10-5-28 11:05 |只看該作者
我都認同要講效益, 如果明知間學校收都唔會讀, 做咩要花時間去報同in? 有一兩間屋企附近既做backup 已經夠, 再報幾間aggressive d既, 7月一d都唔算細b, 如果之前d學校唔收真係唔關大細b問題.....
原帖由 oooray 於 10-5-28 10:57 發表

乜妳冇諗過咩叫"厭戰"?
in 27間;當妳冇撞時間;妳同小朋友in得多都會透支;未in到妳心儀o個間,可能會謝晒(大人&小朋友)!
求搵幾間當rehersal;幾間心儀;兩三間冇人收先去讀已經好最理想。
掉番轉頭諗;收妳都必定唔讀o個d;報左 ...

Rank: 5Rank: 5


4187
206#
發表於 10-5-28 11:07 |只看該作者
原帖由 陳皮爸媽 於 10-5-28 11:01 發表


是不是係kingston隔離個間??
其實係不係cckg??
sorry, 不太清楚, 基督教中心幼稚園有咩令你會choose 佢??
thankyou :)


響明愛賓管對面

Rank: 3Rank: 3


292
207#
發表於 10-5-28 11:09 |只看該作者
kingston隔離o係窩打老道迦南、再隔離聖若望, 之後至到基督教中心幼稚園; cckg 都係on 窩打老道, 叫"基督幼稚園"o係對面馬路小拔隔離

(手快打錯字, 多謝nicole 指正)
原帖由 陳皮爸媽 於 10-5-28 11:01 發表


是不是係kingston隔離個間??
其實係不係cckg??
sorry, 不太清楚, 基督教中心幼稚園有咩令你會choose 佢??
thankyou :)

[ 本帖最後由 LittleKiwi 於 10-5-28 11:17 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7800
208#
發表於 10-5-28 11:11 |只看該作者
原帖由 陳皮爸媽 於 10-5-28 11:01 發表


是不是係kingston隔離個間??
其實係不係cckg??
sorry, 不太清楚, 基督教中心幼稚園有咩令你會choose 佢??
thankyou :)


哈哈.緊係唔係cckg 啦 入左cckg 真係唔洗煩 .不過cckg 係k2先有班無n1 同 k2架
中心幼稚園係窩打老道同界限街交界位
點解入呢間...係因為我舊年呢個時候先決定搬出九龍,當時只有呢間有位比我個仔囉. 其實都係我仔好彩,入到呢間幼稚園. 小班教學. 老師可以跟足d每一位小朋友.

Rank: 6Rank: 6


7800
209#
發表於 10-5-28 11:12 |只看該作者
原帖由 LittleKiwi 於 10-5-28 11:09 發表
kingston隔離o係窩打老道迦南、再隔離聖若望, 之後至到基督教中心幼稚園; cckg 都係on 窩打老道, 叫"基督教幼稚園"o係對面馬路小拔隔離


cckg 唔係叫"基督堂幼稚園"咩?

Rank: 3Rank: 3


292
210#
發表於 10-5-28 11:15 |只看該作者
講真"中心"我真係要多謝nicole推介, 因為我住呢區咁多年其實無留意過有呢間幼稚園, 就算我女報k時都無報到, 如果有朋友問起我都一定會推介下呢間.....
原帖由 NICOLE123 於 10-5-28 11:11 發表


哈哈.緊係唔係cckg 啦 入左cckg 真係唔洗煩 .不過cckg 係k2先有班無n1 同 k2架
中心幼稚園係窩打老道同界限街交界位
點解入呢間...係因為我舊年呢個時候先決定搬出九龍,當時只有呢間有位比我個仔囉. 其實都係我仔 ...

Rank: 4


707
211#
發表於 10-5-28 11:15 |只看該作者
原帖由 9284 於 10-5-27 17:03 發表
屋村附近的n1


我個仔都係來緊8月讀n
佢都係一個觀察型的小朋友, 好慢熱, 我都要比好多心機去"乙水"佢, 不過佢唔迫得, 愈迫愈不惦...舉個example, 原本佢d顏色(red, blue, green, orange)都分得不錯..點知後來可能我太緊張,教佢太多, 又成日問, 結果佢無啦啦, 咩顏色都答blue....無計....暫停唔教住顏色

我覺得小朋友不迫得, 媽媽都不要太緊張

Rank: 3Rank: 3


292
212#
發表於 10-5-28 11:16 |只看該作者
嘻嘻我打錯字, 咁都比你捉到添
原帖由 NICOLE123 於 10-5-28 11:12 發表


cckg 唔係叫"基督堂幼稚園"咩?

Rank: 6Rank: 6


7800
213#
發表於 10-5-28 11:19 |只看該作者
原帖由 陳皮爸媽 於 10-5-28 11:15 發表


我個仔都係來緊8月讀n
佢都係一個觀察型的小朋友, 好慢熱, 我都要比好多心機去"乙水"佢, 不過佢唔迫得, 愈迫愈不惦...舉個example, 原本佢d顏色(red, blue, green, orange)都分得不錯..點知後來可能我太緊張,教佢 ...


就係咁啦.小朋友好多時係咁
所以去in 30間..我估分分鍾in完5間已經同你玩野.

Rank: 4


707
214#
發表於 10-5-28 11:26 |只看該作者
原帖由 NICOLE123 於 10-5-28 11:12 發表


cckg 唔係叫"基督堂幼稚園"咩?


而家明lu, thankyou

Rank: 3Rank: 3


292
215#
發表於 10-5-28 11:28 |只看該作者
我無咁好彩去到第五間, 因為我女第一間已經開始玩野
原帖由 NICOLE123 於 10-5-28 11:19 發表


就係咁啦.小朋友好多時係咁
所以去in 30間..我估分分鍾in完5間已經同你玩野.

Rank: 4


707
216#
發表於 10-5-28 11:30 |只看該作者
原帖由 LittleKiwi 於 10-5-28 11:09 發表
kingston隔離o係窩打老道迦南、再隔離聖若望, 之後至到基督教中心幼稚園; cckg 都係on 窩打老道, 叫"基督堂幼稚園"o係對面馬路小拔隔離

(手快打錯字, 多謝nicole 指正) ...


LittleKiwi

唔該! 係呢呢間聖若望係不係幼稚園? 佢好不好的?? sorry, 我不是住果度, 不過坐bus經過一定見到, 好奇問下

Rank: 6Rank: 6


6566
217#
發表於 10-5-28 11:30 |只看該作者
算啦,大家都唔使比意見啦,9284都已經一早有決定…
祝佢同小朋友好運啦!

Rank: 4


707
218#
發表於 10-5-28 11:33 |只看該作者
NICOLE123  

咁你決定比個仔讀邊間k??

Rank: 6Rank: 6


7800
219#
發表於 10-5-28 11:39 |只看該作者
原帖由 陳皮爸媽 於 10-5-28 11:33 發表
NICOLE123  

咁你決定比個仔讀邊間k??


培正..其實呢度好多人都知我係一心入培正.

Rank: 3Rank: 3


292
220#
發表於 10-5-28 11:40 |只看該作者
聖若望因為有幾個campus 架, 我無去了解過所以我都唔知佢小學部同幼稚園點分配, 印象中迦南隔離個間好似係幼稚園.... 因為佢有小學部聽聞係可以直升, 英文程度都好高, 只係前排行政個邊出左好大變動, 詳程我知唔晒就唔講喇, 不過呢間學校向來比我既印象都唔錯架....
原帖由 陳皮爸媽 於 10-5-28 11:30 發表


LittleKiwi

唔該! 係呢呢間聖若望係不係幼稚園? 佢好不好的?? sorry, 我不是住果度, 不過坐bus經過一定見到, 好奇問下
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖