關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
201#
發表於 08-2-12 14:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-12 14:46 發表
呢個假期咪功課功課再功課lor  講笑啫

無咩特別, 都係去下99度, 朋友屋企拜下年, 你係大6凍嗎?

我女的功課都係郁左2-3樣咋
大陸都凍呀? 夜晚直頭唔想洗面添呀! 今次上奶奶度6日, 日日都食食食, 想唔肥都難啦!!!:-x

Rank: 6Rank: 6


8125
202#
發表於 08-2-12 14:49 |只看該作者
係咩來架??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:42 PM 發表

我奶奶送左份大禮比我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
203#
發表於 08-2-12 14:50 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-12 14:49 發表
係咩來架??

手錶一隻.

Rank: 6Rank: 6


8125
204#
發表於 08-2-12 14:51 |只看該作者
come

我地結果都無返到鄉下, 去左南山同埋仙湖公園咋~

Rank: 6Rank: 6


8125
205#
發表於 08-2-12 14:51 |只看該作者
家傳之寶??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:50 PM 發表

手錶一隻.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
206#
發表於 08-2-12 14:53 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-12 14:51 發表
come

我地結果都無返到鄉下, 去左南山同埋仙湖公園咋~

係邊度黎架???? 我今次返去都買左牛肉麵同海鮮麵, 南澳買的比惠州平少少.:)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
207#
發表於 08-2-12 14:53 |只看該作者
我仲爭1個中文book report同埋中英文日記就完成la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:49 發表

我女的功課都係郁左2-3樣咋
大陸都凍呀? 夜晚直頭唔想洗面添呀! 今次上奶奶度6日, 日日都食食食, 想唔肥都難啦!!!:-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
208#
發表於 08-2-12 14:54 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-12 14:51 發表
家傳之寶??

唔係!!!: : :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
209#
發表於 08-2-12 14:56 |只看該作者
only two days.  明天又要去睇.

yanyan上咗我屋企探我, 我要讓位俾佢玩games啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:47 發表
雪: 個醫生比左幾多日假你呀??? d劇你煲完未呀????

各位: 我明天去訂大盛啦, 而家有幾多人出席架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
210#
發表於 08-2-12 14:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-12 14:53 發表
我仲爭1個中文book report同埋中英文日記就完成la

hogan仔咁快手,
我年廿九返半日, 食完lunch返home執行李, 約4:30pm到南澳, 四圍游吓游吓咁就幾日假期啦, 初四晚5:40pm係南澳走, 約8:00pm返到home樓下食飯. 尋日係屋企煲碟, 晚去睇cj7, 都一般好睇啦, 我女就話好好睇囉.

Rank: 6Rank: 6


8125
211#
發表於 08-2-12 14:59 |只看該作者
深圳囉~

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:53 PM 發表

係邊度黎架???? 我今次返去都買左牛肉麵同海鮮麵, 南澳買的比惠州平少少.:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
212#
發表於 08-2-12 15:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-12 14:56 發表
only two days.  明天又要去睇.

yanyan上咗我屋企探我, 我要讓位俾佢玩games啦.

雪: 我個美心袋點比你呀? 仲有一個惠x印花呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
213#
發表於 08-2-12 15:02 |只看該作者
係我手快ar, 我地每日做d, 做到嘔
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:57 發表

hogan仔咁快手,
我年廿九返半日, 食完lunch返home執行李, 約4:30pm到南澳, 四圍游吓游吓咁就幾日假期啦, 初四晚5:40pm係南澳走, 約8:00pm返到home樓下食飯. 尋日係屋企煲碟, 晚去睇cj7, 都一般好睇啦, 我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
214#
發表於 08-2-12 15:02 |只看該作者
各位明天慢慢再傾, 我女要玩電腦啦~

一陣我都去個朋友家拜年. 星期六再睇戲!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
215#
發表於 08-2-12 15:05 |只看該作者
深圳囉~

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:53 PM 發表

係邊度黎架???? 我今次返去都買左牛肉麵同海鮮麵, 南澳買的比惠州平少少.:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
216#
發表於 08-2-13 09:08 |只看該作者
morning!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
217#
發表於 08-2-13 09:20 |只看該作者
morning!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:08 發表
morning!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
218#
發表於 08-2-13 09:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 09:20 發表
morning!!!

今朝好唔願起身呀!!! 尋晚成12點幾先返屋企, 洗面沖涼成點幾2點先瞓....

Rank: 8Rank: 8


17269
219#
發表於 08-2-13 09:32 |只看該作者
各位早晨!

今日隻眼好腫呀!下晝要睇醫生(個throat好痛),點知話俾boss聽就俾佢鬧一餐,因今日有個briefing,佢想我係樹,但冇法,個throat就來痛C啦!不過俾佢鬧唔多開心。

新年我帶呀女睇左魔法奇緣,好好睇,好多人睇添,初初諗住係cartoon,會好boring,點知唔係喎,好攪笑,D英文都好易聽。

他:其實佢已give up我,係我仍莽想他回頭啫!所以令自己受傷害和痛苦。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
220#
發表於 08-2-13 09:38 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 09:32 發表
各位早晨!

今日隻眼好腫呀!下晝要睇醫生(個throat好痛),點知話俾boss聽就俾佢鬧一餐,因今日有個briefing,佢想我係樹,但冇法,個throat就來痛C啦!不過俾佢鬧唔多開心。

新年我帶呀女睇左魔法奇緣,好好睇,好多人睇添,初初諗住係car ...

ky: 你點呀....睇醫生好d囉, 不過你boss果度......
我同女女睇cj7咋, 魔法奇緣亞女話唔想睇喎, 我星期六都會同我老公睇"L".
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖