註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-2-12 14:46 發表 呢個假期咪功課功課再功課lor 講笑啫 無咩特別, 都係去下99度, 朋友屋企拜下年, 你係大6凍嗎?
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:42 PM 發表 我奶奶送左份大禮比我
原文章由 多利是 於 08-2-12 14:49 發表 係咩來架??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:50 PM 發表 手錶一隻.
原文章由 多利是 於 08-2-12 14:51 發表 come 我地結果都無返到鄉下, 去左南山同埋仙湖公園咋~
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:49 發表 我女的功課都係郁左2-3樣咋 大陸都凍呀? 夜晚直頭唔想洗面添呀! 今次上奶奶度6日, 日日都食食食, 想唔肥都難啦!!!:-x
原文章由 多利是 於 08-2-12 14:51 發表 家傳之寶??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:47 發表 雪: 個醫生比左幾多日假你呀??? d劇你煲完未呀???? 各位: 我明天去訂大盛啦, 而家有幾多人出席架?
原文章由 hoganmama 於 08-2-12 14:53 發表 我仲爭1個中文book report同埋中英文日記就完成la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 02:53 PM 發表 係邊度黎架???? 我今次返去都買左牛肉麵同海鮮麵, 南澳買的比惠州平少少.:)
原文章由 雪文 於 08-2-12 14:56 發表 only two days. 明天又要去睇. yanyan上咗我屋企探我, 我要讓位俾佢玩games啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:57 發表 hogan仔咁快手, 我年廿九返半日, 食完lunch返home執行李, 約4:30pm到南澳, 四圍游吓游吓咁就幾日假期啦, 初四晚5:40pm係南澳走, 約8:00pm返到home樓下食飯. 尋日係屋企煲碟, 晚去睇cj7, 都一般好睇啦, 我 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:08 發表 morning!!!
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 09:20 發表 morning!!!
伯爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-13 09:32 發表 各位早晨! 今日隻眼好腫呀!下晝要睇醫生(個throat好痛),點知話俾boss聽就俾佢鬧一餐,因今日有個briefing,佢想我係樹,但冇法,個throat就來痛C啦!不過俾佢鬧唔多開心。 新年我帶呀女睇左魔法奇緣,好好睇,好多人睇添,初初諗住係car ...