註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-4 16:20 發表 今晚我只是蒸腊腸 + 炒個絲瓜或翠肉瓜. 因二個小朋友跟亞公lunch只是吃腸粉, 我唔想又叫佢哋吃面.
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-4 16:17 發表 咁你二母女去邊到搞掂 ? 呢排我老公係幾乎日日都唔返屋企吃. 我媽唔係到時, 我一對二真係唔想煮.
原文章由 雪文 於 07-7-4 16:22 發表 今晚去買D雞翼,明天就咁又搞掂
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:24 發表 人少少, 真係好難煮, 食波仔/粉麵果d囉!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:30 發表 就係人小先難煮,煮得多又食唔曬, 煮得小不如唔好煮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:34 發表 我都好明白, 所以假期, 我同的老公, 女女一定出街食! (同埋自己又懶惰)
原文章由 雪文 於 07-7-4 16:38 發表 揾到D數學題的習作, 大家有興趣可去睇吓 : http://www.twghtttsp.edu.hk/math05_06_2.htm
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:28 發表 你媽近排做乜唔過黎呀????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:50 發表 加左去我的最愛啦thanks 好似係2年級既數學 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:38 發表
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:34 發表 我都好明白, 所以假期, 我同我老公, 女女一定出街食! (同埋自己又懶惰)
原文章由 雪文 於 07-7-4 16:54 發表 你個廚房同我深圳屋企的一樣. 平時無煮, 煮個時又要洗煲又要洗過晒D碗. 咁煩, 不如出街吃.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 17:04 發表 e+學成點呀 一對一有好有唔好wor [quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:56 發表 剛剛推