關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
201#
發表於 07-7-4 16:24 |只看該作者
人少少, 真係好難煮, 食波仔/粉麵果d囉!


原文章由 雪文 於 07-7-4 16:20 發表
今晚我只是蒸腊腸 + 炒個絲瓜或翠肉瓜.
因二個小朋友跟亞公lunch只是吃腸粉, 我唔想又叫佢哋吃面.

Rank: 8Rank: 8


17382
202#
發表於 07-7-4 16:26 |只看該作者
我緊係去新x軒啦
有時叫細妹落樓一齊食,
我地有9折卡架(小童群益會)
我個c6果行係無定時架所以唔洗等佢食飯,
話時話我煮餐飯要攪2個鐘(買野,煮,洗)
我唔得啦煮得來又無時間睇亞囡

原文章由 雪文 於 07-7-4 16:17 發表
咁你二母女去邊到搞掂 ?
呢排我老公係幾乎日日都唔返屋企吃. 我媽唔係到時, 我一對二真係唔想煮.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
203#
發表於 07-7-4 16:28 |只看該作者
你媽近排做乜唔過黎呀????


原文章由 雪文 於 07-7-4 16:22 發表
今晚去買D雞翼,明天就咁又搞掂

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-4 16:32 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
204#
發表於 07-7-4 16:28 |只看該作者
如果係我煮呢2味,
買,煮,食,洗我最快都要1.5小時



[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:20 發表
今晚我只是蒸腊腸 + 炒個絲瓜或翠肉瓜.
因二個小朋友跟亞公lunch只是吃腸粉, 我唔想又叫佢

Rank: 8Rank: 8


17382
205#
發表於 07-7-4 16:30 |只看該作者
就係人小先難煮,煮得多又食唔曬,
煮得小不如唔好煮

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:24 發表
人少少, 真係好難煮, 食波仔/粉麵果d囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
206#
發表於 07-7-4 16:34 |只看該作者
我都好明白, 所以假期, 我同我老公, 女女一定出街食!
(同埋自己又懶惰)

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:30 發表
就係人小先難煮,煮得多又食唔曬,
煮得小不如唔好煮

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-4 16:39 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
207#
發表於 07-7-4 16:36 |只看該作者
假期我都好小煮,
多數都係出左街,
一係上99度食

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:34 發表
我都好明白, 所以假期, 我同的老公, 女女一定出街食!
(同埋自己又懶惰)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
208#
發表於 07-7-4 16:38 |只看該作者
揾到D數學題的習作, 大家有興趣可去睇吓 :


http://www.twghtttsp.edu.hk/math05_06_2.htm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
209#
發表於 07-7-4 16:41 |只看該作者
幾多野睇咁喎!!!


原文章由 雪文 於 07-7-4 16:38 發表
揾到D數學題的習作, 大家有興趣可去睇吓 :


http://www.twghtttsp.edu.hk/math05_06_2.htm

Rank: 8Rank: 8


17382
210#
發表於 07-7-4 16:50 |只看該作者
加左去我的最愛啦thanks
好似係2年級既數學

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:38 發表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
211#
發表於 07-7-4 16:52 |只看該作者
明天過來啦.

亞公無跑馬, 咁我二個小朋友喜歡佢過來多D, 亞公會帶四圍走, 好似昨日佢同皓皓去咗游水 ( 我仔唔見咗泳鏡同泳褲), 今日同亞妹去咗鯉魚門室內游樂場+ 圖書館.  下午又三個去打羽毛球.

如果亞婆, 就只會留係屋企囉.   二個有好有唔好.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:28 發表
你媽近排做乜唔過黎呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
212#
發表於 07-7-4 16:53 |只看該作者
有D好簡單的wor.

我今日print咗十以下的加法俾小悅做.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:50 發表
加左去我的最愛啦thanks
好似係2年級既數學

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:38 發表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
213#
發表於 07-7-4 16:54 |只看該作者
你個廚房同我深圳屋企的一樣. 平時無煮, 煮個時又要洗煲又要洗過晒D碗.  咁煩, 不如出街吃.



原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:34 發表
我都好明白, 所以假期, 我同我老公, 女女一定出街食!
(同埋自己又懶惰)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
214#
發表於 07-7-4 16:56 |只看該作者
剛剛推咗游水教練   因亞仔點都唔肯一對一學

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
215#
發表於 07-7-4 17:01 |只看該作者
love,你要唔要一些小一的書.
原想俾我媽賣咗佢, 但係佢的性格, 可能唔舍得又收埋
你唔要我就送去回收箱啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
216#
發表於 07-7-4 17:02 |只看該作者
我有睇到呀,
第1,2組我囡又會覺得淺,
第3姐果d又深過頭因為要進位,
我諗要小一上中學期先可以教亞囡做,
e+留起先 實用得著


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:53 發表
有D好簡單的wor.

我今日print

Rank: 8Rank: 8


17382
217#
發表於 07-7-4 17:04 |只看該作者
e+學成點呀
一對一有好有唔好wor

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:56 發表
剛剛推

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
218#
發表於 07-7-4 17:04 |只看該作者
我個廚房最多係煲水, 煮公仔麵! ops:" />
剛剛睇雜誌, 見倒d炒蜆好想食呀!!!



原文章由 雪文 於 07-7-4 16:54 發表
你個廚房同我深圳屋企的一樣. 平時無煮, 煮個時又要洗煲又要洗過晒D碗.  咁煩, 不如出街吃.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-4 17:09 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
219#
發表於 07-7-4 17:05 |只看該作者
各位, 有無人星期五晚有興趣一齊去佐敦谷戲水 ? 我一拖二, 7點半可以到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
220#
發表於 07-7-4 17:07 |只看該作者
e+自己去游多D, 我係想一星期可以帶到佢去游二次的.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 17:04 發表
e+學成點呀
一對一有好有唔好wor

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:56 發表
剛剛推
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖