關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2001#
發表於 07-7-16 12:37 |只看該作者
我都係, 一堂游水成百蚊
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:19 發表
不過如果又係周六下午, 我仔要請假, 唔係幾好lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2002#
發表於 07-7-16 12:39 |只看該作者
katiema來唔來 ? 我無佢電話, 你哋問.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:57 發表
我CONFIRM多次人數先
COME X 2
雪文 X 3
HIN_BB X 2
LOVE X 2
HOGANMAMA X 2
龍舌蘭 X 2
YW X 2
仲有無呀??????
KY (未覆)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2003#
發表於 07-7-16 12:39 |只看該作者
游幾點加 ?

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 12:37 發表
我都係, 一堂游水成百蚊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2004#
發表於 07-7-16 12:40 |只看該作者
等我sendsms問佢
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:39 發表
katiema來唔來 ? 我無佢電話, 你哋問.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2005#
發表於 07-7-16 12:40 |只看該作者
3:00 - 4:00
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:39 發表
游幾點加 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2006#
發表於 07-7-16 12:42 |只看該作者
可否補堂 ?

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 12:40 發表
3:00 - 4:00

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2007#
發表於 07-7-16 12:42 |只看該作者
揾個日子一齊去海洋公園嗎 ?

我有年票

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2008#
發表於 07-7-16 12:45 |只看該作者
有無人諗住去迪迪尼呀 ?  幾號去 ? 等我諗吓買唔買年票一齊去.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2009#
發表於 07-7-16 12:46 |只看該作者
下次介唔介意取埋你地小朋友成績表比我睇睇呀?!?!?!?(八卦)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2010#
發表於 07-7-16 12:46 |只看該作者
無得補堂gar

you mean夏天去? Sorry, no la, it’s too hot, 我驚熱到痴線, 亞仔會發din
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:42 發表
揾個日子一齊去海洋公園嗎 ?

我有年票

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2011#
發表於 07-7-16 12:46 |只看該作者
迪迪尼年票如果唔係平日果隻都幾貴喎!!
我都想同亞女去架!

原文章由 雪文 於 07-7-16 12:45 發表
有無人諗住去呀 ?  幾號去 ? 等我諗吓買唔買年票一齊去.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2012#
發表於 07-7-16 12:48 |只看該作者
我無問題.( 但唔知亞仔肯唔肯)
我昨日整理咗我仔的測驗, 考試卷出來, 到時攞埋出來.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:46 發表
下次介唔介意取埋你地小朋友成績表比我睇睇呀?!?!?!?(八卦)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2013#
發表於 07-7-16 12:48 |只看該作者
I have annual pass but only for weekday



一買左annual pass已去左3
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:45 發表
有無人諗住去迪迪尼呀 ?  幾號去 ? 等我諗吓買唔買年票一齊去.

Rank: 5Rank: 5


2977
2014#
發表於 07-7-16 12:48 |只看該作者
Sure! two sisters-in-law...
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:34 發表
two girls 艷褔不淺

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2015#
發表於 07-7-16 12:48 |只看該作者
吃飯去, 一陣再傾!88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2016#
發表於 07-7-16 12:48 |只看該作者
$650.-
我諗住如果買, 就會暑假去三次.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:46 發表
迪迪尼年票如果唔係平日果隻都幾貴喎!!
我都想同亞女去架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2017#
發表於 07-7-16 12:49 |只看該作者
唔好比亞仔知, 我女都唔知你地睇過佢張成績表架!

原文章由 雪文 於 07-7-16 12:48 發表
我無問題.( 但唔知亞仔肯唔肯)
我昨日整理咗我仔的測驗, 考試卷出來, 到時攞埋出來.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2018#
發表於 07-7-16 12:51 |只看該作者
我年頭同bk有個媽媽夾份買, 佢要埋hotel, 所以我買11only $800

可能畢業禮25號再去都唔定, 不過會4點先去, 無咁晒, check7-8月收9
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:48 發表
$650.-
我諗住如果買, 就會暑假去三次.

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-7-16 12:53 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2019#
發表於 07-7-16 12:51 |只看該作者
係呀, 宜家有得玩水.

去迪迪尼不是更熱嗎 ?  樹都無長大.

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 12:46 發表

you mean夏天去? Sorry, no la, it’s too hot, 我驚熱到痴線, 亞仔會發din

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2020#
發表於 07-7-16 12:52 |只看該作者
唉.....
我個時無買, 而家好後悔.

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 12:51 發表
我年頭同bk有個媽媽夾份買, 佢要埋hotel, 所以我買1大1小only $800
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖