註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 雪文 於 07-7-16 11:29 發表 諗吓 不過我諗差 10元如果買都同公司買啦, 起碼唔怕俾人換零件.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-16 11:59 發表 come,入來睇吓 : http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=980953&extra=&page=1
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-16 11:59 發表 買啦, 買啦, 等大皓皓開心下ma, 個個細路仔而家都一機在手
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:57 發表 我CONFIRM多次人數先 COME X 2 雪文 X 3 HIN_BB X 2 LOVE X 2 HOGANMAMA X 2 龍舌蘭 X 2 YW X 2 仲有無呀?????? KY (未覆)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-16 12:03 發表 好 , 工人打黎話亞仔又唔去普通話班, 我同佢講, 唔去一次普通話, 就唔去一次體操班, 星期五唔准帶我去打保齡
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:08 發表 下次搞大食會, 你一定要帶埋部gameboy出來呀, 唔係我仔點算. 我諗如果你奶奶屋企可煮嘢吃, 我哋可以自己整 雞翼 (我可一早腌定帶去), 魚蛋(超市買香港仔魚旦), 燒賣, 腸仔菠蘿(呢個我唔識 )同水 ...
原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:09 發表 Why head counting?Any game for fun?
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:00 發表 星期六果日我地好慘呀, 7:45PM過左沙頭角關口, 諗住CALL街車返南澳(因佢細佬臨時有急事, 過唔倒車我地), 點知D司機話150.-(平時100-120.-), 仲要等夠2班人先開車, 我老公唔SO佢, 個司機仲話無3個鐘返唔倒去, 我 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:10 發表 仲要加埋許留山的芒果布甸!
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:12 發表 大盛 again with kids ? will you come ?
原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:20 發表 When?
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:21 發表 20/7 晚 7: 15 pm啦 YW要7點半才可以到.
原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:24 發表 I date with two girls wor... sorry....
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:19 發表 不過如果又係周六下午, 我仔要請假, 唔係幾好lor