關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1981#
發表於 07-7-16 11:59 |只看該作者
買啦, 買啦, 等大皓皓開心下ma, 個個細路仔而家都一機在手
原文章由 雪文 於 07-7-16 11:29 發表
諗吓
不過我諗差 10元如果買都同公司買啦, 起碼唔怕俾人換零件.

Rank: 5Rank: 5


4210
1982#
發表於 07-7-16 12:03 |只看該作者
, 工人打黎話亞仔又唔去普通話班, 我同佢講, 唔去一次普通話, 就唔去一次體操班, 星期五唔准帶我去打保齡

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1983#
發表於 07-7-16 12:07 |只看該作者
睇左, 我得閒又入黎睇下!
佢講果條係下路黎架, 而家有條高速公路, 好快又唔多彎位!

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:59 發表
come,入來睇吓 :

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=980953&extra=&page=1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1984#
發表於 07-7-16 12:07 |只看該作者
咁2兄妹都有得玩!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-16 11:59 發表
買啦, 買啦, 等大皓皓開心下ma, 個個細路仔而家都一機在手

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1985#
發表於 07-7-16 12:08 |只看該作者
下次搞大食會, 你一定要帶埋部gameboy出來呀, 唔係我仔點算.

我諗如果你奶奶屋企可煮嘢吃, 我哋可以自己整 雞翼 (我可一早腌定帶去), 魚蛋(超市買香港仔魚旦), 燒賣, 腸仔菠蘿(呢個我唔識 )同水果罐頭沙律

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-16 11:59 發表
買啦, 買啦, 等大皓皓開心下ma, 個個細路仔而家都一機在手

Rank: 5Rank: 5


2977
1986#
發表於 07-7-16 12:09 |只看該作者
Why head counting?Any game for fun?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:57 發表
我CONFIRM多次人數先
COME X 2
雪文 X 3
HIN_BB X 2
LOVE X 2
HOGANMAMA X 2
龍舌蘭 X 2
YW X 2
仲有無呀??????
KY (未覆)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1987#
發表於 07-7-16 12:09 |只看該作者
Jerry媽: 想問你PSP, 我朋友而家想買PSP, 佢地D GAME係咪DL比較麻煩架, 你張係幾多M的記憶卡??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1988#
發表於 07-7-16 12:10 |只看該作者
細皓皓搞錯呀, 唔好從佢, 一定要佢照原計劃去做.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-16 12:03 發表
, 工人打黎話亞仔又唔去普通話班, 我同佢講, 唔去一次普通話, 就唔去一次體操班, 星期五唔准帶我去打保齡

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1989#
發表於 07-7-16 12:10 |只看該作者
仲要加埋許留山的芒果布甸!


原文章由 雪文 於 07-7-16 12:08 發表
下次搞大食會, 你一定要帶埋部gameboy出來呀, 唔係我仔點算.

我諗如果你奶奶屋企可煮嘢吃, 我哋可以自己整 雞翼 (我可一早腌定帶去), 魚蛋(超市買香港仔魚旦), 燒賣, 腸仔菠蘿(呢個我唔識 )同水 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1990#
發表於 07-7-16 12:12 |只看該作者
大盛 again with kids ?
will you come ?

原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:09 發表
Why head counting?Any game for fun?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1991#
發表於 07-7-16 12:13 |只看該作者
Jerry媽, 攞多幾個保温袋俾我,唔該.

Rank: 8Rank: 8


17382
1992#
發表於 07-7-16 12:16 |只看該作者
E+係大陸用港幣好慘

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:00 發表
星期六果日我地好慘呀, 7:45PM過左沙頭角關口, 諗住CALL街車返南澳(因佢細佬臨時有急事, 過唔倒車我地), 點知D司機話150.-(平時100-120.-), 仲要等夠2班人先開車, 我老公唔SO佢, 個司機仲話無3個鐘返唔倒去, 我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1993#
發表於 07-7-16 12:17 |只看該作者
壽司 + 小丸子

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:10 發表
仲要加埋許留山的芒果布甸!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1994#
發表於 07-7-16 12:19 |只看該作者
不過如果又係周六下午, 我仔要請假, 唔係幾好lor

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:10 發表
仲要加埋許留山的芒果布甸!

Rank: 5Rank: 5


2977
1995#
發表於 07-7-16 12:20 |只看該作者
When?

原文章由 雪文 於 07-7-16 12:12 發表
大盛 again with kids ?
will you come ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1996#
發表於 07-7-16 12:21 |只看該作者
20/7 晚 7: 15 pm啦

YW要7點半才可以到.

原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:20 發表
When?

Rank: 5Rank: 5


2977
1997#
發表於 07-7-16 12:24 |只看該作者
I date with two girls wor... sorry....
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:21 發表
20/7 晚 7: 15 pm啦

YW要7點半才可以到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1998#
發表於 07-7-16 12:34 |只看該作者
two girls 艷褔不淺

原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:24 發表
I date with two girls wor... sorry....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1999#
發表於 07-7-16 12:35 |只看該作者
咁下次啦!:cry:

其他人7:15PM有無問題呀??????

原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:24 發表
I date with two girls wor... sorry....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2000#
發表於 07-7-16 12:36 |只看該作者
係呀, 其實我地D時間都幾難就架, JERRY媽星期日又唔得!


原文章由 雪文 於 07-7-16 12:19 發表
不過如果又係周六下午, 我仔要請假, 唔係幾好lor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖