關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
181#
發表於 07-7-4 15:20 |只看該作者
ar, 我第一日返工已經check下有無得上msn la:tongue:

其實可以上web msn gei, 不過唔方便lor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-4 15:16 發表


咁絕

Rank: 8Rank: 8


17382
182#
發表於 07-7-4 15:22 |只看該作者
百住果個位好似又係開番超市,
其實我e+都唔願行過去,
事關行去要10分鐘

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 15:12 發表
百佳同德福茶聚都無左lu!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
183#
發表於 07-7-4 15:41 |只看該作者
我都係, 唔係去hsbc同恆生, 我都費時行過去, 又晒又盛!!!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 15:22 發表
百住果個位好似又係開番超市,
其實我e+都唔願行過去,
事關行去要10分鐘

Rank: 8Rank: 8


17382
184#
發表於 07-7-4 15:43 |只看該作者
我知點解會食左d post啦,
因為出香港字未支援
出面自由講緊

例如打 ’口下’字咁之後果d會無曬:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
185#
發表於 07-7-4 15:46 |只看該作者
例如

我好嬲呀你家 口下 重問我

會變左:我好嬲呀你家

Rank: 8Rank: 8


17382
186#
發表於 07-7-4 15:47 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
187#
發表於 07-7-4 15:54 |只看該作者
咁你都算係九龍灣啦行到過來,
我有時想食m記先行過去


原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 15:41 發表
我都係, 唔係去hsbc同恆生, 我都費時行過去, 又晒又盛!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
188#
發表於 07-7-4 15:54 |只看該作者
又無第2度可傾計, 無辦法啦!!!!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 15:46 發表
例如

我好嬲呀你家 口下 重問我

會變左:我好嬲呀你家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
189#
發表於 07-7-4 15:55 |只看該作者
我公司係三湘再向前行10分鐘.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 15:54 發表
咁你都算係九龍灣啦行到過來,
我有時想食m記先行過去

Rank: 8Rank: 8


17382
190#
發表於 07-7-4 16:05 |只看該作者
遲d可能好d呱

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 15:54 發表
又無第2度可傾計, 無辦法啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
191#
發表於 07-7-4 16:06 |只看該作者
love: 想問下你放工湊左女女返屋企後仲要唔要煮飯呀????


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:05 發表
遲d可能好d呱

Rank: 8Rank: 8


17382
192#
發表於 07-7-4 16:08 |只看該作者
三湘再行10分鐘,咁同我差不多姐
我係企業果邊,
我重未去mega box行,
遲多一個月度啦我就會過去行啦
行過去5分鐘度啦


ote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 15:55 發表
我公司係三湘再向前行10分鐘.


[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
193#
發表於 07-7-4 16:11 |只看該作者
大家睇吓 :

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1048027&extra=page%3D1&page=2

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
194#
發表於 07-7-4 16:13 |只看該作者
咁我同你都隔幾遠啦, 我係三湘向牛頭角方向行10mins, 所以去德福的話, 我會搭巴士, 返公司時就行路, 有時落雨都好麻煩架!!!!:-|


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:08 發表
三湘再行10分鐘,咁同我差不多姐
我係企業果邊,
我重未去mega box行,
遲多一個月度啦我就會過去行啦
行過去5分鐘度啦


ote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 15:55 發表 http://discuz.ba ...

Rank: 8Rank: 8


17382
195#
發表於 07-7-4 16:15 |只看該作者
我係無飯架
我湊左呀囡返到屋企最快都差不多6:35,
又要練琴又溫書又要做家務等等,
跟本都係岩岩好ja,
如果要煮飯我諗晚晚要12點先攪惦曬d野啦
e+都10點幾先攪惦ja
況且我個c6都唔係晚晚係屋企食飯既,
得我同個囡2個多ja,
加上星期3,4都係學野一定係街食,
所以我好耐無煮過飯啦
湯就耐不耐有



原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:06 發表
love: 想問下你放工湊左女女返屋企後仲要唔要煮飯呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
196#
發表於 07-7-4 16:17 |只看該作者
咁你二母女去邊到搞掂 ?
呢排我老公係幾乎日日都唔返屋企吃. 我媽唔係到時, 我一對二真係唔想煮.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 16:15 發表
我係無飯架
我湊左呀囡返到屋企最快都差不多6:35,
又要練琴又溫書又要做家務等等,
跟本都係岩岩好ja,
如果要煮飯我諗晚晚要12點先攪惦曬d野啦
e+都10點幾先攪惦ja
況且我個c6都唔係 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
197#
發表於 07-7-4 16:18 |只看該作者
睇左了
係公司走果時l登出account


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 16:11 發表
大家睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
198#
發表於 07-7-4 16:20 |只看該作者
今晚我只是蒸腊腸 + 炒個絲瓜或翠肉瓜.
因二個小朋友跟亞公lunch只是吃腸粉, 我唔想又叫佢哋吃面.

原文章由 雪文 於 07-7-4 16:17 發表
咁你二母女去邊到搞掂 ?
呢排我老公係幾乎日日都唔返屋企吃. 我媽唔係到時, 我一對二真係唔想煮.

Rank: 8Rank: 8


17382
199#
發表於 07-7-4 16:20 |只看該作者
三湘果條街好似叫偉業街,
咁我大約知你講緊邊啦
我同你係好遠

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 16:13 發表
咁我同你都隔幾遠啦, 我係三湘向牛頭角方向行10mins, 所以去德福的話, 我會搭巴士, 返公司時就行路, 有時落雨都好麻煩架!!!!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
200#
發表於 07-7-4 16:22 |只看該作者
今晚去買D雞翼,明天就咁又搞掂
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖