關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 路德會梁鉅鏐小學 普通話教中文班
發新帖
查看: 3247|回覆: 1
go

普通話教中文班 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


349
1#
發表於 13-6-15 01:58 |顯示全部帖子

引用:+本帖最後由+jessielui2004+於+13-6-14+15:

原帖由 jessielui2004 於 13-06-14 發表
本帖最後由 jessielui2004 於 13-6-14 15:06 編輯

原來無得補考, 好失望!
即是?你現在想考?但校務是拒絕?



Rank: 3Rank: 3


349
2#
發表於 13-6-16 03:29 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+small-pekkle+於+13-06-15+發

原帖由 jessielui2004 於 13-06-15 發表
吓! 我驚講到明會唔係咁好喎!
而且有D家長讀緊普通話班嘛!
咁攪笑!我已報考普通話班,如果得咗,入到咪死囉! 可能係比新移民讀!因為佢地來港後,廣東話唔識,英文又唔明!等佢地易適應,咁!會拖慢全班進度!?!!課程可能淺D!我現在話“唔考“可以嗎?



‹ 上一主題|下一主題