註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
複式洋房
洋房
原帖由 yymouse313 於 09-10-26 17:19 發表 我報NAM TIN同DAIMOND HILL,唔知幾時有,你報邊間呀
別墅
原帖由 AnnieMak 於 09-10-27 17:22 發表 我都想幫囡囡報讀呀! 但係囡囡2008年9月底出生,要幾時先開始報名呢? 佢係細B 喎! 面試難嗎?多人報讀嗎? 有沒有媬母車接送往油尖旺區呢?我住奧運站的
原帖由 EggEgg08 於 09-10-29 18:53 發表 Yes, 我9月時入form (報九龍城嘉林邊道N1)....收到信11月6日 interview...