關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 34校網,35校網邊個好d?
查看: 8095|回覆: 24
go

34校網,35校網邊個好d? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


161
1#
發表於 08-3-17 14:27 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
34校網,35校網邊個好d?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1969
2#
發表於 08-3-18 11:39 |只看該作者
原文章由 flowerpolly 於 08-3-17 14:27 發表
34校網,35校網邊個好d?


你俾多小小料,幾多個小朋友,男定女,仲生唔生,有無舊生分,宗教分? 你有邊個區扡址?定未搬?

Rank: 3Rank: 3


161
3#
發表於 08-3-18 12:32 |只看該作者

回覆 #2 wensi 的文章

只得一個係男子,會般屋,有宗教分

Rank: 5Rank: 5


1969
4#
發表於 08-3-18 12:43 |只看該作者
原文章由 flowerpolly 於 08-3-18 12:32 發表
只得一個係男子,會般屋,有宗教分


天主教定基督教?

你會唔會非名校不入?考唔考私小?

Rank: 3Rank: 3


161
5#
發表於 08-3-19 09:30 |只看該作者

回覆 #4 wensi 的文章

基督教,唔會考私小?

Rank: 5Rank: 5


1969
6#
發表於 08-3-19 14:13 |只看該作者
原文章由 flowerpolly 於 08-3-19 09:30 發表
基督教,唔會考私小?


黄埔學校平均D,第ー志願(天神,官小)入唔到,派二三志願都見得人. 宣道,兩間奉基排二三志願都入到.

士瓜灣五間大熱(陳瑞祺,兩間官小,協恩,st rose).  往年經驗來看,第ー願入唔到排二三志願ge 都入唔到, 好易派左唔知乜學校。

由其你無私小back up, 隱陣D好。 你再打聽吓宣道認唔認你基督教個五分,同要乜証明間間school 唔同。基督教分得好散吓。

Rank: 2


100
7#
發表於 08-3-19 16:28 |只看該作者
請問如果得15分,係唔係2個網分別不大呀

Thanks!

Rank: 5Rank: 5


1969
8#
發表於 08-3-20 10:37 |只看該作者
原文章由 WaiYing 於 08-3-19 16:28 發表
請問如果得15分,係唔係2個網分別不大呀

Thanks!


1st round 無分ge 係人都抽官小,有得抽吓但舊生亦不少。

黄埔............. 抽官小, 天神二十分都入唔哂上年開始。

士瓜灣.......... 兩間官小, CSK以往年的情形15分入七八個,協恩和st rose唔洗諗

2nd round 用地址 黄埔好似穩陣D! 士瓜灣 第二三志願放兩個獻主會都有機穩陣D。

對D無私小back up or 有細佬妹跟尾,又唔一定要入超級名校,穩陣D 好。

[ 本文章最後由 wensi 於 08-3-20 12:34 編輯 ]

Rank: 2


100
9#
發表於 08-3-20 12:16 |只看該作者
wensi,

唔該晒!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


2481
10#
發表於 08-3-20 14:12 |只看該作者
但如果馬頭涌(福祥街)同陳瑞祺你又會點揀呀??
兩間都有20分:馬頭涌畢業生/陳瑞祺宗教分
謝謝
原文章由 wensi 於 08-3-19 14:13 發表


黄埔學校平均D,第ー志願(天神,官小)入唔到,派二三志願都見得人. 宣道,兩間奉基排二三志願都入到.

士瓜灣五間大熱(陳瑞祺,兩間官小,協恩,st rose).  往年經驗來看,第ー願入唔到排二三志願ge 都入唔到, 好易派左唔 ...
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

Rank: 6Rank: 6


8897
11#
發表於 08-3-20 14:24 |只看該作者
通常男仔選陳瑞祺, 因為搏他直升中學


原文章由 doryee 於 08-3-20 14:12 發表
但如果馬頭涌(福祥街)同陳瑞祺你又會點揀呀??
兩間都有20分:馬頭涌畢業生/陳瑞祺宗教分
謝謝

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


2481
12#
發表於 08-3-20 15:50 |只看該作者
CSK唔係一條龍架
原文章由 CMMANDY 於 08-3-20 14:24 發表
通常男仔選陳瑞祺, 因為搏他直升中學
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

Rank: 6Rank: 6


8897
13#
發表於 08-3-20 16:07 |只看該作者
我意思是升到上中學ga機會大好多


原文章由 doryee 於 08-3-20 15:50 發表
CSK唔係一條龍架

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


2481
14#
發表於 08-3-20 16:39 |只看該作者
THX其實我諗得太多
個仔連幼稚園都未讀就諗到咁長遠
不過見有人問開我咪又湊下熱閙囉
原文章由 CMMANDY 於 08-3-20 16:07 發表
我意思是升到上中學ga機會大好多
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

Rank: 5Rank: 5


1969
15#
發表於 08-3-20 17:31 |只看該作者
原文章由 CMMANDY 於 08-3-20 16:07 發表
我意思是升到上中學ga機會大好多



聯校不是一條龍,收25%自己小學生, CSK 大概52%入英中。

[ 本文章最後由 wensi 於 08-3-20 17:32 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1969
16#
發表於 08-3-20 17:41 |只看該作者
原文章由 doryee 於 08-3-20 14:12 發表
但如果馬頭涌(福祥街)同陳瑞祺你又會點揀呀??
兩間都有20分:馬頭涌畢業生/陳瑞祺宗教分
謝謝


兩間馬頭涌官小你都有舊生分wow! 佢係上下午校分做全日小學。 官校就同官中聯校25%但好多官小分law。 這兩間馬頭涌官小好忙吓看你想唔想。

陳瑞祺清閒小小。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


2481
17#
發表於 08-3-20 18:40 |只看該作者
紅磡灣馬頭涌係以前下午校
但唔係計以前自己係上午定下午畢業架咩
上午畢業就計舊馬
下午畢業就計新馬
會兩間都有分計咩??
如果係就揀新馬喇,起碼我近d先

原文章由 wensi 於 08-3-20 17:41 發表


兩間馬頭涌官小你都有舊生分wow! 佢係上下午校分做全日小學。 官校就同官中聯校25%但好多官小分law。 這兩間馬頭涌官小好忙吓看你想唔想。

陳瑞祺清閒小小。 ...
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

Rank: 5Rank: 5


1969
18#
發表於 08-3-23 22:14 |只看該作者
原文章由 doryee 於 08-3-20 18:40 發表
紅磡灣馬頭涌係以前下午校
但唔係計以前自己係上午定下午畢業架咩
上午畢業就計舊馬
下午畢業就計新馬
會兩間都有分計咩??
如果係就揀新馬喇,起碼我近d先

...


以我所知, 油天同獻主會兩間都唔理你係上午校定下午校畢業,任你選一間。 你最好打去紅磡灣馬頭涌 和 馬頭涌 問一問, 唔洗估估吓。為左小朋友,問請楚好。無左畢業証書就早D問清楚要用乜証明, 我朋友就一早補領畢業証書(7/8月暑假無人做野ga)。唔好到時"拿手唔成世"。早D辦好同問清楚個心定D。

所有野以學校為準

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


2481
19#
發表於 08-3-24 08:47 |只看該作者
謝謝
我張畢業證書KEEP得仲好好
不過唔知4年後個升小制到會唔會變,到時可能唔再計畢業分喇
原文章由 wensi 於 08-3-23 22:14 發表


以我所知, 油天同獻主會兩間都唔理你係上午校定下午校畢業,任你選一間。 你最好打去紅磡灣馬頭涌 和 馬頭涌 問一問, 唔洗估估吓。為左小朋友,問請楚好。無左畢業証書就早D問清楚要用乜証明, 我朋友就一早補領畢業 ...
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。

Rank: 5Rank: 5


2223
20#
發表於 08-3-25 16:14 |只看該作者
wensi,


我個囡現在k2只有15分, 35網係咪自行分配天神冇希望呀!!! 在35網中有什麼選擇?? 大抽獎點填好呢?? 教下我點做??

thank you


原文章由 wensi 於 08-3-19 14:13 發表


黄埔學校平均D,第ー志願(天神,官小)入唔到,派二三志願都見得人. 宣道,兩間奉基排二三志願都入到.

士瓜灣五間大熱(陳瑞祺,兩間官小,協恩,st rose).  往年經驗來看,第ー願入唔到排二三志願ge 都入唔到, 好易派左唔 ...
:-)  :-P
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖