註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
別墅
大宅
禁止訪問
洋房
原帖由 Spare 於 09-8-26 14:48 發表 我BB 0811, 係唔係要多一年先報?
原帖由 kcheng1328 於 09-8-26 00:12 發表 Hi, 我想仔仔入讀拔萃, 喇沙, or 更好的小學 邊幾間幼稚園好D?
原帖由 阿婆 於 09-9-19 22:59 發表 我 baby 0808 ,咁係咪 2010-2011 ar ?? i only want k1 ??
原帖由 wendycyp 於 09-9-21 11:34 發表 If you only want K1, no need to apply this year. Wait until 2010.