關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學計分....
發新帖
查看: 1149|回覆: 1
go

小學計分.... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1567
1#
發表於 08-1-8 12:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
乜計分制係:第1個小朋友/該校舊生只可取其中一個o黎計分咋??

咁唔公平o既...即係第1個小朋友就唔計我係舊生d分??吓...咁set舊生計分黎做乜呀??
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
2#
發表於 08-1-8 13:10 |只看該作者
唔係唔計, 係要二選一, 而且两項既分都唔同, 你係舊生已經著數0左喇.

父母係畢業生有10分, 已經多過首名子女既5分, 即係已經著數0左人地5分架喇. 想两樣要埋攞足15分?

非首名子女又百無0個0的, 得全世界都有0個10分適齡咋.

如果你同阿女報返你母校, 就有20分: 10分父母畢業生 + 10分適齡分. 好過好多人. 同宗教仲多5分添.


原文章由 蘇樂B 於 08-1-8 12:26 發表
乜計分制係:第1個小朋友/該校舊生只可取其中一個o黎計分咋??

咁唔公平o既...即係第1個小朋友就唔計我係舊生d分??吓...咁set舊生計分黎做乜呀??

[ 本文章最後由 YongXin 於 08-1-8 13:15 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖