- 在線時間
- 139 小時
- 最後登錄
- 26-6-25
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 7864
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 13-12-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1629
- 主題
- 35
- 精華
- 0
- 積分
- 9493
- UID
- 1398844
 
|
本帖最後由 mandy_ng207 於 26-6-25 13:49 編輯
回覆 ayako 的帖子
小學係指mass intake定插班?插班一定難,因為疫情嗰幾年收咗好多香港人,佢哋唔會走。連外國人都未必返老家讀中學(我識唔止一個family係),勁少人去boarding,中學相信一位難求。
小學就唔識估。
|
|