- 在線時間
- 228 小時
- 最後登錄
- 26-6-25
- 國民生產力
- 107
- 附加生產力
- 6612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-3-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2554
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 9273
- UID
- 128540
 
|
原帖由 giant_japan 於 10-10-22 06:42 發表 
請問見的時候, 係先比一班小朋友(
房內有十多位小朋友分兩三張檯坐,每檯約五、六個小朋友玩積木,家長坐近牆邊。
單獨面試係一老師對一家長及一小朋友。如你揀粵語面試,就會係香港人老師 interview 同埋係唔需要講英文的。 |
|