關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 48校網
查看: 6205|回覆: 30
go

48校網 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


305
1#
發表於 09-6-24 02:18 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
仔仔今年9月升k3
一開學係唔係要選學校啦?
因為剛搬到樂華村
請大家幫忙提供心水參考! 謝謝! 謝謝! 謝謝!
   0    0    0    0

Rank: 4


578
31#
發表於 09-7-10 16:45 |只看該作者
女兒在將軍澳讀幼稚園。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2641
30#
發表於 09-7-10 14:59 |只看該作者
原帖由 tmr 於 09-7-9 12:32 發表
我都不是48網,小女在自行階段(15marks)派到TTLSK.所以也很同意...靠運氣。希望在嘗試....願各小朋友也可獲派心儀學校!

請問你的女兒讀邊間幼稚園呢 ??

Rank: 4


578
29#
發表於 09-7-9 12:32 |只看該作者
我都不是48網,小女在自行階段(15marks)派到TTLSK.所以也很同意...靠運氣。希望在嘗試....願各小朋友也可獲派心儀學校!

Rank: 5Rank: 5


2347
28#
發表於 09-7-9 12:04 |只看該作者
有無人會揀聖馬太?

Rank: 5Rank: 5


1365
27#
發表於 09-6-29 02:40 |只看該作者
我不是本區幼稚園的家長, 今天見到同班的家長都係48網的, 她兒子派到第一志願德田李兆強呢, 所以真係睇彩數及運氣吧!

原帖由 HIN2003 於 09-6-27 10:14 發表
MorriDad,

我查過我將秀茂坪天主教放第11志願.
升小一最重要係運氣, 如無運氣就係策略.
不過今年net48最無運氣的人就是不在本區讀幼稚園的香港人.
反而新來港的人就好幸運. ...

Rank: 3Rank: 3


223
26#
發表於 09-6-29 02:17 |只看該作者
我好想知道, 各位有冇派左去第二, 第三志願呢? 同埋派左邊間 ?

Rank: 3Rank: 3


223
25#
發表於 09-6-29 02:06 |只看該作者
須然這個參考性不高(如放了在前些就很有用了), 無論如何, 也謝謝你的幫忙.

升心儀的小一確須運氣, 策略只能確保不會派得太差吧, 要有好策略, 就須要向師兄師姐們請教了.

新移民的問題, 我只能說, 其實現時新生兒童的媽媽大部份是新移民, 當中也有些是有教養的, 但有些......我有一天和小兒到了官塘圖書館的兒童閣, 一群家長在那高聲說話, 鞋都脫了出來拿起來討論, 我真想找管理員投訴呢.......他們的小孩會是怎樣?



原帖由 HIN2003 於 09-6-27 10:14 發表
MorriDad,

我查過我將秀茂坪天主教放第11志願.
升小一最重要係運氣, 如無運氣就係策略.
不過今年net48最無運氣的人就是不在本區讀幼稚園的香港人.
反而新來港的人就好幸運. ...

Rank: 5Rank: 5


2347
24#
發表於 09-6-28 15:07 |只看該作者
我隔離屋果個去咗樂華果間基樂呀!呢間學校算唔算差呢?你地會排佢係第幾位?

Rank: 5Rank: 5


4255
23#
發表於 09-6-27 10:14 |只看該作者
MorriDad,

我查過我將秀茂坪天主教放第11志願.
升小一最重要係運氣, 如無運氣就係策略.
不過今年net48最無運氣的人就是不在本區讀幼稚園的香港人.
反而新來港的人就好幸運.

Rank: 5Rank: 5


1176
22#
發表於 09-6-26 18:58 |只看該作者
唉..........我都好似你咁單純, 以為衰極冇頭3志願, 都起碼可以入到4-8志願, 但事實居然去到21志願, oh my god!


原帖由 HIN2003 於 09-6-26 16:55 發表


但你有心理準備, 真係會派到一D不知名的學校.
我當初都好單純以為會派到頭幾個志願.
原來都好渺茫!
現階段你應該部署下自生收生階段選擇哪一間小學! ...

Rank: 5Rank: 5


4255
21#
發表於 09-6-26 16:55 |只看該作者
原帖由 MorriDad 於 09-6-26 16:10 發表
唔講得話鐘意, 但都要排架啦. 咁當然唔會係首選, 考慮下應排第幾.

等你 and thx in advance.


但你有心理準備, 真係會派到一D不知名的學校.
我當初都好單純以為會派到頭幾個志願.
原來都好渺茫!
現階段你應該部署下自生收生階段選擇哪一間小學!

Rank: 3Rank: 3


223
20#
發表於 09-6-26 16:10 |只看該作者

回覆 19# HIN2003 的文章

唔講得話鐘意, 但都要排架啦. 咁當然唔會係首選, 考慮下應排第幾.

等你 and thx in advance.

Rank: 5Rank: 5


4255
19#
發表於 09-6-26 15:58 |只看該作者
原帖由 MorriDad 於 09-6-26 14:57 發表


頭9有冇選秀茂坪天主教 ?


我唔記得, 我返屋企睇吓再覆你.
你鍾意秀茂坪天主教?

Rank: 5Rank: 5


1365
18#
發表於 09-6-26 15:06 |只看該作者
細BB,
你係可以唔選, 但若你全部揀的學校都冇位, 咁佢可能會塞你入去有位剩的學校, 包括你冇揀的學校!

原帖由 細BB 於 09-6-26 01:21 發表
我仔都係9月K3,我想問果三間國際學校可唔可以唔選呢?

Rank: 3Rank: 3


223
17#
發表於 09-6-26 14:57 |只看該作者
原帖由 HIN2003 於 09-6-26 14:04 發表


第10係秀明小學, 都唔算太差.不過我唔會選讀.
第一&第二係兩間兆強, 跟著好似係馬太/兩間官官, 一路排落去.(我已放棄無選基顯&藍循 )


頭9有冇選秀茂坪天主教 ?

Rank: 3Rank: 3


223
16#
發表於 09-6-26 14:49 |只看該作者

回覆 14# bigheadc 的文章

明報網站, 現時只睇到部份, copy 如下

---------------------------------

觀塘兩校網倡合併
人口分佈不均 小學學額失衡

文章日期:2009年5月22日


【明報專訊】人口分佈不均,令觀塘區兩個校網的小學出現學額與學生數目嚴重失衡,一個校網面對縮班殺校壓力,但另一校網則學位緊張。有小學校長聯署向教育局提出合併兩校網,以平衡整個觀塘區的升小學生與學額數目,教育局將就建議諮詢。
--------------------------------------

人口分佈不均,令觀塘區46及48兩個校網的小學出現學額與學生數目失衡的現象,「46小一學校網關注組」召集人兼迦密梁省德學校校長羅勵賢(右)建議將兩校網打通。

------------------------------------------

當然未有消息啦, 呢排攪H1N1停課復課問題, 邊得閒攪咁多.

我希望+我估.....唔會的, 起碼唔會咁快. 過兩年, 邊區唔多人 ?

Rank: 5Rank: 5


3212
15#
發表於 09-6-26 14:27 |只看該作者
希望not la ........
原帖由 bigheadc 於 09-6-26 14:12 發表
真係有咁的建議,邊度看到這個消息架....現在已六月底,有決定未?

醒目開學勳章


255
14#
發表於 09-6-26 14:12 |只看該作者

48與46區合併

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4255
13#
發表於 09-6-26 14:04 |只看該作者
原帖由 MorriDad 於 09-6-26 13:48 發表
HIN2003,

我知你好唔好彩派到第10志願, 一間普通的學校. 我想請教下, 係你頭9志願裏有冇選D泠門學校, 你原先認為應該容易入的呢?


第10係秀明小學, 都唔算太差.不過我唔會選讀.
第一&第二係兩間兆強, 跟著好似係馬太/兩間官官, 一路排落去.(我已放棄無選基顯&藍循 )
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖