關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 想問青衣66網,邊間小學好,大家又會點排? ...
查看: 24212|回覆: 25
go

想問青衣66網,邊間小學好,大家又會點排? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


223
1#
發表於 09-6-15 23:57 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
想問問各位青衣66網有邊間好小學,升中派位派得好唔好?大家又會點排頭5位學校?thanks!!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


450
26#
發表於 09-6-23 19:00 |只看該作者
兩間升中派位差晤多,我揀青衣邨排弟二志願,貪佢夠大同新

Rank: 3Rank: 3


223
25#
發表於 09-6-21 22:18 |只看該作者
有2間何澤芸,邊一間比較好?定係2 間都差唔多.thx!!

Rank: 3Rank: 3


450
24#
發表於 09-6-20 21:28 |只看該作者
本人住青衣,第一輪20分仁立都無份,第二輪第一志願聖公會青衣主恩,攪點咗,勁開心!
世德太谷,我放到最後,第二,三揀兩間何澤雲

Rank: 4


699
23#
發表於 09-6-18 16:12 |只看該作者
簡單來說, 仁立. 仁紀冇20分第一round冇得抽.

第二round靠運氣, 但net 65 家長如未能在1st round誇區成功, 相信有85%家長會先以仁立. 仁紀為首選 (因為net 65小學選擇較少, 所以家長選無可選), 真係打崩頭!

Rank: 5Rank: 5


2106
22#
發表於 09-6-18 10:12 |只看該作者
原帖由 stephanieching 於 09-6-18 09:48 發表
我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區 ...


完全同意stephanieching的講法, 如果冇宗教分, 仲要誇網, 去揀一間別區最hit的學校, 機會率好微好微

Rank: 5Rank: 5


2106
21#
發表於 09-6-18 10:07 |只看該作者
古代一向都係父系社會啦(宜家都係,如果唔係我地d囝囡冇理由一定要跟老豆姓), 當時有重男輕女的觀念無可厚非;
但在教學上, 無論有錢人定窮人, 聰明人定蠢豬, 孔子都一視同仁, 我所講的是指他的教學理念

Rank: 5Rank: 5


1943
20#
發表於 09-6-18 09:53 |只看該作者
其實孔子都唔係真正有教無類,淨係佢一句"惟女子與小人,難養也",己經夠慘,學佢咁講我都唔識得上網唔識字喇。

原帖由 Elsamouse 於 09-6-17 14:10 發表
去我blog睇, 純粹我個人意見
http://hk.myblog.yahoo.com/leoelsa111/article?mid=2593

Rank: 4


581
19#
發表於 09-6-18 09:48 |只看該作者
我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區第一,二志願(仲是熱門), 而放棄本區的學校, 你隨時被電腦派到唔知第幾志願的學校 !  你話派位之後去叩門當然可以, 不過難度亦高除非你小朋友好優秀啦 !

若你真的選仁立, 仁紀, 不如搬去該校網會機會大好多好多 !  你可去教局網站看小一派位之運作, 你便會清楚好多, 要記要清楚佢哋的玩法去填, 不是盲目咁去選自己喜歡的學校 !

Rank: 3Rank: 3


409
18#
發表於 09-6-18 00:16 |只看該作者
原帖由 carolsum 於 09-6-17 22:08 發表
好謝各位的意見,我開始有概念大約點樣選.
想問如果誇區個part第一,第二志願選仁立,仁記,是否冇機會選到?thx!


其實係第一輪只可選一間(同區或區)係計分的, 你越高分機會越高, 第ニ輪大抽獎也可選誇區, 不過機會就等同中六合彩 (只有10%學位比誇區抽)

Rank: 3Rank: 3


223
17#
發表於 09-6-17 22:08 |只看該作者
好謝各位的意見,我開始有概念大約點樣選.
想問如果誇區個part第一,第二志願選仁立,仁記,是否冇機會選到?thx!

Rank: 5Rank: 5


2106
16#
發表於 09-6-17 14:10 |只看該作者
去我blog睇, 純粹我個人意見
http://hk.myblog.yahoo.com/leoelsa111/article?mid=2593

Rank: 4


736
15#
發表於 09-6-17 14:00 |只看該作者
Elmamouse,

咁我想問有精英班同無精英班學校有咩分別呀, 邊種好d呢?


Noknokchu

Rank: 2


37
14#
發表於 09-6-17 13:29 |只看該作者
如果以入band 1 來算,其實5間都不俗:

保良世徳
保良陳溢
長亨何澤芸
青衣邨何澤芸
青衣主思

但我認識一個補習社的老闆, 她說世徳給學生很大壓力,不建議我的小朋友入讀。 她說兩間何澤芸和主恩,小朋友比較讀得開心。

我也是心大心細的。又想小孩子讀得開心, 又想進band 1機會率高一些。 還是下不了決定。

Rank: 4


581
13#
發表於 09-6-17 12:50 |只看該作者
補充一句, 其實葵青中學校網唔錯, Band 1 中學亦有不少, 青衣的世德, 主恩入Band 1中學好似約有50-60%, 但若大派位派到他都幾頭痛(因為實在麻麻), 而且因全部是津校, 行精英制即功課多傳統教教法 (想興鬆的可選何澤雲) , 若想選其他非津校, 荃灣葵青都沒有, 要出去考私校或直資

本囡囡因性格不適合讀傳統津校, 所以無參加政府派位, 來緊九月都是在他區讀直資 !

Rank: 5Rank: 5


1943
12#
發表於 09-6-17 12:23 |只看該作者
瑪利諾一定係英文; 喇沙就英中雙語。

郭怡雅因為校舍舊,吸納唔到好既學生入讀,變成惡性循環,今年應該都只係開得一班,所以口啤麻麻(我本身就係郭怡雅畢業生,邊年就唔好講喇...LOL)

原帖由 仔仔錫錫你 於 09-6-17 11:00 發表
香港唔洗學費全英小學, 應該只有拔箤.
瑪利諾,喇沙都只係中文小學.

NET 62 - 好小學多, 去到第5志願都可以OK; BAND 1 中學少
NET 65 - 好小學得2間, 入唔到苜兩頭志願, 第3志願已經唔OK; BAND 1 中學多
NET 66 - 好 ...

Rank: 6Rank: 6


8879
11#
發表於 09-6-17 11:00 |只看該作者
香港唔洗學費全英小學, 應該只有拔箤.
瑪利諾,喇沙都只係中文小學.

NET 62 - 好小學多, 去到第5志願都可以OK; BAND 1 中學少
NET 65 - 好小學得2間, 入唔到苜兩頭志願, 第3志願已經唔OK; BAND 1 中學多
NET 66 - 好小學有3-4間, 通常都入到頭3志願, 就算去到第4志願都可以OK; BAND 1 中學多

[ 本帖最後由 仔仔錫錫你 於 09-6-17 11:11 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2106
10#
發表於 09-6-17 10:42 |只看該作者
原帖由 津津媽媽 於 09-6-17 09:46 發表
甘大家覺得郭怡雅神父紀念學校好唔好呢 ?????


我聽人講口啤麻麻地

Rank: 3Rank: 3


217
9#
發表於 09-6-17 09:46 |只看該作者
甘大家覺得郭怡雅神父紀念學校好唔好呢 ?????

Rank: 5Rank: 5


2106
8#
發表於 09-6-17 09:26 |只看該作者
原帖由 stephanieching 於 09-6-17 08:56 發表
我都是住在青衣區, 囡囡今年將讀小一, 青衣區較好的小學我只數到 3 間, 主恩, 世德和何澤雲, 你要求的英小是否全英教學之類(如陳守仁之類), 青衣有一間地利亞英小, 不過太新和好似麻麻, 若你只想將來升英中, 其實青 ...


for your information:
主恩 - 有精英班
世德 - 有精英班
何澤雲 - 冇精英班

我覺得呢個point都係揀校重要因素.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖