- 在線時間
- 3 小時
- 最後登錄
- 11-5-31
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-4-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 30
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 32
- UID
- 488283

|
我同你情況差不多, 讀緊41網,但自己住沙田90網.
唔知做好.
親戚話用佢41網地址多選擇,好唔好呢?
原帖由 nicolemummy 於 09-4-25 23:55 發表 
首先, 你當時點解要來九龍城讀幼稚園?
如果唔知點解, 咁....都唔係運吉, 當作另一種體驗吧!
幼稚園在那裡同校網完全一點關係都沒有. 唔同網唔會蝕底.
所以, 揀沙田小學亦不一定要返沙田唸幼稚園.
沙田D小學資料.... ... |
|