關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 約克英文小學暨幼稚園
查看: 6774|回覆: 34
go

約克英文小學暨幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 2


31
1#
發表於 08-11-5 14:55 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問各位在下有以下的問題:
1. 約克英文小學暨幼稚園是否一間好出名的學校?
2. 如果係的話,在那方面?
3. 比較根德園,國際英文幼稚園,浸會大學附屬幼稚園,邊間好啲?
   0    0    0    0

Rank: 2


71
35#
發表於 08-11-9 23:40 |只看該作者
We are opposite, my daughter was so scared by the crowded waiting playground at York.  I remembered that she only answered 1 questions but York still give us am offer!!

Since my daughter's performance was much better in SC and KV, I will wait to see their result first.

But of course, we paid $660 to York already.

Rank: 3Rank: 3


222
34#
發表於 08-11-9 00:42 |只看該作者
原帖由 s204oxox 於 08-11-8 18:04 發表
其實真係可能同環境, 老師考法有關, 好多在 york 到發揮得好 D


Agree. The atmosphere in SC was so noisy and distracting. My child did so much better in York.

Rank: 3Rank: 3


107
33#
發表於 08-11-8 18:04 |只看該作者
其實真係可能同環境, 老師考法有關, 好多在 york 到發揮得好 D

Rank: 4


844
32#
發表於 08-11-8 17:53 |只看該作者
今日in完SC, KV and lastly York. York的表現最好, 仔仔答晒D問題, 我都幾喜歡佢個環境, 之前又安排小朋友玩下先. 仔仔都好開心.
<a href="http://www.baby-gaga.com/"><img src="http://tickers.baby-gaga.com/t/dogdogsrd20061017_6_Jeff++is.png" alt="baby growth" border="0" /></a>

Rank: 1


27
31#
發表於 08-11-8 17:11 |只看該作者
原帖由 Fanny413 於 08-11-8 16:20 發表
請問係咪有分中英文面試呢?

我就唔係太清楚,不過, 老師起初用中文, 之後見亞囡答英文, 老師即用英文問佢, 否則, 亞囡一定肥佬.

Rank: 2


75
30#
發表於 08-11-8 16:20 |只看該作者
請問係咪有分中英文面試呢?

Rank: 1


27
29#
發表於 08-11-8 15:18 |只看該作者
原帖由 carol716 於 08-11-8 15:04 發表
我個囡今日in左根德園, 好過昨日in st. cat啦, 可能in得多, 佢有d反感, 所以我都取消一d唔係太重要的唔in, 留番d 去我會揀的學校in, 仲有2間要in(培正, 樂基), 最慘係間間的結果都唔一樣, 我又唔想比太多留位費, 都 ...

我都係今日去in根德園, 不過一定肥佬, 亞囡鬧情緒, 十問十唔答, 唔緊要, 因我已打算報讀York.

Rank: 3Rank: 3


376
28#
發表於 08-11-8 15:04 |只看該作者
我個囡今日in左根德園, 好過昨日in st. cat啦, 可能in得多, 佢有d反感, 所以我都取消一d唔係太重要的唔in, 留番d 去我會揀的學校in, 仲有2間要in(培正, 樂基), 最慘係間間的結果都唔一樣, 我又唔想比太多留位費, 都唔知點算, 又怕唔比, 最後其餘無一間收....到時點算(我囡現在讀緊的學校我覺得太淺...我覺得佢可以做得更加好(必有得家長慢慢揀丫)...我都想


原帖由 rabbitann 於 08-11-8 11:34 發表
carol716
多謝你.  其實我都幾鍾意佢間學校的環境, d人話校長好商業, 我未親身去聽過, 所以唔清楚.  甘你決定左俾你個女讀邊間? 不過你個女甘叻女, 都有好多選擇, 慢慢揀下 ...

Rank: 1


27
27#
發表於 08-11-8 14:52 |只看該作者
我都考左啦, 佢地有問亞囡個名, 今日搭乜車黎, fork,spoon, bowl, 動物名, 動物食乜野食物, 五官, 玩puzzle, 顏色同形狀等等, 老師好nice, 地方夠大, 不過係殘左少少, 但我個人都好喜歡, 所以打算比亞囡讀呢間.

Rank: 3Rank: 3


107
26#
發表於 08-11-8 12:21 |只看該作者
其實版主係咪應該做番D 野去保持和諧呢; 成日聽到呢D comments, 另人好吾舒服


原帖由 hongchung 於 08-11-8 00:08 發表
YORK 好勁嫁,連取張報名表都取唔到喇,乜你有得in 呀?

入得就更好浪費囉,這學校排大隊嫁,正如香港垃圾都排隊去分喇,這間可能比垃圾好少少喇

讀喇,包你好過垃圾。 ...

Rank: 3Rank: 3


495
25#
發表於 08-11-8 11:34 |只看該作者
carol716
多謝你.  其實我都幾鍾意佢間學校的環境, d人話校長好商業, 我未親身去聽過, 所以唔清楚.  甘你決定左俾你個女讀邊間? 不過你個女甘叻女, 都有好多選擇, 慢慢揀下
原帖由 carol716 於 08-11-8 00:26 發表
緊係去in啦, 當比個小朋友去玩下都好, 又可以個小朋友做個實習, 不過雖然個個話佢濫收生(通常都收)我好似無聽過有人話york唔收, 其實好老實講丫, 我都幾鍾意佢的學校環境, 又大...雖然有少少殘(我去in左4-5間都係差 ...

Rank: 3Rank: 3


495
24#
發表於 08-11-8 11:27 |只看該作者
hoikiuma
恭喜你york收左你個女. 多謝你支持, 或者去試下啦..
原帖由 hoikiuma 於 08-11-7 22:00 發表
RABBITANN:
當然去interview,可以TRY 下得唔得,因為我囡囡都冇答佢問題都收,比D信心囝囝

Rank: 3Rank: 3


376
23#
發表於 08-11-8 00:26 |只看該作者
緊係去in啦, 當比個小朋友去玩下都好, 又可以個小朋友做個實習, 不過雖然個個話佢濫收生(通常都收)我好似無聽過有人話york唔收, 其實好老實講丫, 我都幾鍾意佢的學校環境, 又大...雖然有少少殘(我去in左4-5間都係差不多咁殘), 但外藉老師好努力逗小朋友, 又變魔術...我見佢都成頭汗...好辛苦, 我個囡又玩得好開心(有成7個不同的滑梯), 係個校長比較商業....我都唔知去唔去比留位費好....  



原帖由 rabbitann 於 08-11-7 14:52 發表
carol716
oh my god, 原來york interview甘難, 甘多問題問小朋友, 我個仔好多問題都唔識答, 甘我總去唔去interview好?

Rank: 3Rank: 3


385
22#
發表於 08-11-7 22:00 |只看該作者
RABBITANN:
當然去interview,可以TRY 下得唔得,因為我囡囡都冇答佢問題都收,比D信心囝囝

Rank: 5Rank: 5


2359
21#
發表於 08-11-7 19:30 |只看該作者
Are u receive a acceptance letter from york?Thanks!
原帖由 kenng89 於 08-11-6 16:40 發表
請問11月1日interview完,佢話要等兩個星期會收到取綠信,但有人話比我聴,如果11月7日前都收唔到信就應該唔收,是否真的?

Rank: 3Rank: 3


495
20#
發表於 08-11-7 14:52 |只看該作者
carol716
oh my god, 原來york interview甘難, 甘多問題問小朋友, 我個仔好多問題都唔識答, 甘我總去唔去interview好?
原帖由 carol716 於 08-11-7 14:09 發表
我記得好似無問到, 只係問左叫咩名, 幾多歲, 邊個同你黎, 坐咩交通工具...5官, 數字等等....不過其他學校都有問
唔夠一星期已收到信, 收左了

...

Rank: 5Rank: 5


2708
19#
發表於 08-11-7 14:40 |只看該作者
Hmm, yours sound harder than ours. He was asked about some cars, spoon, fork, comb, etc. She wanted to do puzzle, but my son didn't like to do it and kept asking for the car again. And we didn't return the seminar receipt. I bet he is not accepted as he is small boy too. BTW, we interviewed on Nov 1 also.

原帖由 carol716 於 08-11-7 14:09 發表
我記得好似無問到, 只係問左叫咩名, 幾多歲, 邊個同你黎, 坐咩交通工具...5官, 數字等等....不過其他學校都有問
唔夠一星期已收到信, 收左了

...

Rank: 3Rank: 3


376
18#
發表於 08-11-7 14:09 |只看該作者
我記得好似無問到, 只係問左叫咩名, 幾多歲, 邊個同你黎, 坐咩交通工具...5官, 數字等等....不過其他學校都有問
唔夠一星期已收到信, 收左了

原帖由 rabbitann 於 08-11-7 11:36 發表
kenng89
thank you for your reply, 但係我想問多句就係會唔會考顏色同問性別架?
many thanks!

[ 本帖最後由 carol716 於 08-11-7 14:10 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


495
17#
發表於 08-11-7 11:36 |只看該作者
kenng89
thank you for your reply, 但係我想問多句就係會唔會考顏色同問性別架?
many thanks!
原帖由 kenng89 於 08-11-7 11:22 發表
其實interview內容都係一般考小朋友的問題,都冇乜特別!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖