- 在線時間
- 161 小時
- 最後登錄
- 18-9-20
- 國民生產力
- 260
- 附加生產力
- 454
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 339
- 主題
- 42
- 精華
- 0
- 積分
- 1053
- UID
- 80122
 
|
原帖由 BabyHilary 於 08-9-26 13:42 發表 
foggyao,
妳細b預產期幾時呀?
而家係咪個個星期帶囡囡返church?
我揍住2個, 所以姐姐唔放假先可以帶佢地返church.
不如搵個星期日享st andrew見面吖!
我預產期係0901呀!
我個個星期都有去, 不過去邊臺mass就唔定, 有時sat, 而sun就多數12點, 有時會10點半. 我一定係坐最後排, 因女女坐唔定! 如你, 見到一個大住個肚仲要成日抱住呀女的嚟的去, 嗰個傻婆就係我! 因我老公有時要返工, 所以佢就唔係成日去到. 可能係咁, 去到教堂我女女唔會鍾意比佢抱!
我都係稔緊, 如細b出世後, 老公又要返工時, 我一個人點帶兩個去! 到時, 可能無得個個星期去?!! 而我姐姐係放sun, 之前佢都會去坑口間教堂, 而家有無去就唔知o肋.
加上我又唔鍾意帶埋姐姐出街, 我覺得多個人又無乜偈傾唔知點. 我唔想帶埋佢跟我去church, 改佢無得放sun, 係咪好衰呢?
我今個sun, 應該都會同老公一齊去, 但邊臺未定, 等我今晚問下佢先! |
|