關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 維多利亞vs玫瑰崗
查看: 4184|回覆: 78
go

維多利亞vs玫瑰崗 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1053
1#
發表於 08-9-9 17:19 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
女女讀緊nursery, 應該唔會報讀維多利亞小學, 想知值唔值得放棄維多利亞幼稚園, 去報考玫瑰崗幼稚園呢?

而玫瑰崗小學係咪都各方面係咪都係好好呢?

煩惱中... 唔該!
   1    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3421
79#
發表於 08-11-19 16:56 |只看該作者
[quote]原帖由 fwc 於 08-11-17 20:11 發表

PS CHECK PM(那裡已有詳細答復)!
阿女叫我地做:爸BB同媽媽C!

Rank: 4


851
78#
發表於 08-11-17 20:11 |只看該作者
原帖由 venuscc 於 08-11-17 12:04 發表


資料無錯,我女女系玫瑰崗讀K1,學校對PN(2歲)至K3(高班)都統一:中英各2日,普1日。
N班只有本地老師教英文,而K1開始先會有外籍老師,每班兩個班主任,(中文班)全部設有一全英班主任,雖然系本地老師,但系佢地專業水平絕比得上外籍 ...


你好, 我想問國際班的情況呢?班主任是否以英文為母語的老師?學生是不是多數外藉小朋友?

聽聞國際班的課程較淺, 但我看玫瑰崗的視學報告說國際班和本地班的課程相若, 究竟兩班分別在哪?
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]

Rank: 5Rank: 5


3421
77#
發表於 08-11-17 12:04 |只看該作者
原帖由 lovetungtung 於 08-9-25 16:24 發表
Thanks Sasa

請問你的資料來源係邊? 係咪有朋友讀緊n1 即2 歲班? 定你所指係k1的安排? 我昨天打去問, 個姐姐話n1 小朋友太細盡可能集中母語, 所以只有廣東話教學, 且無外籍老師, k1開始才有eng 及mandarin, 且只得 ...


資料無錯,我女女系玫瑰崗讀K1,學校對PN(2歲)至K3(高班)都統一:中英各2日,普1日。
N班只有本地老師教英文,而K1開始先會有外籍老師,每班兩個班主任,(中文班)全部設有一全英班主任,雖然系本地老師,但系佢地專業水平絕比得上外籍教師,而且,佢地同小朋友溝通時,更容易相處、明白佢地需要,個英文老師專業到,連小朋友都完全唔知佢地試講中文,見到佢地只會用英文同佢地溝通,學校可以做到咁,真系唔錯架!
所以各位MAMI唔使擔心,希望我小小資料可以幫到你地,大家都系父母,好明白你地心情,當初我幫女女報校個時都遇過同樣情況,而家女女讀緊啦,而且讀得好開心,我見到個女女一日一日咁進步,真系好開心,仲有,最值得一提的,系玫瑰崗啲老師,全部都系天主徒,有愛心,善良,小朋友中意到不得了(我個女就系)!
阿女叫我地做:爸BB同媽媽C!

Rank: 3Rank: 3


195
76#
發表於 08-9-28 00:03 |只看該作者
sasa

My daughter's interview at Ming Wai is also on 15 Nov.  No worry, the girl at Rosaryhill said that the application deadline is 12 Nov, but we'll try to hand in the form on 1 Nov, even though we'll miss the am open day session.  


原帖由 sasa_p 於 08-9-26 02:44 PM 發表
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀! )

lovetungtung,
ok~ 等我1/11去完玫記再話妳知情況呀!(不過open day果日好似要交埋form! 如果妳真係諗住報左先, 可 ...

Rank: 5Rank: 5


1053
75#
發表於 08-9-27 22:57 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-27 20:16 發表
foggyao,
:D :D :D 笑死我喇! 又會發埋d咁既夢都有架? 證明妳都幾想囡囡入去讀喎! 不過入st.paul讀都好既, 又有小學又有中學, 真係唔駛煩呀! 我都好想知道最後妳囡囡會入邊間啊! 記住到時話我知喎!
係呢? 如果玫記又 ...


哈哈! 你估答案梗係arm啦! 我夢都發埋洛

Rank: 3Rank: 3


267
74#
發表於 08-9-27 20:16 |只看該作者
foggyao,
:D :D :D 笑死我喇! 又會發埋d咁既夢都有架? 證明妳都幾想囡囡入去讀喎! 不過入st.paul讀都好既, 又有小學又有中學, 真係唔駛煩呀! 我都好想知道最後妳囡囡會入邊間啊! 記住到時話我知喎!
係呢? 如果玫記又收、st.paul又收妳會讀邊間呀? (我都估到答案, 不過由妳證實會好d既!!:D )
原帖由 foggyao 於 08-9-27 10:12 發表


係呀! 呢兩年真係好多人生,我生女女時真係無預計過會咁多人生,如知,早知兩公婆唔玩咁多年,早早生,快快收工啦!

我細個時,媽咪好鐘意同我去到邊,附近有教堂都會入去祈禱,而佢以前cwb返工,間中我接佢放工都會去st paul 教 ...

Rank: 5Rank: 5


1053
73#
發表於 08-9-27 10:12 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 22:22 發表
foggyao & BabyHilary,
好羨慕妳地已經有2個, 仲要係一仔一女! 真係可以名正言順收工了!:loveliness:
我有個best friend都係0901, 不過係囡囡! 話時話近2年身邊真係多左好多人生bb, 出到街隨時都會見到有人大肚啊!  ...


係呀! 呢兩年真係好多人生,我生女女時真係無預計過會咁多人生,如知,早知兩公婆唔玩咁多年,早早生,快快收工啦!

我細個時,媽咪好鐘意同我去到邊,附近有教堂都會入去祈禱,而佢以前cwb返工,間中我接佢放工都會去st paul 教堂走一轉。而我讀中學時,逢sun去開cwb邊補習,都會自己去st paul教堂!

我印象中,好鐘意佢傳統教堂感覺。但事隔咁耐,真係唔係記得好清楚喇!

如再有機會去到,真係要搵埋你!

講d搞笑比你聽,我尋晚發夢,路過spk,見d人排隊k form,咁我先知 '! 乜今日咩?',又走埋去一份,點只身上乜都無帶,我連修女個樣都清楚見到(現實中我從未見過佢),搞到亂晒龍,即call老公返屋企齊文件,佢居然來去都唔到,我好急之際,醒,好彩係發夢咋! 真係日有所思!!

Rank: 5Rank: 5


1861
72#
發表於 08-9-26 23:07 |只看該作者
sasa_p,

呢2年真係好多人生bb, 同早幾年差好遠,
02-04年經濟同社會氣氛比較差所以少人生。
出年小一競爭應該係近年最細,
因為03沙士出生率極低﹗

如果我去st paul望彌撒一定會約妳架﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-26 22:22 發表
foggyao & BabyHilary,
好羨慕妳地已經有2個, 仲要係一仔一女! 真係可以名正言順收工了!:loveliness:
我有個best friend都係0901, 不過係囡囡! 話時話近2年身邊真係多左好多人生bb, 出到街隨時都會見到有人大肚啊!  ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
71#
發表於 08-9-26 22:22 |只看該作者
foggyao & BabyHilary,
好羨慕妳地已經有2個, 仲要係一仔一女! 真係可以名正言順收工了!:loveliness:
我有個best friend都係0901, 不過係囡囡! 話時話近2年身邊真係多左好多人生bb, 出到街隨時都會見到有人大肚啊! 證明到我地bb入學時又會有新一輪既爭鬥了!
有時出街見到d人陀住個又拖住個真係覺得佢地好勁, 有d仲要係無工人tim! 所以我都覺得妳地好叻架! 唔知到我係咁既時候又會唔會係咁叻呢? hehe.....
係呀! 我返開基督君王小堂架! 就在醫院隔離~ 如果妳地有時間都過來試吓望彌撒啦! 記得既話搵埋我喎! 等我有機會可以見吓妳地既小寶貝同佢地一齊玩嘛!

Rank: 5Rank: 5


1861
70#
發表於 08-9-26 17:15 |只看該作者
sasa_p,

我未去過st paul church, 都想去下, 係咪即係
基督君王小堂Christ the King Chapel
不過10am好早wor!

原帖由 sasa_p 於 08-9-26 14:44 發表
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀! )

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-26 17:40 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1861
69#
發表於 08-9-26 16:44 |只看該作者
foggyao,

呢胎較arm哂時間生, 細b係大大仔呀! yeah!

我陀住囡囡都係自己帶囝囝返church,
但佢冇時停, 真係辛苦到不得了,
嗰時未有姐姐, 所以陀到7個幾月我就冇返啦﹗

冇人幫手真係唔可以帶2個b去架,
2個大人揍2個b都係arm arm好咋﹗
如果出成日街好多野要帶,
我同老公1人抱1個, 都要姐姐負責攞野先得﹗

我返st andrew一定係12pm,
帶bb亦都一定坐最後排,
睇下幾時可以見見面啦﹗

原帖由 foggyao 於 08-9-26 15:48 發表
我預產期係0901呀!

我個個星期都有去, 不過去邊臺mass就唔定, 有時sat, 而sun就多數12點, 有時會10點半. 我一定係坐最後排, 因女女坐唔定!  如你, 見到一個大住個肚仲要成日抱住呀女的嚟的去, 嗰個傻婆就係我! 因 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1053
68#
發表於 08-9-26 15:56 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 14:44 發表
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀! )

lovetungtung,
ok~ 等我1/11去完玫記再話妳知情況呀!(不過open day果日好似要交埋form! 如果妳真係諗住報左先, 可 ...


可能我哋兩個真係見過, 傾過偈都唔定!

Rank: 5Rank: 5


1053
67#
發表於 08-9-26 15:48 |只看該作者
原帖由 BabyHilary 於 08-9-26 13:42 發表
foggyao,

妳細b預產期幾時呀?
而家係咪個個星期帶囡囡返church?
我揍住2個, 所以姐姐唔放假先可以帶佢地返church.
不如搵個星期日享st andrew見面吖!


我預產期係0901呀!

我個個星期都有去, 不過去邊臺mass就唔定, 有時sat, 而sun就多數12點, 有時會10點半. 我一定係坐最後排, 因女女坐唔定!  如你, 見到一個大住個肚仲要成日抱住呀女的嚟的去, 嗰個傻婆就係我! 因我老公有時要返工, 所以佢就唔係成日去到. 可能係咁, 去到教堂我女女唔會鍾意比佢抱!

我都係稔緊, 如細b出世後, 老公又要返工時, 我一個人點帶兩個去! 到時, 可能無得個個星期去?!! 而我姐姐係放sun, 之前佢都會去坑口間教堂, 而家有無去就唔知o肋.  

加上我又唔鍾意帶埋姐姐出街, 我覺得多個人又無乜偈傾唔知點.  我唔想帶埋佢跟我去church, 改佢無得放sun, 係咪好衰呢?

我今個sun, 應該都會同老公一齊去, 但邊臺未定, 等我今晚問下佢先!

Rank: 3Rank: 3


267
66#
發表於 08-9-26 14:44 |只看該作者
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀! )

lovetungtung,
ok~ 等我1/11去完玫記再話妳知情況呀!(不過open day果日好似要交埋form! 如果妳真係諗住報左先, 可能妳要打去問吓可否郵寄申請表啊!)
hehe~ 來來去去都係果d學校!! 我都有報明慧同蘇浙啊! 蘇浙既申請表我係郵寄, 所以到而家都仲未知幾時interview(因我朋友親身交, 已經一早知道1/11in了!), 希望我唔係1/11啦! 如果唔係我都同妳一樣去唔到open day了!
我地而家返緊維記海峰園playgroup, 不過聽說學校課程除了英文好之外好似都幾"har", 所以我地都打算唔報同埋連playgroup都唔讀了!(唔知係咪唔好彩, 我遇到playgroup既老師好唔掂 , 所以真係費事浪費時間哩!)
另外明慧interview會在15/11, 唔知會唔會見到妳呢?

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-26 14:49 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1861
65#
發表於 08-9-26 13:42 |只看該作者
foggyao,

妳細b預產期幾時呀?
而家係咪個個星期帶囡囡返church?
我揍住2個, 所以姐姐唔放假先可以帶佢地返church.
不如搵個星期日享st andrew見面吖!
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1053
64#
發表於 08-9-26 10:19 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-25 22:37 發表
我地都想要第二個架! 諗住橫掂都係生, 如果年齡近d好似好d嘛!但.......仲未有好消息呀! 不過我地兩個都係教友, 所以都覺得生bb都係天主賜既禮物! 都唔係話有就有! 所以唯有等吓啦!
如果妳囝囝入到既話, 到時囡囡就唔 ...


真係打算生多個, 年齡就唔好隔咁耐, 我哋都係咁稔!
係佢哋細個時, 我哋會辛苦d, 但到佢哋大時, 我哋就快d甩身
只要你有心, 天主好快會送份禮物比你!
期待你嘅好消息!

Rank: 3Rank: 3


195
63#
發表於 08-9-26 00:19 |只看該作者
sasa

I really hope I can go to their open day but I can't.  Please would you let me know my queries after you come back from the open day?  Thanks

My daughter was born in Jan 07, she is now 20 month old.  Apart from Rosaryhill, I would also apply for Victoria, 'so jit' and Ming Wai.  Overall I guess 4 schools is enough.  

Thanks, your baby is also very cute!

原帖由 sasa_p 於 08-9-25 06:27 PM 發表
lovetungtung,
我係從教友口中得知呢間學校, 佢囡囡今年升K2了! 另外亦有朋友個仔係上年畢業, 他們都不若而同叫我考慮呢間學校! 仲highly recommend tim! 不過妳講話原來佢N1係無外語呢個問題我諗我都要再了解吓先得 ...

Rank: 5Rank: 5


1861
62#
發表於 08-9-25 23:19 |只看該作者
sasa_p,

係呀, bb係天主嘅安排同恩賜,
世界上最難能可貴嘅禮物﹗
祈求天主, 希望妳快d有gd news﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-25 22:37 發表
我地都想要第二個架! 諗住橫掂都係生, 如果年齡近d好似好d嘛!但.......仲未有好消息呀! 不過我地兩個都係教友, 所以都覺得生bb都係天主賜既禮物! 都唔係話有就有! 所以唯有等吓啦!
如果妳囝囝入到既話, 到時囡囡就唔 ...

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-25 23:34 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
61#
發表於 08-9-25 22:37 |只看該作者
我地都想要第二個架! 諗住橫掂都係生, 如果年齡近d好似好d嘛!但.......仲未有好消息呀! 不過我地兩個都係教友, 所以都覺得生bb都係天主賜既禮物! 都唔係話有就有! 所以唯有等吓啦!
如果妳囝囝入到既話, 到時囡囡就唔駛煩喇!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-25 22:15 發表
sasas_p,

妳真係聰明呀, 我就係唸緊呢個問題﹗
因為囝囝係首名子女第日可以試自行分配抽理想小學,
但囡囡就唔洗唸, 所以一定要揀一條龍學校,
st paul係最理想選擇, 而我囝囝k3嗰年囡囡就k1,
佢地讀同一間幼稚園會容 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖