關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 現在的小朋友怎麼教????
發新帖
查看: 1225|回覆: 3
go

現在的小朋友怎麼教???? [複製鏈接]

Rank: 2


37
1#
發表於 08-2-29 16:58 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
點解而家D細路把口咁叻,我樓下唧細路女年方9歲,但說話就似大人.咩嘢做人要有几個面孔,在校一個.在家一個.外出一個真煩.

還有學校的伙食不是人吃的,不過都不是猪食,猪都科學飼養,我們連猪都不如,我問真系咁慘,佢望了我一眼說,你話呢.....我O 又叫家姐唔好溫書,溫書考試就八字頭唔溫就六.七字頭,八字頭就單打,六.七字頭就雙打.我問咩意思,原來考得八十分就阿媽打,考得六.七十分就雙打爸媽一起打 暈了這一代細路
仲有一個七歲的細路女跟表弟(同齡)說,做人真煩又要讀書又要考試又要應付父母,生不如死,朋友說聽見都不知怎麼說好....
   0    0    0    0

Rank: 1


22
4#
發表於 08-3-2 00:07 |只看該作者

回覆 #3 大眼媽咪 的文章

教孩子應以身作則,自己做個好榜樣.

Rank: 4


700
3#
發表於 08-3-1 13:24 |只看該作者
相信一定係大人經常在她們面前講這些<處世之道>耳濡目染啦

Rank: 6Rank: 6


6228
2#
發表於 08-2-29 18:40 |只看該作者
睇完真係苦笑~~

會唔會係睇電視劇集多?? 我仔仔就黎7歲, 只係睇now disney台半小時-1小時, 我覺得佢仲好似bb, 乜都唔識, 有d同學/朋友仔(特別女仔)就好醒.

今日有個媽咪話佢個女同婆婆去超市, 見收銀附近有袋袋, 佢指住一只牌子話"呢只好韌架", 原來佢睇左個廣告係用袋袋整只波波, 我都係依稀記得睇過下, 我仔仔仲未知係咩.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖