註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
別墅
洋房
原文章由 terryeric 於 07-12-28 10:24 發表 各位daddy, mammy, 以你地所知, 就小學及幼稚園而言, 聖嘉勒好o的定係玫瑰崗好o的 多謝大家俾下意見
大宅
原文章由 breefan 於 08-1-4 14:16 發表 聖嘉勒 of course
原文章由 terryeric 於 08-1-4 14:09 發表 你都係英華的畢業生嗎, 那一屆, 我都係英華畢業的, 我們是校友呢
原文章由 saaiqueen 於 08-1-4 13:41 發表 聖嘉勒很好 我跟我妹妹都是聖嘉勒幼稚園再上小學, 她們很著重英, 當到了英華讀中一的時候, 英文在同班同學中是數一數二
民房