關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 西灣河補習社
查看: 6365|回覆: 25
go

西灣河補習社 [複製鏈接]

Rank: 2


77
1#
發表於 07-12-24 23:19 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
個人分享~

我上個月都同幫我姨娚仔揾到間好d既補習社~

本身都打算幫囝囝揾補習,但因為聽到幾個朋友講如果係補習社補,小朋友通常都集中唔到精神,做功課反而會慢左....所以最終都無揾到..

我妹妹同我一樣都係住係西灣河區,因為佢要返工既關係,所以要補習+託管,方便放工後接仔仔(我姨娚),本身我姨娚已經係西灣河一間幾出名既補習社度補,(專補三間區內小學),但妹妹對他們既教法非滿不滿,因為我妹妹發現他們迫學生做卷迫得太過份 ,而且係說話態度,字眼方面亦過於粗濁 ,妹妹聽到補習老師竟然用高八度既聲線罵,

“有冇搞錯呀,有冇腦嫁!咁都唔識!叫你連線炸,咩叫連線呀!---做啦 !!!!!! ”
“叫你地收聲呀,快d收聲!唔準出聲!
“你同我好快d做,如果唔係就掉你去xx個度!!”
“做曬依四份卷先走得呀!!咪洗止意走!快d呀!!”

姨娚因為害怕,所以常常哭泣,唔出聲,總是害怕返補習社,上個月開始無補了,我經朋友介紹一間有愛心既補習社,雖然是剛剛開,但幾次既詢問,試堂,姨娚仔成個人都精神番,開心番了~仲話補習老師會奬勵佢,有時表現好會請佢糖食....:loveliness:

睇見姨娚仔係補習社既經歷,我都覺得心酸,一個三年級既小朋友點解要咁辛苦做卷,比人罵到尊嚴都無,莫非拎好成績真係咁重要?!

但比我選擇,我寧原讓孩子開開心心享受做功課,讀書過桯,也不想強迫他拎好成績,下個月,我都比我囝囝去補啦,哈哈,希望我既決定無錯啦~
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


4670
26#
發表於 08-3-4 16:11 |只看該作者
原文章由 hi123 於 08-1-22 09:59 發表
我是住康怡區的,
仔仔已中學了,
以前都有補過X英, 康山和筲箕灣都有分店,
同紫睛你說差果間一樣, 導師態度極差,
經常拍枱拍櫈閙人, 學生更加頑皮,
導師冇愛心,
補習就係比一份份學校的舊試題學生做,
學生唔識做就話 ...


hi123,

請問你仔仔間小童群益會課餘托管個開放時間係幾點到幾點呀? 最遲可以幾點走呀? 會唔會跟足功課同考試溫書? 唔好意思咁多問題, thank you!

kookoo


976
25#
發表於 08-3-4 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


77
24#
發表於 08-1-29 11:40 |只看該作者

補習社

我都希望囝囝開開心心返補習~

謝謝分享!!

Rank: 2


54
23#
發表於 08-1-22 09:59 |只看該作者
我是住康怡區的,
仔仔已中學了,
以前都有補過X英, 康山和筲箕灣都有分店,
同紫睛你說差果間一樣, 導師態度極差,
經常拍枱拍櫈閙人, 學生更加頑皮,
導師冇愛心,
補習就係比一份份學校的舊試題學生做,
學生唔識做就話:咁蠢呀!

後來,我兒子轉了康山的小童群益會托管,
這裡做完功課可以打乒乓球, 好開心架,
成績仲好咗.

Rank: 3Rank: 3


264
22#
發表於 08-1-21 20:36 |只看該作者
Hi 紫睛,

可否也同時 PM 那兩間的資料給我, 謝!

Rank: 1


1
21#
發表於 08-1-21 17:27 |只看該作者
Hi 紫睛,

可否也同時 PM 那兩間的資料給我, 謝!

Rank: 2


77
20#
發表於 08-1-20 01:17 |只看該作者

如果漏左send既話~

唔好意思呀.....因為依幾天都無上網~今日send下send可能重覆左
如果漏左send比你既話~麻煩再通知一次......

: 謝謝謝謝謝謝謝謝 唔好意思呀咁多位

Rank: 5Rank: 5


3574
19#
發表於 08-1-12 09:00 |只看該作者
Hi 紫睛,

可否也同時 PM 那兩間的資料給我, 謝!

Rank: 3Rank: 3


214
18#
發表於 08-1-9 16:09 |只看該作者
紫睛,

please pm to me.

many thanks

Rank: 4


614
17#
發表於 08-1-8 23:57 |只看該作者
紫睛,

可否pm兩間補習社的資料給我呢?
謝謝!

Rank: 2


77
16#
發表於 08-1-8 12:02 |只看該作者
我也想知道.請pm我,謝謝.

Rank: 2


50
15#
發表於 08-1-7 19:32 |只看該作者

我也想知哪間衰,哪間好,謝謝

我也想知哪間衰,哪間好,謝謝,請pm我

Rank: 4


966
14#
發表於 08-1-4 18:28 |只看該作者
Please kindly PM the information.  Thanks!  

Rank: 1


4
13#
發表於 08-1-3 16:32 |只看該作者
可唔可以pm給我!

thankshttp://forum.baby-kingdom.com/images/smilies/icon_wink.gif

Rank: 5Rank: 5


1344
12#
發表於 08-1-1 01:07 |只看該作者
我都想知, tks~~

Rank: 2


77
11#
發表於 07-12-29 10:38 |只看該作者

回覆 #1 ╭★紫睛☆° 的文章

可否pm補習社的詳細資料呢?(包括沒愛心的那一間)thanks!

Rank: 2


77
10#
發表於 07-12-28 22:25 |只看該作者
大家好!

希望我既意見幚到你地啦~^^


#哈哈~做媽咪真係好多野要理~
加油吧,姊妹們 !!

Rank: 3Rank: 3


179
9#
發表於 07-12-28 22:06 |只看該作者
可唔可以pm給我!

many thanks

Rank: 1


22
8#
發表於 07-12-28 14:18 |只看該作者
可以pm埋我嗎 ? Thank you very much !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖