關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一開學啦, 你地有無O的小孩笑料 OR 嬲野, 大家分享下. ...
查看: 3455|回覆: 27
go

小一開學啦, 你地有無O的小孩笑料 OR 嬲野, 大家分享下. [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2225
1#
發表於 07-9-14 18:37 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
小一開學啦, 你地有無O的小孩笑料 OR 嬲野, 大家分享下.

我個仔今日唔得得寫手冊, 比補習老師打電話黎問. 因小兒學校可以睇返當天手冊內容.
是第一次唔記得哦, 今晚唔知點同佢講好
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


195
28#
發表於 07-9-20 17:53 |只看該作者
番咗半個月學,真係樣樣新鮮.
幼稚園慣咗有讚無彈, 而家又唔準呢唔準咾, 傾吓計又俾班長擇名,未問過去厠所又罰企, 郁身郁勢就實俾人炳.
阿女以經話阿邊個唔係佢好朋友, 因為擇佢名, 仲話就黎輪到佢做班長, 到時就好開心囉....



原文章由 Anson_Ma_Ma 於 07-9-20 16:46 硐表
我個仔間學校好D, 每日唔會多個5本書, 本本都好薄, 如果唔記得BRING水, 唔緊要, 學校有飲水機, 每日都有時間俾佢地做少少功課, 明天會默書, 今日老師上堂仲同佢地試一次, 所以阿仔都適應到 ...

Rank: 2


67
27#
發表於 07-9-20 16:46 |只看該作者
我個仔間學校好D, 每日唔會多個5本書, 本本都好薄, 如果唔記得BRING水, 唔緊要, 學校有飲水機, 每日都有時間俾佢地做少少功課, 明天會默書, 今日老師上堂仲同佢地試一次, 所以阿仔都適應到
Amy Mak
My e-mail address : [email protected]

Rank: 5Rank: 5


1334
26#
發表於 07-9-20 14:45 |只看該作者
亞仔上星期做常識功課,  手冊寫貼圖, 但係又講唔清楚貼邊度, 同貼咩圖, 咁啱佢有本練習簿, 上邊寫咗'我的身體' 同埋個 '頭' 字, 咁我咪一心以為貼咗張佢既大頭相上去啦.
亞仔擒日同我講, 原來果本簿唔洗貼圖, 第二本先到貼, 而佢話"老師話, 有好多同學都錯, 有D 仲貼到成頁都係頭" 我得好攪笑, 成頁都係頭, 我老公仲衰, 佢話通緝呀, 定欠債呀??!!! 仲笑死我.

[ 本文章最後由 銘銘媽 於 07-9-20 14:47 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1334
25#
發表於 07-9-20 14:40 |只看該作者
係呀, 呢段時間, 都應該幾多烏龍野, 老師都應該會隻眼開, 隻眼閉既.
原文章由 emiluihk 於 07-9-20 13:57 硐表
GaryF,

    咁又唔駛嬲, 而家你個仔咪知咁做係唔啱, 下次唔
會上當囉,反正剛剛開始仲係適應期, 遲吓就難講了

Rank: 5Rank: 5


1334
24#
發表於 07-9-20 14:37 |只看該作者
笑死我啦, 我喺公司蛇蛇上 BK, 睇你呢段野, 差D 笑出黎.
其實諗真吓, 要揹咁大個咁重既書包, 又真係幾危險既, 好容易會整親, 真係要有專人指導先好學既.
原文章由 katherine2008 於 07-9-20 00:02 硐表
我認為k3升小一的暑假, 應該開"揹書包技巧訓練班".
課程包括:
1. 揹書包速度----將地下的又大又重的書包揹上身. 除下來又 揹上身, 重復不繼練習, 有助學童返學趕時間(上課室)及放學時趕(撘校車)而設的.
2. 揹 ...

Rank: 5Rank: 5


1334
23#
發表於 07-9-20 14:33 |只看該作者
咁銘銘又唔係好多呢D '倫盡' 野喎.  最多係漏咗水壼係屋企唔記得拎, 攪到小息無水飲, 要等嫲嫲拎飯佢食, 佢先可以有得飲.
佢只係功課唔想做, 書唔想溫, 可能佢太過心散啦. 而佢呢個星期開始好D, 因為佢想我陪佢玩鬥獸棋, 但係如果佢等我返去先做功課, 實無時間同我一齊玩, 所以而家咪開始做D功課, 不過都係做剩D, 等我返去同佢做, 結果到而家都未有機會可以同佢一齊玩到棋.
原文章由 燁燁媽 於 07-9-19 19:29 硐表
鉻鉻媽
燁燁都肯做既, 不過要老爺奶奶又罵又鍚咁囉...
呢幾日開始, 我會中午返屋企同佢做下功課, 做到佢返補習班為止.

但可能我地11月仔仔係細仔, 係學校都幾"倫盡", 老師講過話燁燁成 日遊雲,  ...

Rank: 5Rank: 5


1245
22#
發表於 07-9-20 13:57 |只看該作者
GaryF,

    咁又唔駛嬲, 而家你個仔咪知咁做係唔啱, 下次唔
會上當囉,反正剛剛開始仲係適應期, 遲吓就難講了


原文章由 GaryF 於 07-9-20 13:19 硐表
emiluihk,
係啦, 激死我!  真係唔抵!
真係好想同果個同學傾下計...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2225
21#
發表於 07-9-20 13:37 |只看該作者
你個仔同學真係大整古.
不過我想, 好多時都有呢個情況

我個仔尋晚又同我講, 話上上堂比老師罵, 佢地上堂傾計.
我同個仔傾咩?
佢話傾返幼稚園同邊間學校.
因為仔仔學校今年轉活動教學, 幾個坐埋一齊. 唔傾就假啦.



原文章由 GaryF 於 07-9-20 08:55 硐表
以下呢d唔知當唔當係笑料呢?!
開學第一日我問阿仔: 今日學左d咩呀?
佢答我: 學左d責任既野囉!
開學第二日我又問佢今日學左d咩呀?
佢答我: 學左d教育既野囉!
咁深既???

嬲野就係早兩日佢話比老師 ...

Rank: 4


908
20#
發表於 07-9-20 13:19 |只看該作者
emiluihk,
係啦, 激死我!  真係唔抵!
真係好想同果個同學傾下計...

原文章由 emiluihk 於 07-9-20 12:42 硐表
GaryF ,

        你個仔真係傻豬豬, 乜佢個同學仔咁大整"古"

Rank: 5Rank: 5


1245
19#
發表於 07-9-20 12:42 |只看該作者
GaryF ,

        你個仔真係傻豬豬, 乜佢個同學仔咁大整"古"


原文章由 GaryF 於 07-9-20 08:55 硐表
以下呢d唔知當唔當係笑料呢?!
開學第一日我問阿仔: 今日學左d咩呀?
佢答我: 學左d責任既野囉!
開學第二日我又問佢今日學左d咩呀?
佢答我: 學左d教育既野囉!
咁深既???

嬲野就係早兩日佢話比老師 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
18#
發表於 07-9-20 12:40 |只看該作者
嘩乜呢個笑話到呢個年頭都仲存在  ?


原文章由 君媽 於 07-9-20 12:08 硐表
這個是囡囡告訴我的:小朋友上英文堂時,如果要說話,只可說英文。有個小朋友舉手話May I go to the toiilet? 老師跟著話Go ahead。之後個小朋友賴左,老師用中文問點解俾你去你又唔去,攪到賴左?小朋友話Go ahead,即是去你個頭, ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


963
17#
發表於 07-9-20 12:08 |只看該作者
這個是囡囡告訴我的:小朋友上英文堂時,如果要說話,只可說英文。有個小朋友舉手話May I go to the toiilet? 老師跟著話Go ahead。之後個小朋友賴左,老師用中文問點解俾你去你又唔去,攪到賴左?小朋友話Go ahead,即是去你個頭,所以唔敢去。

Rank: 5Rank: 5


2486
16#
發表於 07-9-20 10:50 |只看該作者
嬅嬅媽,
你呢個topic幾好, 令我覺得升小一原來都可以有笑料的事.
thanks for your remind !

daichoigo

Rank: 5Rank: 5


2486
15#
發表於 07-9-20 10:49 |只看該作者
嬅嬅媽,
你呢個topic幾好, 令我覺得升小一原來都可以有笑料的事.
thanks for your remind !

daichoigo

Rank: 5Rank: 5


2486
14#
發表於 07-9-20 10:49 |只看該作者
嬅嬅媽,
你呢個topic幾好, 令我覺得升小一原來都可以有笑料的事.
thanks for your remind !

daichoigo

Rank: 4


908
13#
發表於 07-9-20 08:55 |只看該作者
以下呢d唔知當唔當係笑料呢?!
開學第一日我問阿仔: 今日學左d咩呀?
佢答我: 學左d責任既野囉!
開學第二日我又問佢今日學左d咩呀?
佢答我: 學左d教育既野囉!
咁深既???

嬲野就係早兩日佢話比老師罰企, 因為隔離個同學叫佢扮駕車喎, 結果在堂上駕車既佢就比人捉左啦!

Rank: 3Rank: 3


139
12#
發表於 07-9-20 00:02 |只看該作者

開班揹書包技巧訓練班

我認為k3升小一的暑假, 應該開"揹書包技巧訓練班".
課程包括:
1. 揹書包速度----將地下的又大又重的書包揹上身. 除下來又 揹上身, 重復不繼練習, 有助學童返學趕時間(上課室)及放學時趕(撘校車)而設的.
2. 揹書包行樓梯---上樓梯及落樓梯, 要學童 全身"大机肉"訓煉.
3. 揹書包跌底及起身----好似學功夫一樣, 先學跌, 及自行起身, 提升及增強學童的靈活性.  

這課程專為升小一學生而設, 以上3項主題活動.  必須重復訓練, 務求每個學童都好似電影 "史太龍"咁勁!!!

祝各位小一學生練得好身手, 應付入讀小學, 做足準備!!!   

各位家長,  可在家中進行訓練的.

原文章由 rohoy2k 於 07-9-18 11:25 硐表
簡直係悲劇!
d商人為咗本書好睇,圖畵大大,書頁加重磅紙,實行抵食夾大件,去吸引d老師選用.
個d所謂護x書包未裝書都已經重過人.

校長應該在選書單時加上重量限制,超重叫級主任減磅,逼d書商改薄裝.校簿更可廢除,改用各 ...

Rank: 5Rank: 5


2225
11#
發表於 07-9-19 19:32 |只看該作者
yes. 所以太重都好擔心佢會趺到.
有時同佢返學, 會幫佢拿書包, 去到學校佢先自己咩返.

:cry:
原文章由 katherine2008 於 07-9-17 22:50 硐表
我個仔去年小一入學, 唔係第2, 3天,佢放學返黎, 話今日在學校.由禮堂行樓梯上一樓課室時. 在樓梯上跌到. 因年幾太小, 語言表達能力不太清潔, 所以我叫佢案件重演比我 睇.

話說佢背著又大好重的小一書包上樓梯, 因 ...

Rank: 5Rank: 5


2225
10#
發表於 07-9-19 19:29 |只看該作者
鉻鉻媽
燁燁都肯做既, 不過要老爺奶奶又罵又鍚咁囉...
呢幾日開始, 我會中午返屋企同佢做下功課, 做到佢返補習班為止.

但可能我地11月仔仔係細仔, 係學校都幾"倫盡", 老師講過話燁燁成 日遊雲, 轉堂時唔識收書and 拿下堂書出黎. 要下堂老師提佢.
我開始有小小後悔點解唔遲一年先比佢讀. 可能奶奶之前照顧得佢太周到. 所以攪到咁. 而家為有同佢多多練習.
佢前日又唔記得拿返水壺返屋企, 返到學校又搵唔到. 唔開心, 比第2個佢, 又唔飲. 攪到奶奶今日去校務處問書記. 書記又話水壺無左名貼, 但其實有貼. 好彩最後都拿得返.

奶奶仲唔敢同老師講, 驚比老師知道燁燁更加多"倫盡"野.

原文章由 銘銘媽 於 07-9-18 15:53 硐表
hihi, 燁燁媽,
燁燁佢升小一適應如何呀??
銘銘就無咩好笑野, 只係有d 令我好激氣既野咋, 多到數唔哂, 最多既就係返學咗漏野喺屋企, 無帶, 水壼試過漏兩次.
佢而家日日放學都唔肯做功課, 可能由於以前幼兒園會喺學校 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖