- 在線時間
- 564 小時
- 最後登錄
- 22-10-11
- 國民生產力
- 78
- 附加生產力
- 1497
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-12-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 650
- 主題
- 78
- 精華
- 0
- 積分
- 2225
- UID
- 5365
 
|
鉻鉻媽
燁燁都肯做既, 不過要老爺奶奶又罵又鍚咁囉...
呢幾日開始, 我會中午返屋企同佢做下功課, 做到佢返補習班為止.
但可能我地11月仔仔係細仔, 係學校都幾"倫盡", 老師講過話燁燁成 日遊雲, 轉堂時唔識收書and 拿下堂書出黎. 要下堂老師提佢.
我開始有小小後悔點解唔遲一年先比佢讀. 可能奶奶之前照顧得佢太周到. 所以攪到咁. 而家為有同佢多多練習.
佢前日又唔記得拿返水壺返屋企, 返到學校又搵唔到. 唔開心, 比第2個佢, 又唔飲. 攪到奶奶今日去校務處問書記. 書記又話水壺無左名貼, 但其實有貼. 好彩最後都拿得返.
奶奶仲唔敢同老師講, 驚比老師知道燁燁更加多"倫盡"野.
原文章由 銘銘媽 於 07-9-18 15:53 硐表 
hihi, 燁燁媽,
燁燁佢升小一適應如何呀??
銘銘就無咩好笑野, 只係有d 令我好激氣既野咋, 多到數唔哂, 最多既就係返學咗漏野喺屋企, 無帶, 水壼試過漏兩次.
佢而家日日放學都唔肯做功課, 可能由於以前幼兒園會喺學校 ... |
|