關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基福小一生交流區
發新帖
查看: 934|回覆: 3
go

基福小一生交流區 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


190
1#
發表於 07-8-29 12:49 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
大家好~~有無小朋友9月入基福小一呀??我想大家係呢求交流下,30號迎新日,好開心呀
   0    0    0    0
:-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Rank: 3Rank: 3


190
4#
發表於 07-8-31 18:12 |只看該作者
humbertcarol

我仔仔分左B班,大家保持交流呀:loveliness:

kathyhobb

原文章由 humbertcarol 於 07-8-30 22:09 硐表
大家好,我細仔都是今年小一新生, 今日在學校已編了入1D班,
cherry66hk/kathyhobb 你們編入那一班呢?


大家保持交流一吓啦!

:-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Rank: 5Rank: 5


2229
3#
發表於 07-8-30 22:09 |只看該作者
大家好,我細仔都是今年小一新生, 今日在學校已編了入1D班,
cherry66hk/kathyhobb 你們編入那一班呢?


大家保持交流一吓啦!


649
2#
發表於 07-8-30 02:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖