註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
洋房
返回頂部
大宅
原文章由 JamesErica 於 07-7-23 22:22 發表 Published at Apple Daily 21 July 2007 page A10.
子爵府
原文章由 SK1 於 07-7-23 19:20 發表 北角協同中學係Band 3黎架.
原文章由 maylmm 於 07-7-23 22:16 發表 如果我無記錯o既話,佢地上年派去聖馬可中學都有40幾人 唔知點解今年得20人
民房
原文章由 Sindy 於 07-7-23 18:55 發表 第一志願 第二志願第三志願其他志願9019513 庇理羅士女子中學 9聖保羅男女中學1筲箕灣官立中學1聖士提反書院1皇仁書院1拔萃女書院 1張祝珊英文中學7拔萃男書院1嘉諾撒書院 9聖馬可中學20英華女書院2聖士提 ...
男爵府
原文章由 sue2moumou 於 07-7-23 21:59 發表 2007-08年度是指今年九月入讀中一那批學生, 全部都已經放了榜, 有哂結果喎. 報紙講o既result係咪指呢一批呢? 仲有我想問點解有哂咁accurate o既學校名單? 通常d小學唔會咁快發報消息, 因為恐防d學生仍會 ...
原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表 跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!
原文章由 JamesErica 於 07-7-23 21:46 發表 回應Sue2moumou, 2005-6是指上年度, 2006-7是指今年度, 2007-8未到,怎可能有結果呢? 72%是指全部所有Band1, 請看她的附表(website). Don't play the game 啦!
別墅
北角協同中學係Band 3黎架.
原文章由 kcafa 於 07-7-23 11:40 發表 係啦,除了英中是band 1,其實中中都有很多是band 1的。每個人對同一件事都有不同的觀點,其中可能包括很多的原因,所以要看你持什麼的態度去看事情。
第一志願
第二志願
第三志願
其他志願
90
19
5
13
庇理羅士女子中學
9
聖保羅男女中學
1
筲箕灣官立中學
聖士提反書院
皇仁書院
拔萃女書院
張祝珊英文中學
7
拔萃男書院
嘉諾撒書院
聖馬可中學
20
英華女書院
2
聖士提反女子中學
聖保羅書院
聖保祿中學
嘉諾撒聖方濟各書院
香港中國婦女會中學
10
港島民生書院
金文泰中學
中華基金中學
香港華仁書院
福建中學(觀塘)
聖公會鄧肇堅中學
北角協同中學
慈幼英文學校
張振興伉儷書院
3
中華傳道會劉永生中學
顯理中學
嶺南衡怡紀念中學
4
嶺南中學
閩僑中學
文理書院(香港)
漢華中學
衛理中學