關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 書包調查
查看: 6538|回覆: 49
go

書包調查 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


160
1#
發表於 07-7-11 08:44 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
這麼多書包,唔知用哪一個牌子好?
想做個調查!
唔知各位媽咪買哪一個牌子的書包呢?

Thanks a lot!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2920
50#
發表於 07-8-14 11:14 |只看該作者
How much to cost?Is that very big size?when to buy?Is this also can 護脊書包?thx
原文章由 violin-cello 於 07-7-11 18:58 發表
ZEVEN school bag 超輕(無1磅), 耐用, 又型又靚, 舒適!!!

我個小朋友話用過幾個牌子書包, 呢一個最最最舒服

$$$.....乜都抵番晒啦
Macus Ma Ma

Rank: 5Rank: 5


2920
49#
發表於 07-8-14 11:05 |只看該作者
Zeven have any website and do they have small size this year?
原文章由 MMMi 於 07-7-11 10:10 發表
Zeven small size, 用咗2年仲ok!
Macus Ma Ma

Rank: 5Rank: 5


3239
48#
發表於 07-8-13 17:04 |只看該作者
係呀, 其實真係唔駛年年換嫁, 依家既書包都做得好耐用, 我女個 spi 用了四年, 基本上係無乜損耗到, 因為今年升小五想換一個長一些既書包才想買新的, 阿女起初仲唔肯換, 話仲用得點解要換 tim, 攪到我都有 d 唔好意思 !  所以都唔係個個小朋友都鐘意換新野, 其實可能係大人想多 d :loveliness: .

Rank: 8Rank: 8


17382
47#
發表於 07-8-13 16:36 |只看該作者
開學不是希望用新的文具�書包的嗎?

我覺得咁:咁樣做極度唔環保 太浪費 不是錢既問題,而係如果用得都唔用實在太浪費 ,我地要身教小朋友環保及珍惜資源,唔係教佢去浪費d資源 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:   


原文章由 vanyau 於 07-7-11 15:08 發表
有少少疑問,書包耐用是好事.
但是,開學不是希望用新的文具�書包的嗎?
請已有小朋友讀緊小學的媽媽給些意見,你們的小朋友有沒有要求你們買新的用品,for新學年呢?
我以前讀書時是這樣的.

  : ...

Rank: 2


32
46#
發表於 07-8-13 15:26 |只看該作者
我舊年在書展買了個 lego 書包比亞仔, 到現在都ok新淨, 內籠算大, 都放到幾多

Rank: 5Rank: 5


1267
45#
發表於 07-8-13 12:54 |只看該作者
我買左個spiderman書包俾我仔無咁多野帶時用, 原本佢有個大
d既, 我friend話呢個書包係同seven大陸廠同一間做的, 好靚! 我仔好鐘意.

Rank: 1


26
44#
發表於 07-8-13 01:10 |只看該作者
今期忽然一週有講, 都話spi好d
spi重2.3磅
dr.kong重2磅

Rank: 5Rank: 5


1022
43#
發表於 07-8-12 18:30 |只看該作者

Use Everday , I think half yr Cost $100-200 is ok

Dont buy to expensive because they use school bags everyday.  I think we must change in half year , like black shoes or our handbags if we wear everyday and put heavy books inside.  Dont think it may use 3 years.  My three little nephew got new school bags half yr or one year.

For my son, he changed his kinder's school bags in half year because it was easy broken except it is made of iron or steel.  hahah

原文章由 Doriscow 於 07-8-11 11:17 發表
我同埋幾個朋友都用開Dr. Kong, 我小朋友用左3年(1年換1個, 阿仔話要冇辦法, 都未爛 ), 佢話好舒服喎, 每次買都有試SPI同埋果隻澳洲牌子 (唔知串法係咪chriopak), 佢都淨係話要Dr. Kong, 朋友d仔女都係咁 (奇 ...
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 3Rank: 3


153
42#
發表於 07-8-11 11:17 |只看該作者
我同埋幾個朋友都用開Dr. Kong, 我小朋友用左3年(1年換1個, 阿仔話要冇辦法, 都未爛 ), 佢話好舒服喎, 每次買都有試SPI同埋果隻澳洲牌子 (唔知串法係咪chriopak), 佢都淨係話要Dr. Kong, 朋友d仔女都係咁 (奇怪)~~似乎值得推介.

不過我同我husband都拎過, SPI同Chriopak都真係幾重, Chiropak最重, SPI個SALES話佢D書包1磅半 (1星期前既事既事,佢真係當我傻架 ), 我覺得佢唔老實, 所以走左.

Rank: 3Rank: 3


169
41#
發表於 07-7-13 23:53 |只看該作者
zeven / L size

Rank: 6Rank: 6


9073
40#
發表於 07-7-13 21:29 |只看該作者
原文章由 danielboy 於 07-7-13 19:58 發表
YuYuMother,
你幾時去睇架? 點解我見d媽咪話今年seven無細碼嘅? 係唔係去Ocean Terminal嗰間? 我囝勁liki迷彩架.

danielboy,

今年既細碼同舊年唔同, 舊年隻細碼唔會再出, 今年既細碼係大過舊年個size架~~~~ 所以之前好多媽咪話買左OK, 係因為佢地係買舊款細碼, 明白未?!

另外, 我係去TST OT睇既, 你可以帶囝囝去睇下, 可能大得黎你會接受到既~~~ :)

Rank: 6Rank: 6


7022
39#
發表於 07-7-13 21:28 |只看該作者
windex,
我呢個書包14"高,重1lb,你個女應該ok!,你可以上spi倉睇下.


http://www.spi.com.hk/




原文章由 winkdex 於 07-7-13 01:19 發表


我個女9月升小一,但身高只得103cm,重34磅, dr. kong個sales話佢個書包裝o左野之後唔好超過4磅幾就為之健康,但係有可能咩?最頭痛就係睇o左好耐都搵唔到一個o岩佢size o既書包,全部都太大,只係zeven未睇過,唔 ...

[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-13 21:45 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4536
38#
發表於 07-7-13 19:58 |只看該作者
YuYuMother,
幾時去睇? 點解d媽咪話今年seven無細碼? 係唔係去Ocean Terminal間? 我囝liki迷彩架.


[ 本文章最後由 danielboy 於 07-7-13 20:01 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


9073
37#
發表於 07-7-13 07:38 |只看該作者
原文章由 winkdex 於 07-7-13 01:19 發表


我個女9月升小一,但身高只得103cm,重34磅, dr. kong個sales話佢個書包裝o左野之後唔好超過4磅幾就為之健康,但係有可能咩?最頭痛就係睇o左好耐都搵唔到一個o岩佢size o既書包,全部都太大,只係zeven未睇過,唔 ...


winkdex,

個人覺得Zeven唔適合小一學生, 除非個小朋友好高大就另計. 再加上佢地每個款只返一個size, 選擇比較少......不過就真係好輕囉.  

我上次帶囡囡去睇過. 我囡囡都唔矮架, 上學期度高都有117cm, 而家應該唔止, 但個書包揹上身好大, 遮左成個背部+半個patpat!! 再加上所有細碼都係男仔色(橙藍, 迷彩 etc), 粉紅色只得大碼, 所以最後我都無買到.

Rank: 3Rank: 3


204
36#
發表於 07-7-13 01:19 |只看該作者
原文章由 小甜 於 07-7-12 23:48 發表
我個仔用Zeven大碼書包,個仔話好舒服,用了全個學期都好新,過兩日將書包洗下就可以開學用。  


我個女9月升小一,但身高只得103cm,重34磅, dr. kong個sales話佢個書包裝o左野之後唔好超過4磅幾就為之健康,但係有可能咩?最頭痛就係睇o左好耐都搵唔到一個o岩佢size o既書包,全部都太大,只係zeven未睇過,唔知會唔會適合我個女呢?你o地仲有冇其他提議呀?

Rank: 3Rank: 3


254
35#
發表於 07-7-12 23:48 |只看該作者
我個仔用Zeven大碼書包,個仔話好舒服,用了全個學期都好新,過兩日將書包洗下就可以開學用。
原文章由 kittybebe 於 07-7-11 08:44 發表
這麼多書包,唔知用哪一個牌子好?
想做個調查!
唔知各位媽咪買哪一個牌子的書包呢?

Thanks a lot!

Rank: 1


20
34#
發表於 07-7-12 22:41 |只看該作者
Where is the "zeven" shop, TKS!

Rank: 5Rank: 5


4337
33#
發表於 07-7-12 21:02 |只看該作者
Dear ahah
you are wellcome

我都有看過 zeven,
真的很輕身,
但是,比Dr K$$$$
是4倍
囡囡看過她自己要DR K,
可能有她想要有公仔啦

原文章由 ahah 於 07-7-11 23:05 發表

Dear id00288,
您好,唔好客氣,你好有禮貌呀!其實我唔好意思就真,真係好多謝你的回應 ,最後你囡囡好cute呀

Rank: 3Rank: 3


288
32#
發表於 07-7-12 20:08 |只看該作者
原文章由 MMMi 於 07-7-11 10:10 發表
Zeven small size, 用咗2年仲ok!


Yes, Zeven small size is very good.

我仔仔都係用了二年. still very ok wor......will use again in
the coming new school term.
lovely Jo Jo
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖