關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 買咩書包好呀??
查看: 2809|回覆: 26
go

買咩書包好呀?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


116
1#
發表於 07-7-8 17:40 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....

幫幫忙呀...

BarneyJ
   0    0    0    0

Rank: 4


608
27#
發表於 07-7-11 13:29 |只看該作者
我地講緊是舊款的特價SPI書包, 門市已沒有得賣, 現只有SPI倉有.......即時維修中心......

Rank: 4


793
26#
發表於 07-7-11 13:22 |只看該作者
原文章由 TTMA 於 07-7-9 17:48 發表
邊到有spi 書包買呢 ?

ttma


上這個網址睇地址.
http://www.spi.com.hk/

Rank: 1


19
25#
發表於 07-7-11 12:09 |只看該作者

書包

why 你們說的spi咁平,我係第二個topit見到其他人又說要成五,六百?不過真是很煩,又怕buy錯,所以hope各位提供多些意見.謝謝.

Rank: 6Rank: 6


7022
24#
發表於 07-7-9 18:30 |只看該作者
你講個個係會重過我個 ga,佢當年呢個款出左3種,但最輕係我個隻.


原文章由 MaxYen 於 07-7-9 16:22 發表
杰杰媽媽:

我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?

Rank: 5Rank: 5


1298
23#
發表於 07-7-9 17:48 |只看該作者
邊到有spi 書包買呢 ?

ttma

Rank: 5Rank: 5


1200
22#
發表於 07-7-9 17:30 |只看該作者
原文章由 MaxYen 於 07-7-9 16:22 發表
杰杰媽媽:

我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?


點解買書包,要打電話去維修部問呢?

Rank: 1


7
21#
發表於 07-7-9 16:22 |只看該作者
杰杰媽媽:

我打去維修部問過,哥哥話這個書包有兩款,同價錢,同是護脊,外型都一樣,不過貼背位一個是微彎,另一個是直的,比微彎的重 D。請問你買了那一款?

Rank: 6Rank: 6


7022
20#
發表於 07-7-9 11:28 |只看該作者
冇.....佢total得3個拉鍊位+2個網袋(好細).佢地好少人帶lunchbox,有都用手抽袋.唔會放係書包啦,咁dirty.



原文章由 jjd 於 07-7-9 03:21 發表


咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?  

Rank: 4


870
19#
發表於 07-7-9 03:21 |只看該作者
原文章由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:51 發表
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.


咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?

Rank: 6Rank: 6


7022
18#
發表於 07-7-8 22:59 |只看該作者
各位最好打左上去有冇貨先上去

Rank: 6Rank: 6


7022
17#
發表於 07-7-8 22:54 |只看該作者
拉鍊可以law返去spi整ga,$60,2week有得law返,我都要law去整,俾個衰仔整到唔係好順.我唔舍得掉lor.真係好難搵到個又平又好睇,又正既書包


原文章由 00adafan 於 07-7-8 22:50 發表
現在有沒有s size?
我本身有一個,但壞了拉鏈!

[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:56 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7022
16#
發表於 07-7-8 22:51 |只看該作者
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.



原文章由 MaxYen 於 07-7-8 22:38 發表
杰杰媽咪:

多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上?請提供意見。


434
15#
發表於 07-7-8 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


434
14#
發表於 07-7-8 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7022
13#
發表於 07-7-8 22:46 |只看該作者
s size先有


434
12#
發表於 07-7-8 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


434
11#
發表於 07-7-8 22:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


7
10#
發表於 07-7-8 22:38 |只看該作者
杰杰媽咪:

多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上維修中心買?請提供意見。

Rank: 5Rank: 5


2685
9#
發表於 07-7-8 22:13 |只看該作者
手感輕過spi,不過仲未開始用,未可作比較

原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 19:40 發表
chiropak好嗎??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖