註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-16 14:36 發表 簽完名, 收左啦
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:46 發表 下次介唔介意取埋你地小朋友成績表比我睇睇呀?!?!?!?(八卦)
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:13 發表 Jerry媽, 攞多幾個保温袋俾我,唔該.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:09 發表 Jerry媽: 想問你PSP, 我朋友而家想買PSP, 佢地D GAME係咪DL比較麻煩架, 你張係幾多M的記憶卡??????
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 13:59 發表 hoganmama: 你知唔知呀???????
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:35 發表 咁下次啦!:cry: 其他人7:15PM有無問題呀??????
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:54 發表 好彩我無 你.
原文章由 hermanpapa 於 07-7-16 12:48 發表 Sure! two sisters-in-law...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:49 發表 唔好比亞仔知, 我女都唔知你地睇過佢張成績表架!
原文章由 hoganmama 於 07-7-16 12:51 發表 我年頭同bk有個媽媽夾份買, 佢要埋hotel, 所以我買1大1小only $800
原文章由 hoganmama 於 07-7-16 12:46 發表 you mean夏天去? Sorry, no la, it’s too hot, 我驚熱到痴線, 亞仔會發din
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:48 發表 $650.- 我諗住如果買, 就會暑假去三次.
原文章由 雪文 於 07-7-16 12:48 發表 我無問題.( 但唔知亞仔肯唔肯) 我昨日整理咗我仔的測驗, 考試卷出來, 到時攞埋出來.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 12:46 發表 迪迪尼年票如果唔係平日果隻都幾貴喎!! 我都想同亞女去架!