關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有人收我la
發新帖
查看: 2548|回覆: 18
go

有人收我la [複製鏈接]

Rank: 4


795
1#
發表於 07-7-3 13:34 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小
   0    0    0    0

Rank: 1


20
19#
發表於 07-7-4 22:59 |只看該作者
恭熹:



原文章由 kiukiuleung 於 07-7-3 13:34 發表
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小

Rank: 1


28
18#
發表於 07-7-4 21:02 |只看該作者
:loveliness:

Rank: 4


574
17#
發表於 07-7-4 20:30 |只看該作者

原文章由 Yingmom 於 07-7-4 12:00 發表
恭喜晒!可以放下心頭大石了

Rank: 6Rank: 6


7495
16#
發表於 07-7-4 16:28 |只看該作者
恭喜: : :

Rank: 5Rank: 5


1157
15#
發表於 07-7-4 14:06 |只看該作者
原文章由 kiukiuleung 於 07-7-4 10:42 發表
Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|



恭喜

Rank: 5Rank: 5


2521
14#
發表於 07-7-4 12:00 |只看該作者
恭喜晒!可以放下心頭大石了

Rank: 4


795
13#
發表於 07-7-4 10:42 |只看該作者
Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|
原文章由 Lovely媽咪 於 07-7-4 09:14 發表
恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


1543
12#
發表於 07-7-4 09:14 |只看該作者
恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變

Rank: 4


795
11#
發表於 07-7-4 00:36 |只看該作者
Dearqqqqqq49,
是早上,你決定未牙?

Rank: 1


30
10#
發表於 07-7-3 23:37 |只看該作者

幾時收的

學校幾多點比電話通知你?

Rank: 5Rank: 5


1953
9#
發表於 07-7-3 21:11 |只看該作者
辛苦了一個月,再次展現笑容。
衷心恭喜您

Rank: 3Rank: 3


222
8#
發表於 07-7-3 20:49 |只看該作者
恭喜晒

Rank: 3Rank: 3


404
7#
發表於 07-7-3 19:12 |只看該作者
Congratulations

Rank: 5Rank: 5


1195
6#
發表於 07-7-3 17:28 |只看該作者
Congratulations!

Rank: 4


795
5#
發表於 07-7-3 15:50 |只看該作者
Dear all,

Thanks a lot!!!

Rank: 5Rank: 5


1889
4#
發表於 07-7-3 14:06 |只看該作者
congratulations! :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17958
3#
發表於 07-7-3 13:38 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-7-3 13:36 發表
恭喜恭喜



其實係一家四口子

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2#
發表於 07-7-3 13:36 |只看該作者
恭喜恭喜

原文章由 kiukiuleung 於 07-7-3 13:34 發表
dear all,
終於放下心頭巨石,亦很多謝各位家長提供意見,我小朋友终於有好學校收.明天註册係荃灣海霸官小
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖