關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2? ...
發新帖
查看: 931|回覆: 8
go

03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2? [複製鏈接]

Rank: 4


630
1#
發表於 07-1-22 11:11 |只看該作者

03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

各位
仍在觀察中
未決定今年九月重讀k1或直升k 2的細仔細女媽媽們
學卷申請時 你們會填k1或k2??
剛剛學資處通知我
建議填k1
屆時會再有職員聯絡我
但是我未決定是否重讀喎
你們點睇???


san :-P

Rank: 3Rank: 3


213
2#
發表於 07-1-22 11:22 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

hi

我女女都係03年尾,
e+讀緊k1,
都有你e個想法,
但後來覺得,如小朋友讀得開心,
唔辛苦,可解要佢讀多年呢
所以最後都係打消此念頭
名模,空姐,藝人專用護膚品dermalogica,超底價六五折,
歡迎到"我的個人網頁"參觀

Rank: 2


58
3#
發表於 07-1-22 13:24 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

我個仔都係03年底出世讀緊K1,亦無打算要佢重讀喎!因為我自己都係細女,讀書都幾好.

不過,我想知什麼是"學資處",點樣通知你及建議填k1呢?

Rank: 4


630
4#
發表於 07-1-22 23:51 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

粟子頭
係咁
學資處話這種情況比較特別
建議我填k1先
到時有職員見到  仔仔年齡剛剛滿三歲八個月
應該讀k2
見我填k1
就會聯絡我
到時候我再告訴他
我最後的決定
究竟是k1或k2

因為我到現在仍然十五十六
不知道重不重讀好
重讀的話----同04年出世的爭,多二千人,競爭大d,但考私校時,他變成大仔,又會醒d

不重讀---一路做細仔,但03年少二千人,競爭小d
傷腦筋




san :-P

Rank: 3Rank: 3


134
5#
發表於 07-1-23 00:14 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

請問可唔可以話我知d表格係邊庶download架定係喺邊庶攞架,請話我知呀....唔該

Rank: 2


31
6#
發表於 07-1-23 00:19 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

各區民政處或上教統局網頁便可。
kimami 寫道:
請問可唔可以話我知d表格係邊庶download架定係喺邊庶攞架,請話我知呀....唔該

Rank: 2


96
7#
發表於 07-1-23 00:38 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

Agree with 傻鴨菇芝,
my girl is "small girl" at K1.  I will let her promote to K2 if she can.

Rank: 4


605
8#
發表於 07-1-23 21:04 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

VivianKeung 寫道:
Agree with 傻鴨菇芝,
my girl is "small girl" at K1.  I will let her promote to K2 if she can.


me2

Rank: 3Rank: 3


253
9#
發表於 07-1-24 01:30 |只看該作者

Re: 03年底出世的小朋友,學卷申請填k1或k2?

我就會K2先重讀,因為我覺得K2會多野學,
初時我都十五十六,再問下人意見,
我就決定
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖