關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢
發新帖
查看: 592|回覆: 4
go

浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢 [複製鏈接]

Rank: 1


25
1#
發表於 06-9-12 15:26 |只看該作者

浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢

同上

有無媽咪可分享吓呢?有d咩經驗呢

我子返下午,但我見1305,大部份同學仔到未到.....3小時又返學,茶點時間,七除八扣,兩個小時到咋喎!
I love u......Yuk yuk :-P

Rank: 5Rank: 5


2371
2#
發表於 06-9-12 15:51 |只看該作者

Re: 浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢

I think it's because the school bus are late.  Please come  to visit our topic.

浸會大學附屬幼稚園 2006 K1 請進

Rank: 5Rank: 5


2233
3#
發表於 06-9-12 16:08 |只看該作者

Re: 浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢

0650 寫道:
我子返下午,但我見1305,大部份同學仔到未到.....3小時又返學,茶點時間,七除八扣,兩個小時到咋喎!

我諗住幫囝囝報浸幼07年的k1. 啱啱星期六去左浸幼聽talk, 校長(定主任)話, 佢地番學時間有3小時, 但頭15分鐘會俾小朋友抖下先, 因為小朋友剛趕到番學校, 如果冇時間俾佢地抖下, 即刻授課, 佢地都吸收唔好. 而校長亦話課堂最後15分鐘要預留俾小朋友執野洗手. 所以每日實際學野的時間只有2個半小時.

Rank: 4


604
4#
發表於 06-9-12 16:30 |只看該作者

Re: 浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢

請問pm class係返幾點ga?

Rank: 1


25
5#
發表於 06-9-12 16:37 |只看該作者

Re: 浸幼剛剛開學, 不知何時投入學習呢

pm class 1-4 pm
I love u......Yuk yuk :-P
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖