- 在線時間
- 155 小時
- 最後登錄
- 19-7-23
- 國民生產力
- 17
- 附加生產力
- 331
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 325
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 673
- UID
- 291

|
Re: 唔知點選擇、培正 定 SC、請大家俾D意見
Savan,
我只是將培正會考成績的結果反映出來, 亦都表示了我的擔心, 其實我很認同培正是一所好學校, 好多方面都好好, 有咁多年歷史, 佢地既經驗肯定豐富, 只是英文方面, 事實亦都是這樣, 不過我知這幾年, 培正亦都在英文方面加強了不少, 希望之後的成績會看見越來越有進步。
至於考英小, 我都有幫仔仔試考, 結果是所有都唔收, 我亦都想試下佢既能力, 現在已知道了。當係比個機會佢自己, 以後不用後悔。
其實我已說了, 培小好好, 只是上到中學, 差距會越來越越大, 好多考得比較好的中五生, 英文方面是要家長額外跟進的, 這亦都是事實。
我個大仔讀培正讀得好開心, 雖然佢唔係好top個種, 讀書要我幫佢跟進, 但作為家長, 當然會想預早作出一些補救, 加強學校的不足。
至於我個細仔, 佢唔係 A feature, 佢只是speech delay, 最近半年已經進步不少, 我想我亦都是一個因才施教的家長, 所以縱使培正收左佢讀k1, 我最後都放棄左個學位, 揀左間更能幫到佢既學校, 而這選擇亦都是正確。
做父母的, 為子女所安排的, 當然想盡量做到最好, 而我們在這裡, 都是分享自己的經歷與所知作為參考, 各個家長都要因自己的情況分析, 不會只聽一兩意見的。 |
|