關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 九龍塘啟思N班
發新帖
查看: 963|回覆: 1
go

九龍塘啟思N班 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3988
1#
發表於 11-11-6 23:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
九龍塘啟思N班取錄咗囝囝am,另外屋企附近幼兒園也取錄囝囝全曰班,去九龍塘啟思大約要40mins,是否不適合一個2歲小朋友呢?而且九龍塘啟思k1冇學卷,相反另一啟思分校在我屋企樓下,會吾會不值得40mins車程返將來冇學卷的九龍塘啟思N班呢?
請問有冇現將讀緊九龍塘啟思N班的家長講講學校好吾好?
   0    0    0    0

Rank: 2


50
2#
發表於 11-11-8 14:05 |只看該作者

回覆 1# cclemon2009 的文章

咁你附近個間如何 ? 如果你已接受到..就不用坐40分鈡, 相對地真係唔適合, 路程太遠好容易令小朋友因累而欠缺興趣上堂~

而且佢取消學卷, 可以有好多kln區選擇去考慮 ~ 畢業現在才pn班,可以明年再考慮那一區較適合

不過最緊要睇你自己喜歡那一間的理念和教學模式 ^^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖