- 在線時間
- 100 小時
- 最後登錄
- 12-6-8
- 國民生產力
- 91
- 附加生產力
- 10
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-3-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 291
- 主題
- 25
- 精華
- 0
- 積分
- 392
- UID
- 75857
 
|
其實我覺得咁樣去面試...不但令小朋友累, 父母也一樣累.....真係好可悲!!! 佢地人仔細細, 可以完成一個面試, 已經值得鼓掌!!!!
我有一仔一女, 大女上年IN 左6間, 4間都正取, 一間WAIT(SPK), 一間REJECT(SSGK)...
我個仔今年只係考N班, 間間都REJECT...我未敢想像之後考k1要點....令我覺得..... 總之...而家香港既教育制度令我好失望~原帖由 Cutemom0808 於 11-2-16 12:31 發表 
其實我有這想法亦是因為身邊有2位朋友有這份福氣有受教的小朋友。不是因為他們聰明,而是他們服從性強模彷力高,父母教導他們非常輕鬆令人羨慕。如果我是老師也一定揀這種易教的小孩,而老師也很易分辨這種小孩,所以這2位 ... |
|