關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心幼稚園 有無百無人仕有聖心offer?
發新帖
查看: 6602|回覆: 1
go

有無百無人仕有聖心offer? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


392
1#
發表於 11-2-16 10:40 |顯示全部帖子
same here...我都係百無人士!!!!!!!!
原帖由 baby_jkk 於 11-2-16 09:30 發表
我都係百冇人士, 有am offer.  我個女係大女.

Rank: 3Rank: 3


392
2#
發表於 11-2-16 12:54 |顯示全部帖子
其實我覺得咁樣去面試...不但令小朋友累, 父母也一樣累.....真係好可悲!!! 佢地人仔細細, 可以完成一個面試, 已經值得鼓掌!!!!
我有一仔一女, 大女上年IN 左6間, 4間都正取, 一間WAIT(SPK), 一間REJECT(SSGK)...
我個仔今年只係考N班, 間間都REJECT...我未敢想像之後考k1要點....令我覺得..... 總之...而家香港既教育制度令我好失望~
原帖由 Cutemom0808 於 11-2-16 12:31 發表


其實我有這想法亦是因為身邊有2位朋友有這份福氣有受教的小朋友。不是因為他們聰明,而是他們服從性強模彷力高,父母教導他們非常輕鬆令人羨慕。如果我是老師也一定揀這種易教的小孩,而老師也很易分辨這種小孩,所以這2位 ...
‹ 上一主題|下一主題