關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 放棄港大同學會小學, 搏北官(英皇道)
發新帖
查看: 2289|回覆: 8
go

放棄港大同學會小學, 搏北官(英皇道) [複製鏈接]


1740
1#
發表於 09-10-31 23:00 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4330
2#
發表於 09-11-1 10:55 |只看該作者
如果港同已經有offer下,用15分去搏北官,我想是一個幾冒險的
雖然,15分是有機會北官,我的外娚也是得15分在大抽獎是入,但引用其他家長名言,一鳥在手,勝過萬鳥在林
除非你異常喜歡北官,或能力負擔問題



原帖由 ccffcc 於 09-10-31 23:00 發表
15分自行收生或大抽獎搏北官(英皇道), 放棄港大同學會小學,搏得過嗎?

醒目開學勳章 王國長老


59483
3#
發表於 09-11-1 12:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1740
4#
發表於 09-11-1 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


142
5#
發表於 09-11-1 16:26 |只看該作者

回覆 1# ccffcc 的文章

ccffcc,

我同你的處境一樣呀
靚靚的Natalie ^!^ & 可愛的昫光仔仔 :-) * 歡迎來到盈盈&昫光Friends Club* http://by.lilypie.com/tg95p8.png

醒目開學勳章 王國長老


59483
6#
發表於 09-11-1 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


78
7#
發表於 09-11-2 01:46 |只看該作者
我同你一樣, 唔知放棄港同搏馬頭涌官立好唔好.....得15
分....住紅磡, 讀港同要搬屋﹔但只有港同一間收個仔....點算?

覺得港同太急, 得個weekend俾人考慮; 港同second-in完後都有一個星期俾自己考慮收邊個啦

Rank: 5Rank: 5


3728
8#
發表於 09-11-2 09:16 |只看該作者
austinbluffs,

其實絕大部份直資收生都係一個星期內要註冊的, 唔止港同一間, 因為好多waiting list 的學生等緊學位, 希望你早日有決定。

iwff


原帖由 austinbluffs 於 09-11-2 01:46 發表
我同你一樣, 唔知放棄港同搏馬頭涌官立好唔好.....得15
分....住紅磡, 讀港同要搬屋﹔但只有港同一間收個仔....點算?

覺得港同太急, 得個weekend俾人考慮; 港同second-in完後都有一個星期俾自己考慮收邊個啦 ...

醒目開學勳章 王國長老


59483
9#
發表於 09-11-2 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖