- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-2-9
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 51
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 51
- UID
- 85834

|
本人的小朋友係仁X堂既幼稚園讀緊K1,今日去奧海城既表演。學校安排左旅遊車接送家長同小朋友。預先老師又無講明坐幾號車,到停車場只見到好多家長爭車座。仲有又要我同d小朋友換表演服,換得來,老師又走左。我同小朋友好趕咁追返班主任,又搵唔到,問其他老師又話有車上就得。我地在大熱天時底下等左好耐車。之後到達奧海城,一片混亂,又話自由活動一陣,唔到幾分鐘,又話要集合綵排,見到老師好忙咁搵小朋友。
綵排更慘,小朋友在太陽底下一邊等綵排,一邊大汗疊細疊,又無人理,因為一個老師睇成30個學生,口渴又無水飲又無野食,係我地d家長去買水,然後遞比老師再比佢地jer。仲要晒住咁等成2個鐘。我覺得好似難民營。
你地話,一間慈善機構辦既學校有無慈善既心? 明知要等咁耐,點解唔預先準備定d水同食物比小朋友? 仲要係度乾晒。其實簡主任同校長之前有無諗過同計劃過呢d野對小朋友既影響有幾重要? 主任同校長有無諗過我地父母既心情? 佢地又關唔關心小朋友呢?
身為校長同主任都咁樣對小朋友,完全對佢地失望。
又話係仁愛堂,對小朋友及家長又仁唔仁愛呢? 唔計呢度平時做野成日錯漏百出,連基本既照顧小朋友都做唔到,試問你地又放唔放心比小朋友係度讀呢?
除非全港幼稚園執晒,執淨呢間,否則千其唔好入。
[ 本文章最後由 A-one 於 07-7-15 21:58 編輯 ] |
|