關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 民生幼稚園部及小學一問
發新帖
查看: 2118|回覆: 9
go

民生幼稚園部及小學一問 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


105
1#
發表於 07-6-24 14:57 |只看該作者

民生幼稚園部及小學一問

民生收了我小朋友K2插班,但我仍有一些憂慮,盼民生家長能分享意見及指引:

民生每年都會收少量插班生K2-3及小學部都收,究竟係咪小朋友在學習上跟唔到進度,學校要求自願退學?

K3小朋友能直升上小一佔幾多百分比呢?小學課程又深唔深?小朋友讀書壓力是否可以平行到?

還有,跨區上學會否令到小孩子辛苦?如小學參加課外活動,不能準時乘褓母車回家,又冇人接送,咁咪唔可以參加課外活動??

唔該晒!!!

Rank: 2


38
2#
發表於 07-6-24 18:41 |只看該作者

Re: 民生幼稚園部及小學一問

如我無記錯,佢地K1有7班,而K2就有9班,所以佢地會收插班生!

佢地P1要讀P2野架,所以小朋友都應該辛苦架,你要想清楚!

Rank: 3Rank: 3


411
3#
發表於 07-6-25 14:07 |只看該作者

Re: 民生幼稚園部及小學一問

其實走既學位先至有位俾新加入既學生, 未必關於課程太深跟唔上而退學咁嚴重, 亦冇聽過校方要求自願退學呢種事囉. 我個仔讀k2, 我又唔覺得好深囉.

k3學生當然唔會全部直升到上小學啦, 比例就唔多清楚了.

小朋友跨區上學當然辛苦啦, 我仔仔返下午班時就因為要趕到搭褓母車而要於早上10點食lunch. 至於上課外活動就真係要屋企人自己接送, 褓母車未必配合得到(可能每區唔同, 你要問清楚自己既褓母車司機了)

Rank: 5Rank: 5


1643
4#
發表於 07-6-25 16:22 |只看該作者

Re: 民生幼稚園部及小學一問

我的小朋友9月升小2了, 她都是民幼(k.1開始讀)升上來的, 以我所知, k.2比k.1多班, 所以會收插班生. 升小學, 在我們那年來說, 如果你無參加大抽獎, 是全部都可直升小一. 小一亦無教高一年或半學期之類, 我個小朋友都好適應, 壓力當然有, 但一定能應付. 小學的課外活動, 只在星期六才有, 而且是自願參加, 平日是無的, 而且我們班都有很多人是由新界出來上學, 都ok, 無大問題.

Rank: 3Rank: 3


105
5#
發表於 07-6-30 21:43 |只看該作者

Re: 民生幼稚園部及小學一問

saui, ak25

好多謝你地的分享!因為面試當日,都有K3插班生,老師同家長講會評固後才决定小朋友是否能升上P1,所以我才有些擔心。不過我都希望囡囡由K2讀上,總好過P1才考入,早D適應及培養一個好嘅讀書環境係好重要。日後可否請你地多多指教及分享呀?

Rank: 3Rank: 3


363
6#
發表於 07-6-30 23:40 |只看該作者

Re: 民生幼稚園部及小學一問

民生k.1有8班, k.2有9班, 所以會收一班k.2插班生, 而讀完k.2的可能都會轉去其他更好的幼稚園或搬屋的關係所以轉左去其他的幼稚園, 因此k.3會收少量插型生, 其實好多間幼稚園都會收k.2及k.3插班生的

但要留意, 民小轉全日制, 只有5班小一(民幼k3有9班), 聽說民小決定是否收民幼的學生是以k.2的成績去決定, 而k.3一開學就會向家長公佈是否被民小收取, 如被收取是不能參加統一派位, 如果未被民小收, 便可以參加統一派位, 但第一輪的自行派位就一定可以參加

以上資料如有錯請更改

Rank: 3Rank: 3


452
7#
發表於 07-7-1 01:22 |只看該作者

Re: 民生幼稚園部及小學一問

民生收了我小朋友K2插班,但我仍有一些憂慮,盼民生家長能分享意見及指引:

民生每年都會收少量插班生K2-3及小學部都收,究竟係咪小朋友在學習上跟唔到進度,學校要求自願退學?===>冇聽過喎.

K3小朋友能直升上小一佔幾多百分比呢?小學課程又深唔深?小朋友讀書壓力是否可以平行到?===>K3上P1只要唔参加攪珠都可以順利直上,舊年冇聽過有人唔收.講真,小一成2800蚊學費實有人走頭唔讀,點會唔夠位?!至於小學課程深唔深---据聞係深嘅.

還有,跨區上學會否令到小孩子辛苦?如小學參加課外活動,不能準時乘褓母車回家,又冇人接送,咁咪唔可以參加課外活動??===>又講真,我真係唔覺得民生的課外活動吸引到值得星期六冇車搭都返去上. 所以冇諗過呢個問題.

Rank: 3Rank: 3


214
8#
發表於 07-7-3 22:02 |只看該作者

民生小學領取獎學金標準

可否告訴民生小學領取獎學金標準是什麼呢?

Rank: 3Rank: 3


105
9#
發表於 07-7-8 13:19 |只看該作者

民生小學一問

現在小二至四係半日,幾時會全部轉晒全日制?
乜有設獎學金咩?

原文章由 Lion_King 於 07-6-30 23:40 發表
民生k.1有8班, k.2有9班, 所以會收一班k.2插班生, 而讀完k.2的可能都會轉去其他更好的幼稚園或搬屋的關係所以轉左去其他的幼稚園, 因此k.3會收少量插型生, 其實好多間幼稚園都會收k.2及k.3插班生的

但要留意 ...

Rank: 3Rank: 3


363
10#
發表於 07-7-8 16:23 |只看該作者
原文章由 suzuko 於 07-7-8 13:19 發表
現在小二至四係半日,幾時會全部轉晒全日制?
乜有設獎學金咩?

以我所知, 2007年9月讀的小一應該是全日制, 然後每年的小一都會是全日制, 至於本身是半日制的學生則好似仍然維持半日制, 直到小六畢業, 如有錯請更正
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖