註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
洋房
大宅
原文章由 Lion_King 於 07-6-30 23:40 發表 民生k.1有8班, k.2有9班, 所以會收一班k.2插班生, 而讀完k.2的可能都會轉去其他更好的幼稚園或搬屋的關係所以轉左去其他的幼稚園, 因此k.3會收少量插型生, 其實好多間幼稚園都會收k.2及k.3插班生的 但要留意 ...
原文章由 suzuko 於 07-7-8 13:19 發表 現在小二至四係半日,幾時會全部轉晒全日制? 乜有設獎學金咩?