關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 培僑及第一城間呂明才小學
發新帖
查看: 2078|回覆: 12
go

培僑及第一城間呂明才小學 [複製鏈接]

Rank: 4


574
1#
發表於 07-6-24 21:07 |只看該作者

培僑及第一城間呂明才小學

這2間你地會點取捨?
我黎緊就選小學, 非常心大心細, 本人喜歡 培僑, 因聽閒活動教學, 但又擔心究竟係咪真係work? 呂小都係數一數二唔錯的津校.

如是你們, 點取捨?
Thanks!!

Rank: 2


38
2#
發表於 07-6-24 21:38 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

我會俾個小朋友試左呂小先,看看他接唔接受到咁大壓力的學習先,到時唔得先考培橋插班生law...
所以我現在入左呂小lu...

你呢??派左邊間呀??
Melody

Rank: 4


574
3#
發表於 07-6-24 21:43 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

我唔係今年的, 係08/09年, 不過我諗定, 你有幾多分? 我本身是畢業生, d人話機會高喎.希望啦.

其實另外仲有一間考慮, 王錦輝中小學, 這間有點睇? 我就是怕壓力大. 但又免費教育, 好難決擇呀.........     

Rank: 2


70
4#
發表於 07-6-25 10:22 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

培僑收人比率10收1,唔使諗,你考左,人地收你先諗。

Rank: 2


81
5#
發表於 07-6-25 13:42 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

世事那會這樣完美,插班的機會相對更小,首先要有人走(一定會有),但走的人數,一定滿足不到輪候的人數,再由輪候的人數選出高水平而又合乎學校的要求,插班生真的不容易考,會更要求高。

by830625 寫道:
我會俾個小朋友試左呂小先,看看他接唔接受到咁大壓力的學習先,到時唔得先考培橋插班生law...
所以我現在入左呂小lu...

你呢??派左邊間呀??

Rank: 4


574
6#
發表於 07-6-25 20:15 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

happy-b,
而家仲有時間, 諗定都冇壞.
你又點choice?

Rank: 5Rank: 5


1576
7#
發表於 07-6-26 00:10 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

我阿仔其實係09年先升小一而家我已經留意有關小學既資料, 諗下都覺得驚 都唔知點選擇又驚小朋友&自己辛苦, 所以都想搵間活動教學又唔駛點考師壓力無咁大, 但又誓心小朋友唔駛考師係咪真係學到野, 不過今日同個係加拿大回流返黎既同事傾開佢有兩個仔, 大仔係hk讀到小二(仲係精英班)就去加拿大, 而細仔就係加拿大先開始讀書係活動教學, 佢話細佬讀書明顯比阿哥叻諗既野比阿哥"廣範",  佢話因為阿哥受過hk d填鴨式所以跳唔出個框框個腦無咁靈活, 而細佬一開始已經用活動教學所以有好多要諗既野都比較靈活, 佢跟住都話真係外國式既教育會令小朋友開竅d嫁   

Rank: 4


994
8#
發表於 07-6-26 09:52 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

agree with happy-b,我相信考直資的人只會愈來愈多,競爭愈來愈激烈,考到再決定吧!

過去兩年pkc在9月都有open day,我兩年都有去,第一年校長講的多,去年則安排二年級的小朋友上台朗誦普通話、與英文老師對話、吹奏樂器(我不知道那件樂器叫甚麼名字,細細件的)等,還有中學生自彈自唱。

我的意見是,k2的家長開始留意升小的資料是好事,起碼有一年時間俾你搜集資料(明報、星島、經濟的教育版做得幾好,每到升小選校時會有專稿講攻畋,可以參考)、問口碑、去學校的open day等,到k3才去做就有點遲及趕,未必去齊你想去的學校參觀。
媽咪愛芝芝,芝芝愛媽咪。 :-D  :-D  :-D 請多多光臨芝心話姨姨鬧芝芝將水混入媽咪的潤膚油內。
芝芝:你估媽咪覺得我重要,還是嗰樽嘢重要!
@_@

Rank: 4


747
9#
發表於 07-6-26 13:29 |只看該作者

Re: 培僑及第一城間呂明才小學

王錦輝中小學都係直資喎, 仲$3500學費...果日聽佢

Rank: 2


97
10#
發表於 07-7-4 15:24 |只看該作者
聽講......培僑 下年都會加 $400 學費( 合共 $2 100), 有無人聽過 ? 真的嗎  ?


原文章由 my17223 於 07-6-26 13:29 發表
王錦輝中小學都係直資喎, 仲$3500學費...果日聽佢

Rank: 3Rank: 3


202
11#
發表於 07-7-4 17:23 |只看該作者
請問讀一呂小, 係吾係好大壓力呢?

原文章由 by830625 於 07-6-24 21:38 發表
我會俾個小朋友試左呂小先,看看他接唔接受到咁大壓力的學習先,到時唔得先考培橋插班生law...
所以我現在入左呂小lu...

你呢??派左邊間呀??

Rank: 4


718
12#
發表於 07-7-4 22:53 |只看該作者
laam1228,

之前有位pkc媽咪講過學費加至$2100, 加價百分比真的不少

Rank: 3Rank: 3


425
13#
發表於 07-7-4 23:18 |只看該作者

experience sharing

If you like to chat more, you can pm me...actually I just went through the exact choices.  Definite intake to LMC for my no.2 this year, but we tried PKC and BU.  Both accepted my son and the final decision was PKC so giving up BU and LMC.  We went through many many decision points but we still believe this is good.  Yes PKC will increase to $2100 per month, once it's approved.  My no.1 is in LMC......having said that, it's just a choice to SUIT the kid, not necessarily if the school is bad or something.  LMC is definitely a good school, with proven record, and quite good atmosphere, it has bigbook for Eng in lower forms etc.  Just still too much homework in my view....
‹ 上一主題|下一主題