註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
洋房
返回頂部
別墅
大宅
原文章由 vivian9870 於 07-7-3 18:38 發表 我個仔派咗去梨木樹天主教小學. D人話呢間學校校風好差,好多黑社會.e ga都唔知點做.考荃灣天主教小學又考唔到.D人話潮洲小學都好好.請比D意見. Thanks