關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 梨木樹天主教小學
發新帖
查看: 1996|回覆: 2
go

梨木樹天主教小學 [複製鏈接]

Rank: 2


38
1#
發表於 07-7-3 18:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個仔派咗去梨木樹天主教小學. D人話呢間學校校風好差,好多黑社會.e ga都唔知點做.考荃灣天主教小學又考唔到.D人話潮洲小學都好好.請比D意見. Thanks
   0    0    0    0

Rank: 4


795
2#
發表於 07-7-3 21:11 |只看該作者
Dear vivian9870,

講真吖潮洲好似麻麻地,因為上次叩門路經該校便順道入去門下有冇叩門位,但去到校務處主任瑥咗10分鐘才找到一張1/4張size的小便條,叫我立即帶註册証註册即時有位,無順面試.

Rank: 5Rank: 5


1520
3#
發表於 07-7-4 10:30 |只看該作者
原文章由 vivian9870 於 07-7-3 18:38 發表
我個仔派咗去梨木樹天主教小學. D人話呢間學校校風好差,好多黑社會.e ga都唔知點做.考荃灣天主教小學又考唔到.D人話潮洲小學都好好.請比D意見. Thanks


梨天小應該是梨木樹三家小學裡較好的了。派位情況都可以的!現在真的變差了嗎?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖