關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖公會基恩小學 請問有沒有收到叩門面試通知
發新帖
查看: 4207|回覆: 18
go

請問有沒有收到叩門面試通知

Rank: 3Rank: 3


218
發表於 16-6-16 19:06 |顯示全部帖子
學校網頁話16/6會通知面試,有沒有人收到通知,過往需唔需要111或110才有得in



Rank: 4


506
發表於 16-6-16 22:10 |顯示全部帖子
有收到call,今日仔仔已去了in,要在等消息
我是110

Rank: 3Rank: 3


218
發表於 16-6-16 22:59 |顯示全部帖子

回覆:請問有沒有收到叩門面試通知

請問是即日call,還是較早前已call



Rank: 4


506
發表於 16-6-16 23:40 |顯示全部帖子
較早之前10/6 call去面試

Rank: 4


506
發表於 16-6-20 14:59 |顯示全部帖子
請問大家面晒試未,有通知未?

Rank: 3Rank: 3


218
發表於 16-6-20 15:08 |顯示全部帖子

回覆:請問有沒有收到叩門面試通知

還未有通知



Rank: 4


506
發表於 16-6-21 00:02 |顯示全部帖子
知唔知幾時先會通知,好心急

Rank: 4


506
發表於 16-6-24 16:43 |顯示全部帖子
有無家長已收到call?

Rank: 4


845
發表於 16-6-27 23:27 |顯示全部帖子

回覆:cheungsin2002 的帖子

想請問這星期有沒有人叩門面見?



Rank: 3Rank: 3


218
發表於 16-6-28 08:02 |顯示全部帖子

回覆:k20s 的帖子

一直未有



Rank: 4


506
發表於 16-6-28 14:09 |顯示全部帖子
係一直未有回覆去面試定
一直未有回覆收唔收?

Rank: 3Rank: 3


218
發表於 16-6-28 14:10 |顯示全部帖子

回覆:cheungsin2002 的帖子

一直無回覆面試



Rank: 3Rank: 3


101
發表於 16-7-7 13:38 |顯示全部帖子
跨區叩到,但叩到自己區第三志願。
祝大家快點好運

Rank: 4


845
發表於 16-7-8 16:48 |顯示全部帖子

回覆:Imemyself 的帖子

可能還有一絲希望😭😭



Rank: 3Rank: 3


101
發表於 16-7-8 21:43 |顯示全部帖子
回覆 k20s 的帖子

加油啊!

Rank: 4


845
發表於 16-7-9 23:32 |顯示全部帖子

回覆:Imemyself 的帖子

Thanks 🙉🙉
希望到我🙉🙉



Rank: 3Rank: 3


218
發表於 16-7-10 11:43 |顯示全部帖子

回覆:請問有沒有收到叩門面試通知

已過晒注冊日,看來機會很微



Rank: 4


845
發表於 16-7-10 22:38 |顯示全部帖子

回覆:vivienfong 的帖子

唉😔心情跌落谷底😭😭



Rank: 4


506
發表於 16-7-11 10:12 |顯示全部帖子
我都仲等緊電話...唔知仲有無機會