關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心幼稚園 請問有冇人已收到聖心的信
發新帖
查看: 27399|回覆: 7
go

請問有冇人已收到聖心的信 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1170
1#
發表於 10-1-30 12:45 |顯示全部帖子
跟據舊年, 好彩既話可能今日都收到喇, 真係好緊張呀! 有冇人知今年有幾多人報名呀? 你地有冇報SPK tim呀?

Rank: 5Rank: 5


1170
2#
發表於 10-1-30 14:08 |顯示全部帖子
yeah! 我都收左pm class呀

Rank: 5Rank: 5


1170
3#
發表於 10-1-30 15:06 |顯示全部帖子
原帖由 jezzyuen 於 10-1-30 12:49 發表
當然有啦...都係博一博啦.....  


congradulation呀! 我地可能有機會做書友仔喎~ 咁你仲去唔去in spk呀? 因為我女係8月尾, 所以我諗spk收既機會超微! 既然聖心收左, 有d15/16唔知去唔去in spk tim

Rank: 5Rank: 5


1170
4#
發表於 10-1-31 13:30 |顯示全部帖子
原帖由 iantsang 於 10-1-31 12:25 發表
Hi Elsat,

The problem with Holy Angel is because it is a complete one-dragon with St. Mary's Canossian College so it is way more competitive.

For the case of SHCS, 20 points should be enough to secu ...


IAN,

我都睇左你D POST好耐, 不過就好小出聲, 我想問下聖心收左我大女, 但係我仲有個細囡, 真係細囡仲要係11月出生, 咁將來細女apply聖心係唔係都唔會有slibing preferences, 只會睇interview performance呢? 如果係咁我又冇咩信心細女可以考到呀

Rank: 5Rank: 5


1170
5#
發表於 10-1-31 14:34 |顯示全部帖子
原帖由 kiteli 於 10-1-31 14:22 發表
各位好,

我大女係今年聖心k2 am  學生, 有 d 野可以同大家 share 下

1) 我細女係 0711, 今年都有apply, 結果係唔收的, 真係好失望, 女女當日表現都好妹, 祇是初入班房時要ler 出房找家姐, 後來什麼都做到老師要 ...


omg! 我仲以為聖心有slibing preferences tim! 我而家手上有大坑真光係一條龍, 好似話有家姐係入面讀, 細妹一定收, 咁我係唔係應該要真光好d呢? 真苦惱!

Rank: 5Rank: 5


1170
6#
發表於 10-1-31 16:16 |顯示全部帖子
ian, pls check pm!

Rank: 5Rank: 5


1170
7#
發表於 10-2-1 14:42 |顯示全部帖子
題外話, 有冇全家都係教友但係冇offer呢? 我之前search過一d資料, 有位mami, 佢家姐出result個日搵唔到佢個女個名on list, 就去問校長, 校長話教友一定會收, 叫佢睇清楚, 原來係佢家姐overlook左, 但係個小妹妹係全程冇答過問題既, 但係今年人多就唔知係唔係都一樣

Rank: 5Rank: 5


1170
8#
發表於 10-2-3 14:32 |顯示全部帖子
原帖由 Elsat 於 10-2-1 15:57 發表
Originally, I though that performance of other children were better than ours so we are being rejected.  I reviewed details and looked for areas of improvement.  Now, it seems that it is not our probl ...


Elsat, 唔駛唔開心喎,gh都係一間好好既學校, 又係英小, 中學更是band 1 top, 校風非常好! 最衰個日我有d唔舒服, 仲要同囡囡趕去面試班, even我mark down都唔記得左, 所以拎唔到form, 呢d都可算是天意了~不過如果gh收我女我都會選gh!

[ 本帖最後由 mosibaby 於 10-2-3 15:02 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題