- 在線時間
- 160 小時
- 最後登錄
- 16-5-9
- 國民生產力
- 12
- 附加生產力
- 753
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-8-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 405
- 主題
- 13
- 精華
- 0
- 積分
- 1170
- UID
- 154724
 
|
原帖由 kiteli 於 10-1-31 14:22 發表 
各位好,
我大女係今年聖心k2 am 學生, 有 d 野可以同大家 share 下
1) 我細女係 0711, 今年都有apply, 結果係唔收的, 真係好失望, 女女當日表現都好妹, 祇是初入班房時要ler 出房找家姐, 後來什麼都做到老師要 ...
omg! 我仲以為聖心有slibing preferences tim! 我而家手上有大坑真光係一條龍, 好似話有家姐係入面讀, 細妹一定收, 咁我係唔係應該要真光好d呢? 真苦惱! |
|