關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心學校 請問有冇上/下午校P6家長可以分享吓派位呢??? ...
發新帖
查看: 4233|回覆: 0
go

請問有冇上/下午校P6家長可以分享吓派位呢??? [複製鏈接]

Rank: 2


59
1#
發表於 09-7-8 12:18 |顯示全部帖子
聽說今年下午校派入聖心或其它英中成績幾好, 我個女第一志願, 入回聖心
‹ 上一主題|下一主題