關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心幼稚園 請問有冇很好動的聖心幼稚園學生?
發新帖
查看: 1427|回覆: 1
go

請問有冇很好動的聖心幼稚園學生? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


428
1#
發表於 09-3-23 20:38 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
總聽聞學生要好文靜先得, 真係要好文靜的嗎? 如果好動的老師會不喜歡她嗎? 好動學生能適應聖心嗎? 有家長可share嗎?
   1    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


428
2#
發表於 09-3-24 16:33 |顯示全部帖子
原帖由 cathymom 於 09-3-24 16:16 發表
觀課時我見我個女都有d 同學比較好動. 出位去老師度呀咁... 老師都好好耐性呀.


唔該晒,因我女女很好動而且多說話,我怕她沒辦法適應。幸好她算是聽話的,不可以做的事一般叫她停就停,最重要老師能有耐性地教導就好了。
‹ 上一主題|下一主題