- 在線時間
- 113 小時
- 最後登錄
- 09-5-4
- 國民生產力
- 56
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 82
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 138
- UID
- 1355
 
|
Hi Lillymarie
係開學初期, 佢d中英字都非常非常醜樣. 頁頁都俾老師寫"字要端正" (中英都係), 初期數學係主要從溫以前學過的, 所以問題都唔明顯.
Q:你囡囡畫畫靚唔靚? 如果你畫一幅圖, 佢識唔識照住畫?
佢畫畫係唔靚的, 如果要佢跟住畫應該部份係可以畫到, 但佢係唔會理我要求(佢咩都同你唱返調的), 總之自己想畫咩就咩, 技術俾同年的小朋友可能差一些. 主要是因為佢無尊心, 由幼稚園開始老師要佢畫畫, 佢都係最快交的, 是是旦旦畫些.
而運動方面都一樣, 動一動就話倦又話熱死, 總之就唔想動. 以前我覺得佢手腳有d不協調, 行吓行吓都會PK. 以前每晚飯後落街踏單車or散步, 極不願意. 上小學有體育課, 就叫佢跟返學校. 佢有拍球同玩豆袋, 我就買個藍球同做些豆袋, 要佢將體育課玩的野教妹妹.咁而家動作及協調都俾以前好.
開學到而家佢都好飄忽時好時壤, 初時諗可能是未適應小學生活. 但佢每日都好開心, 講邊個邊個好笑邊個邊個又點點. 自己的野就好小講.
係上個月, 我終於都忍唔住找了學校的輔導姑娘. 之後輔導姑娘見過佢, 話佢有d亞氏保加症, 因為唔太嚴重, 話不需要評估, 再遲些會好d. 個姑娘好好, 佢都有同班主任講過及教個班主任應該點樣去handle我個女, 而家d字唔可以話靚但好左好多, 我女話佢抄書跟到同學的進度.
但佢真極不願意動腦筋, 有時都叫佢一齊打機, 佢都係玩2秒就唔想玩.
lillymarie如果你囝囝評估左, 你試下問吓學校的社工, 等佢同學校相量吓點樣協助小朋友.
原文章由 lillymarie 於 08-5-24 14:33 發表 
HI!
我的囝囝都係抄書好慢, 寫字好醜樣.
你囡囡畫畫靚唔靚? 如果你畫一幅圖, 佢識唔識照住畫?
仲有, 佢打波得唔得? 可以單腳企幾耐?
我囝囝做過評估, 知佢"視知覺"和"身體協調"好差, 影响佢做功課, 尤其係中文科.
... |
|