關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖嘉勒小學 08/09年小一報名?
發新帖
查看: 6618|回覆: 1
go

08/09年小一報名? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3020
1#
發表於 07-9-19 10:34 |顯示全部帖子
原文章由 瑄婷 於 07-9-14 18:53 硐表
全日制學生的課外活動,多數會在星期三及五的功課堂內進行,因此可以如常於放學時間離校,如坐校車的則一樣可坐校車回家.

Hello!
瑄婷,
係我呀 如果課外活動在功課堂內進行, 甘會唔會個日就無左功課堂?
另外,星期一你會大約幾點回學校呀?很想和你見一見呀
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 5Rank: 5


3020
2#
發表於 07-9-19 15:51 |顯示全部帖子
原文章由 瑄婷 於 07-9-19 13:43 硐表
chingbb
係呀!如果星期三或星期五有參加課外活動的同學仔,當日係沒有了功課堂,家長當晚便要抽多些時間睇睇小朋友的功課了.
星期一你地玩得開心d啦!我記得年年都有好多月餅同水果食,不過今年我唔會出現啦!未來日子我 ...

O!好啦! 我地一定會有機會見到的!:) :)
囡囡返幼稚園返得好開心! 所以我都好開心
Don't worry!Be happy![/color purple]
‹ 上一主題|下一主題