關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖保羅堂幼稚園(北角) 想問08/09年度幾時招生
發新帖
查看: 3520|回覆: 0
go

想問08/09年度幾時招生 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


310
1#
發表於 07-9-6 14:24 |顯示全部帖子
我個女有校服呀...如果有人要pm 我啦....99%新架...因為我個女轉左校...讀左2個月jor.....我仲有書包呀....
‹ 上一主題|下一主題