關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
註冊新用戶,開通自己的個人中心
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
小學雜談
›
小一學校本星期六就要交所要的費用
查看:
1206
|
回覆:
4
go
小一學校本星期六就要交所要的費用
[複製鏈接]
sheila1628
私人傳訊
加為好友
sheila1628
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
07-9-7
國民生產力
0
附加生產力
0
貢獻生產力
0
註冊時間
07-1-14
閱讀權限
10
帖子
16
主題
8
精華
0
積分
16
UID
120476
民房
民房, 積分 16, 距離下一級還需 15 積分
16
1
#
發表於 07-6-12 11:27
|
只看該作者
小一學校本星期六就要交所要的費用
仔仔派九龍灣聖諾翰小學,當然我都會同其它的家長一樣,仍會去第一志愿的小學叩門,但是,九龍灣哩間就這個星期六就要交晒所有費用,而另一邊卻等咁消息,大家話點算好?
返回頂部
已刪除用戶
私人傳訊
加為好友
已刪除用戶
當前離線
在線時間
2165 小時
最後登錄
26-1-1
國民生產力
4080
附加生產力
26289
貢獻生產力
1000
註冊時間
03-11-3
閱讀權限
0
帖子
28113
主題
620
精華
6
積分
59482
UID
15758
已刪除用户
59482
2
#
發表於 07-6-12 11:40
|
只看該作者
Re: 小一學校本星期六就要交所要的費用
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回頂部
ChingChing媽咪
私人傳訊
加為好友
ChingChing媽咪
當前離線
在線時間
21 小時
最後登錄
17-8-2
國民生產力
0
附加生產力
89
貢獻生產力
0
註冊時間
02-8-15
閱讀權限
10
帖子
31
主題
2
精華
0
積分
120
UID
2403
複式洋房
複式洋房, 積分 120, 距離下一級還需 381 積分
120
3
#
發表於 07-6-12 14:55
|
只看該作者
Re: 小一學校本星期六就要交所要的費用
Sheila1628
我阿囡都係九龍灣聖若翰wor, 我都有同你一樣問題, 等緊叩門interview, 唔知買唔買好, 不過我個friend 叫我照買書wor, 佢話小學d 書要定wor, 唔似中學咁易周圍買到. 因佢同我講話佢有個fd 傻傻地, dum
返回頂部
JSJ
私人傳訊
加為好友
JSJ
當前離線
在線時間
69 小時
最後登錄
10-1-22
國民生產力
58
附加生產力
4
貢獻生產力
0
註冊時間
06-10-2
閱讀權限
10
帖子
316
主題
47
精華
0
積分
378
UID
103646
複式洋房
複式洋房, 積分 378, 距離下一級還需 123 積分
378
4
#
發表於 07-6-12 20:10
|
只看該作者
Re: 小一學校本星期六就要交所要的費用
我派到果間都是今個星期六 - 小一迎新會....咪又係要你買書, 買校服, book校車......
好彩登記果日門口有個派傳單的, 派左張校服傳單俾我.....睇過D價錢...唔貴呀.....不過果間唔係學校指定的校服商...
我問過學校如果果日去唔到, 可以遲D自已去買....因為果日真的未必去到.......
返回頂部
sheila1628
私人傳訊
加為好友
sheila1628
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
07-9-7
國民生產力
0
附加生產力
0
貢獻生產力
0
註冊時間
07-1-14
閱讀權限
10
帖子
16
主題
8
精華
0
積分
16
UID
120476
民房
民房, 積分 16, 距離下一級還需 15 積分
16
5
#
發表於 07-6-13 10:14
|
只看該作者
Re: 小一學校本星期六就要交所要的費用
唉!同病相連
返回頂部
‹ 上一主題
|
下一主題
›
返回列表
瀏覽過的版塊
小一選校
教育講場
二手市場
幼校討論
嘉諾撒聖心幼稚園
熱門主題
US NEWS 公佈2027全球最佳大學排名,香港5校入前100名。
71
讀醫除咗要成績好,考醫科時大學有咩準則去揀醫科生?
69
QS公佈2027世界大學排名,香港5校入百強
21
最高瀏覽主題
喇沙插班
1034
想留喺香港讀大學,ALevel會否難度大啲?
905
如何補化學
829
尋找愛心學校
519
大坑真光插班一問
480
轉校至HTC
385
GMT+8, 26-6-23 00:42, Processed in 0.204558 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分